Road to the yeard.

tijn

Zware baard
Thanks allemaal voor de fijne feedback , had aan mezelf belooft het een jaar vol te houden maar daar ben ik in gefaald in de toekomst als ik wat ouder ben en niet meer over een mat hoef te rollen ga ik dit zekerweten nog een keer doen maargoed dat zien we dan wel weer.

Dit is wat ik er van gemaakt heb (wat overigens echt niet meevalt om te doen)
Nou ik vind dat het er echt TOP uitziet. Een baard hoeft toch niet perse lang te zijn om mooi te zijn toch??? En dan ook nog zeof gedaan??? Top man
 

Peter1960

Baard
Mission failed

De baard is een stukje ingekort ivm mijn sport en omdat ik gek werd om elke keer langer voor de spiegel te staan dan ds vrouw des huize.
Allicht komt er een dag dat ik hem weer langer laat groeien maar op dit moment is het gewoon niet praktisch en pijnlijk tijdens het sporten

Foto volgt nog van mijn barber kLunsten.
Uitstel is geen afstel, als het nu praktischer is voor jou, moet je het even zo doen. Maar een goeie baard blijft het. En over een paar jaar ga je misschien toch nog voor die yeard - en wie weet voor een dubbele yeard ;). Zelf ga ik toch proberen het jaar te halen...
 

Texman

Koning Baard
Thanks allemaal voor de fijne feedback , had aan mezelf belooft het een jaar vol te houden maar daar ben ik in gefaald in de toekomst als ik wat ouder ben en niet meer over een mat hoef te rollen ga ik dit zekerweten nog een keer doen maargoed dat zien we dan wel weer.

Dit is wat ik er van gemaakt heb (wat overigens echt niet meevalt om te doen)
Ik vind dit zeker niet slecht en erg kort is het ook niet en het staat ook goed (Y)(Y)(Y)
Ik denk dat je een juiste beslissing hebt genomen ;).
 

Macx

Baardaap
Thanks allemaal voor de fijne feedback , had aan mezelf belooft het een jaar vol te houden maar daar ben ik in gefaald in de toekomst als ik wat ouder ben en niet meer over een mat hoef te rollen ga ik dit zekerweten nog een keer doen maargoed dat zien we dan wel weer.

Dit is wat ik er van gemaakt heb (wat overigens echt niet meevalt om te doen)

Ik vind dit een zeer mooie baard, vooral de kleurschakeringen zijn prachtig en volgens mij tamelijk uniek , je snor lijkt wel van goud zo mooi, net ietsjes lichter dan je baard, prachtig om naar te kijken.
Het is een klasse baard en wat mij betreft ***** waard.
 

WTRebel

Baard
Na een lange pauze ben ik weer terug op het forum, heb ondertussen een andere sport gekozen om te doen dus kan de baard weer lang laten groeien ! Ik ga nu eerst 6 maanden alles weer mooi laten groeien en dan beslissen of ik die lengte wil houden of eventueel nog wat langer laten groeien , groetjes ! :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @WTRebel ,
Leuk dat je weer terug bent, Ik denk dat je plan voor een nieuwe baardreis prima is.
Leg er niet te veel druk op want alles mag maar niets moet.
Succes Texman :)>
 

WTRebel

Baard
Ha @WTRebel ,
Leuk dat je weer terug bent, Ik denk dat je plan voor een nieuwe baardreis prima is.
Leg er niet te veel druk op want alles mag maar niets moet.
Succes Texman :)>
Haa Texman, ja leg er zeker geen druk op want daar gaat het niet harder van groeien ..

Lekker op het gemakske zijn gangetje laten gaan ! Zal zo een foto maken hoe het er nu bij staat.
[DOUBLEPOST=1664906361][/DOUBLEPOST]Baard nu , heb hem al tijdje op deze lengte dus weet niet na hoelang dit is :)>
 

Bijlagen

  • 20221002_193908.jpg
    20221002_193908.jpg
    683,9 KB · Weergaven: 54

Geert77

Baard
Haa Texman, ja leg er zeker geen druk op want daar gaat het niet harder van groeien ..

Lekker op het gemakske zijn gangetje laten gaan ! Zal zo een foto maken hoe het er nu bij staat.
[DOUBLEPOST=1664906361][/DOUBLEPOST]Baard nu , heb hem al tijdje op deze lengte dus weet niet na hoelang dit is :)>
Tof om terug van je te horen. Laat maar lekker groeien zou ik zeggen. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
 

Macx

Baardaap
Haa Texman, ja leg er zeker geen druk op want daar gaat het niet harder van groeien ..

Lekker op het gemakske zijn gangetje laten gaan ! Zal zo een foto maken hoe het er nu bij staat.
[DOUBLEPOST=1664906361][/DOUBLEPOST]Baard nu , heb hem al tijdje op deze lengte dus weet niet na hoelang dit is :)>

Prachtige baard al met een hele mooie kleur, en de tattoos in je hals vind ik ook heel stoer staan. Je ziet er al goed uit en als de baard wat langer wordt, wordt het nog beter en mooier om te zien.
 

Peter1960

Baard
Na een lange pauze ben ik weer terug op het forum, heb ondertussen een andere sport gekozen om te doen dus kan de baard weer lang laten groeien ! Ik ga nu eerst 6 maanden alles weer mooi laten groeien en dan beslissen of ik die lengte wil houden of eventueel nog wat langer laten groeien , groetjes ! :)>
Fijn idee, misschien bereik je nu wel die yeard? Dat is echt een mijlpaal, en als je daar bent, wil je niet meer terug. Rond kerstmis haal ik de dubbele yeard.
 

Texman

Koning Baard
Haa Texman, ja leg er zeker geen druk op want daar gaat het niet harder van groeien ..

Lekker op het gemakske zijn gangetje laten gaan ! Zal zo een foto maken hoe het er nu bij staat.
[DOUBLEPOST=1664906361][/DOUBLEPOST]Baard nu , heb hem al tijdje op deze lengte dus weet niet na hoelang dit is :)>
Een korte baard staat jou ook uitstekend, lang of kort is bij jouw dus geen probleem.
Zelf ben ik geen fan van tattoos maar dat ligt gewoon aan mijn leeftijd. Als ik nu jong was dan had ik er waarschijnlijk ook wel een paar gehad.
Bij jou staat het gewoon goed, zeker i.c.m. je baard.
Texman :)>
 
Banner image
Top