Probaardsel

Mart76

Baard
Zo, dat zijn nog eens fijne reacties heren! Dank jullie wel. Het is inderdaad zo dat ik er niet veel aan hoef te doen om het geheel in model te krijgen.
Beetje olie, beetje foam en reuzel. Wassen met aleppo zeep en dit is het resultaat.

Nu maar hopen dat de barbier geen fout maakt. Dat zal wel meevallen, ze is in de leer geweest bij schorum en weet wat ze doet.

Ik ga proberen er niet te veel aan te laten doen. Maar altijd laat ik de zijkanten wat indammen zodat ie niet uitwaait. Dat zal deze keer niet anders zijn. Jullie reacties helpen me wel om niet te rigoureus te laten snoeien. Woensdag maar weer een foto dan!
 

Mart76

Baard
En toen was het even stil..... ergens is er een moment geweest dat ik mijn baard zat was. Ik heb hem rond februari kort getrimd en dit een paar weken volgehouden.
Toen begon ik me af te vragen waarom ik hem eraf had gehaald. Ja, ik was m zat, maar waarom? Nog steeds geen idee.

Dus bars weer laten groeien en zojuist weer in model laten brengen. We zijn er weer en gaan er weer voor! De foto is een impressie van de huidige stand van zaken.
er kunnen weer wat centimeters bij!
 

Bijlagen

  • 20200729_120306.jpg
    20200729_120306.jpg
    988,7 KB · Weergaven: 61

Mart76

Baard
Dank jullie voor jullie reacties! Inderdaad mag hij weer wat groeien. Maar nu zit er weer het juiste model in zodat de centimeters er weer bij kunnen. Dat gaat niet vanzelf, paar maandjes kweken maar weer!
Dat grijs... dat wordt er niet minder op.
 
Banner image
Top