Probaardsel

Jimmy16

Baard
Ja, verandering van spijs doet eten..
Soms wil je wel eens wat anders, helaas zet je een baard niet eventjes af en op..

Je had echt een zeer mooie baard, dus da's alvast een reden om hem te laten staan ;)
 

Mart76

Baard
Tja, je doet niets aan de kleurencombinatie, het grijs in mijn baard is overigens in opmars als ik naar mijn posts kijk van 2 jaar terug.

Iets anders, kan ik de topicnaam veranderen? Van een probaardsel is geen sprake meer
 

Skaggy

Volle Baard
Tja, je doet niets aan de kleurencombinatie, het grijs in mijn baard is overigens in opmars als ik naar mijn posts kijk van 2 jaar terug.

Iets anders, kan ik de topicnaam veranderen? Van een probaardsel is geen sprake meer

Alleen sel van de topicnaam afhalen :D
De baard ziet er goed uit! (Y):)>
 

Mart76

Baard
Zo.... en dan zijn we ineens een paar jaartjes verder. De baard is nooit verdwenen maar wel enkele jaren op tondeuse lengte gehouden.

Vanaf eind november is tie weer lengte aan het winnen! Binnenkort maar weer een foto plaatsen en even kijken wie er nog is blijven hangen in het forum!
 

tijn

Zware baard
Zo.... en dan zijn we ineens een paar jaartjes verder. De baard is nooit verdwenen maar wel enkele jaren op tondeuse lengte gehouden.

Vanaf eind november is tie weer lengte aan het winnen! Binnenkort maar weer een foto plaatsen en even kijken wie er nog is blijven hangen in het forum!
Eens een baardman altijd een baardman he hahhaa. Leuk om te lezen dat de baard er nog steeds is.
 

Texman

Koning Baard
Zo.... en dan zijn we ineens een paar jaartjes verder. De baard is nooit verdwenen maar wel enkele jaren op tondeuse lengte gehouden.

Vanaf eind november is tie weer lengte aan het winnen! Binnenkort maar weer een foto plaatsen en even kijken wie er nog is blijven hangen in het forum!
Ha Mart,
Welkom terug, leuk dat we weer wat van je horen :).
Laat maar gauw een paar foto's van je baard zien.
Texman:)>
 
Banner image
Top