Road to the yeard.

WTRebel

Baard
Na lang te lopen piekeren heb ik besloten er voor te gaan , ik ga voor de yeard en begin nu vanaf maand 3 want dit afscheren om opnieuw te beginnen gaat zeker niet gebeuren ! , ik zal vanaf vandaag elke week een update foto plaatsen.
 

Bijlagen

  • 20210305_201140.jpg
    20210305_201140.jpg
    717,5 KB · Weergaven: 290
  • 20210305_201051.jpg
    20210305_201051.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 287
Na lang te lopen piekeren heb ik besloten er voor te gaan , ik ga voor de yeard en begin nu vanaf maand 3 want dit afscheren om opnieuw te beginnen gaat zeker niet gebeuren ! , ik zal vanaf vandaag elke week een update foto plaatsen.

Is dit het resultaat van 3 maanden? Nette baard al hoor. Ziet er super stoer en mannelijk uit zo. Succes!
 
Goed idee! Ik volg graag met je mee. Ben echt benieuwd hoe de baard er Aan het eind van de yeard uit gaat zien. Zal sowieso een killerbeard zijn.

Laat je de snor ook ongetrimd?

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
 

WTRebel

Baard
Goed idee! Ik volg graag met je mee. Ben echt benieuwd hoe de baard er Aan het eind van de yeard uit gaat zien. Zal sowieso een killerbeard zijn.

Laat je de snor ook ongetrimd?

Verstuurd vanaf mijn SM-N986B met Tapatalk
Nee snor knip ik wel beetje bij , kan er niet tegen als die haartjes in men mond hangen maar mischien in de toekomst dat ik hem daar ook laat doorgroeien !
 
Banner image
Top