Prille grijze baardige vijftiger van geiten baar naar volle dikke lange baard

Macx

Baardaap
Prettige avond wie ziet er wat verschil in de groei
Per dag zie je weinig verschil, je zou nu een foto van een drie of vier weken geleden en een foto van nu kunnen posten zodat we een verschil kunnen zien. Maar nu kan ik je vraag niet beantwoorden.
Ik zie wel dat het best goed gaat Mohamed, lekker doorgaan en er vertrouwen in blijven houden dat het helemaal goed gaat komen, met geduld en goede verzorging kom je heel ver.:)(Y)
 

Amens

Baard
Per dag zie je weinig verschil, je zou nu een foto van een drie of vier weken geleden en een foto van nu kunnen posten zodat we een verschil kunnen zien. Maar nu kan ik je vraag niet beantwoorden.
Ik zie wel dat het best goed gaat Mohamed, lekker doorgaan en er vertrouwen in blijven houden dat het helemaal goed gaat komen, met geduld en goede verzorging kom je heel ver.:)(Y)
Helemaal eens, kijk niet teveel op korte termijn. Ga kijken naar het verschil in 2 a 3 weken en je zult versteld staan!
 

Mohamed

Baard
Ha @Mohamed ,
Je baard begint nu echt lekker te groeien ga zo door en geef niet op want het is beslist de moeite waard.
Ook jij een fijne en zonnige avond.
Texman :)>
Jij hebtt misschien al in je hoofd een idee hoe het gaat of kan worden? Misschien heb je een ergens een foto waar op jij denkt dat het worden zal ?
 

Texman

Koning Baard
Ik heb eigenlijk wat betere foto's van je baard nodig.
Goeie foto van beide zij-kanten en een foto van het front van je baard dan kan ik de lijnen aangeven.
Hierbij ook nog een foto waarvan ik denk dat het er ongeveer zo kan uit zien m.u.v. de wangen die zullen wat minder vol zijn. Daarnaast moet je ervan uit gaan dat je hier zeker een halfjaar voor nodig hebt.

67ac2b835099a8971704583c383dc451.jpg
 

Macx

Baardaap
Prettige Zondag avond hier nog een foto
Hey Mohamed, zo te zien komen er nieuwe haartje bij hé! Dat is fijn om te zien man, ik zie duidelijk nieuwe donkere haartjes groeien. Dat geeft toch weer meer vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen. Nu goed volhouden en goed blijven verzorgen en borstelen voor een optimale bloeddoorstroming naar de haarwortels.
 
Banner image
Top