Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Texman

Koning Baard
Ha Mohamed,
Deze foto geeft een wat betere blijk op je baard.
Het front en je snor zien er prima uit die worden alleen maar mooier als ze langer worden.
De wangen zijn nog niet helemaal gedekt dus daar zal je nog wat geduld voor moeten opbrengen.
Op je foto heb ik een drie tal lijnen aangegeven.
De blauwe stippellijn is een erg mooie lijn voor een volle baard (mag ook enigszins gebogen zijn)
De blauwe doorgetrokken lijn is de lijn die op termijn mogelijk moet zijn.
De rode lijn is ook een mogelijkheid als je wangen toch niet helemaal vol willen groeien. Deze lijn zit duidelijk wat lager maar is ook best mooi.
Groet Texman :)>

IMG_7615.jpg
 

Mohamed

Baard
Ha Mohamed,
Deze foto geeft een wat betere blijk op je baard.
Het front en je snor zien er prima uit die worden alleen maar mooier als ze langer worden.
De wangen zijn nog niet helemaal gedekt dus daar zal je nog wat geduld voor moeten opbrengen.
Op je foto heb ik een drie tal lijnen aangegeven.
De blauwe stippellijn is een erg mooie lijn voor een volle baard (mag ook enigszins gebogen zijn)
De blauwe doorgetrokken lijn is de lijn die op termijn mogelijk moet zijn.
De rode lijn is ook een mogelijkheid als je wangen toch niet helemaal vol willen groeien. Deze lijn zit duidelijk wat lager maar is ook best mooi.
Groet Texman :)>

Bekijk bijlage 25640
Ben erg onzeker over de groei en wat het word is echt nagelbijten
 

Macx

Baardaap
Ha Mohamed,
Deze foto geeft een wat betere blijk op je baard.
Het front en je snor zien er prima uit die worden alleen maar mooier als ze langer worden.
De wangen zijn nog niet helemaal gedekt dus daar zal je nog wat geduld voor moeten opbrengen.
Op je foto heb ik een drie tal lijnen aangegeven.
De blauwe stippellijn is een erg mooie lijn voor een volle baard (mag ook enigszins gebogen zijn)
De blauwe doorgetrokken lijn is de lijn die op termijn mogelijk moet zijn.
De rode lijn is ook een mogelijkheid als je wangen toch niet helemaal vol willen groeien. Deze lijn zit duidelijk wat lager maar is ook best mooi.
Groet Texman :)>

Bekijk bijlage 25640
Super uitgelegd Texman, het komt helemaal goed met de baard, Mohamed.
 

Macx

Baardaap
Ben erg onzeker over de groei en wat het word is echt nagelbijten
Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn, ik weet 100% zeker dat jij heel gelukkig gaat worden met jouw baard. Elke baard is weer anders, dat is juist zo leuk aan baarden. Jij hebt jouw unieke baardpatroon en dat mag er zijn! Ik vind, je hebt een goede baarddekking, de kin en de snor zien er heel goed uit, op de wangen gaat het ook steeds beter worden. Wat wel erg belangrijk is dat je de baardolie en de baardborstel en de kam gebruikt om de baardharen goed te verzorgen en al een beetje te temmen, en natuurlijk dat je het doorzet. Nu niet meer opgeven want dan heb je verloren en ga je die mooie baard nooit krijgen. Ik hou van doorzetters en winnaars en jij bent een winnaar Mohamed! ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen, het gaat je lukken Mohamed! zeker weten.(Y)(Y)(Y)
 
Laatst bewerkt:

Amens

Baard
Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn, ik weet 100% zeker dat jij heel gelukkig gaat worden met jouw baard. Elke baard is weer anders, dat is juist zo leuk aan baarden. Jij hebt jouw unieke baardpatroon en dat mag er zijn! Ik vind, je hebt een goede baarddekking, de kin en de snor zien er heel goed uit, op de wangen gaat het ook steeds beter worden. Wat wel erg belangrijk is dat je de baardolie en de baardborstel en de kam gebruikt om de baardharen goed te verzorgen en al een beetje te temmen, en natuurlijk dat je het doorzet. Nu niet meer opgeven want dan heb je verloren en ga je die mooie baard nooit krijgen. Ik hou van doorzetters en winnaars en jij bent een winnaar Mohamed! ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen, het gaat je lukken Mohamed! zeker weten.(Y)(Y)(Y)
Ik ben het hiermee eens. Gewoon lekker volhouden.

Ik daag je bij deze uit: ik heb als doel dat ik in augustus een redelijke baard heb laten groeien. Voor die tijd gaan we er gewoon echt niet aankomen!
 

Mischaa

Baard
mooie vooruitgang! Ik vind dat je de baard ook niet los moet zien van je gezicht. Je zoomt nu heel erg in op alleen de baard. Niemand gaat zo naar de baard kijken als jij nu doet. In de foto waar Texman jou nuttig advies geeft complimenteert de baard zich al veel meer omdat we wat meer van 'jou' zien. Doe een stapje terug in de spiegel, neem de foto van wat verder af en geniet van het proces. De haren zijn nu nog wat wilder, deze zullen straks beter naar je luisteren. Ga vooral de uitdaging met @Amens aan! Succes.
 

Mischaa

Baard
Ik ben het met Mischa eens, ik heb dat ook gedacht, maar niet zo expliciet naar je geuit, maar nu we je een beetje leren kennen zouden we ook wat meer van je willen zien, dat werkt voor ons beter om je nog beter van advies te kunnen voorzien.
Zeker, bedoel het ook totaal niet negatief! Het front is sterk, de baard zal aan de onderzijde ook veel volume hebben alleen de wangen lopen wat achter. Mohamed mag zijn sterke punten ook wat meer benadrukken/zien
 

Macx

Baardaap
Prettige woensdag avond hoe gaat het met jullie?
Het gaat goed met mij Mohamed, dankjewel ik hoop met jou ook.
Ja ja, dat gaat de goede kant op, nu niets meer snoeien, vooral je kin goed laten groeien, je kin is heel goed gedekt met baardharen, laat de boel goed groeien zodat je er een mooi model in kunt laten zetten. De wangen komt ook goed, misschien eerst een wat lagere wanglijn, maar dat maakt weinig uit, de wanglijn zou nu op deze hoogte ook al goed zijn, gewoon de lijn wat lager aanhouden. Maar vooral het front laten groeien, zodat je daar een mooi model in kunt zetten. Dus maak je niet druk over de wangen maar focus nu meer op het front, hoe wil je het hebben? Kijk, het duurt nog wel enkele maanden, maar denk er vast maar een beetje over, fantaseer maar lekker een end weg en probeer dat te verwezenlijken.
 
Banner image
Top