Poging 2

tijn

Zware baard
Bekijk bijlage 20883Bekijk bijlage 20884Bekijk bijlage 20885
Dag behaarde vrinden!
Hierbij sinds lange tijd een update van mijn zijde. Nooit helemaal weg geweest maar toch wel op 'slaapstand'. De baard is altijd gebleven en het gemis naar de lengte op m'n profielfoto is groot.
Na 1.5 jaar geleden de schaar erin gezet te hebben heb ik recent besloten weer voor meer lengte te gaan. Mijn doel is een lange baard tot borsthoogte of langer. Daarnaast stel ik een bezoek aan de barbier zo lang mogelijk uit. Er gaat altijd te veel af is mijn ervaring. Een kwartier binnen en je bent een maand of meer aan groei kwijt. Alleen lijkt m'n baard op termijn niet te temmen waardoor de drang naar de barbier groot is. Ach, we zien het wel.. Ik houd jullie op de hoogte!
Ziet er goed uit. Jammer dat je zoveel hebt ingeleverd, maar het groeit weer aan he. Ik heb ook een minder fijne ervaring met de barbier, en doe het nu af en toe zelf. Is ook spannend hoor hahaha. Gebruik alleen een schaar daardoir niet zo snel een grote hap uit je baard. Maar goed dat is voor iedereen anders.
 

Knulletje

Zware baard
Ziet er goed uit. Jammer dat je zoveel hebt ingeleverd, maar het groeit weer aan he. Ik heb ook een minder fijne ervaring met de barbier, en doe het nu af en toe zelf. Is ook spannend hoor hahaha. Gebruik alleen een schaar daardoir niet zo snel een grote hap uit je baard. Maar goed dat is voor iedereen anders.
Wil je toch wat doen is de
Ziet er goed uit. Jammer dat je zoveel hebt ingeleverd, maar het groeit weer aan he. Ik heb ook een minder fijne ervaring met de barbier, en doe het nu af en toe zelf. Is ook spannend hoor hahaha. Gebruik alleen een schaar daardoir niet zo snel een grote hap uit je baard. Maar goed dat is voor iedereen anders.
Goeie! Doe ik ook indien noodzakelijk. Een foutje is zo gemaakt ;) Dank voor je reactie (Y)
[DOUBLEPOST=1643467557][/DOUBLEPOST]
Prima baard en het is mooi dat je de lijnen wat natuurlijk en niet te strak houdt! Ziet er perfect uit, maar met jouw baardgroei..... iets langer zou ook perfect zijn! :cool:(Y)
Dank Rothbeard62! Ben ook voorstander van een langere baard, dus dat is ook het doel. De wangen heb ik vandaag wel even 'strak laten trekken' bij de kapper. Een Syriër met een baard om jaloers op te zijn. Wat een baardgroei hebben die gasten zeg..
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goeie prof! Maar ja, zie maar iets te vinden. Toch maar eens jeugdzorg bellen :p
Ik heb de oplossing gevonden denk ik: uithuwelijken aan een Syriër, een gigantische bruidschat bedingen, daarna zijn baard jatten .…
Uhhh, misschien zijn mijn idieëen wat verouderd en te radicaal, dus vertel je dochter maar dat je van haar houdt, ze thuis mag blijven wonen zolang ze wil en ze af en toe mag zeggen, dat de baard je goed staat.;):D
 

Luz

Baard
Heel indrukwekkend! Lijkt me inderdaad wel dat jij ‘m op iedere lengte kan dragen.
En aan jouw groeitempo weten we volgende week hoe die baard op borstlengte je staat. Benieuwd!
 

Knulletje

Zware baard
Heel indrukwekkend! Lijkt me inderdaad wel dat jij ‘m op iedere lengte kan dragen.
En aan jouw groeitempo weten we volgende week hoe die baard op borstlengte je staat. Benieuwd!
Dankjewel Luz! Voor mijn gevoel gaat het natuurlijk veel te langzaam. Eigenlijk maar goed dat het niet zo snel gaat. Anders was een baard toch een stuk minder speciaal vermoed ik :):)>
Trouwens, dat is jouw baard op je profielfoto gok ik?
Pracht baard (Y)
 
  • Like
Reactions: Luz

Knulletje

Zware baard
Dag broeders,

3 weekjes verder, hier een update. Nu ongeveer 3 maanden aan de groei. Het is een proces met hele goede maar heel soms ook mindere dagen. Maar we moeten door, 'meters maken'! Zo'n forse baard komt je gewoon niet aanwaaien, dat weet ik. Daarom is het eigenlijk ook wel een leuk proces. Het is doorzetten, het doel voor ogen houden en je baard gewoon met liefde behandelen! Zo komt de baard tot z'n recht. En we moeten het doen met wat we krijgen. De baard aan de overzijde is altijd dikker of mooier enzv. Toch mooi hè, al die unieke baarden. Geen een is hetzelfde, geweldig!
Allen een goed weekend en may the beard be with you! IMG-20220211-WA0009.jpg IMG-20220211-WA0011.jpg IMG-20220211-WA0005.jpg IMG-20220211-WA0008.jpg IMG-20220211-WA0004.jpg IMG-20220211-WA0006.jpg IMG-20220211-WA0003.jpg
 

Bijlagen

  • IMG-20220211-WA0010.jpg
    IMG-20220211-WA0010.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 16

Knulletje

Zware baard
Geweldig! Goeie vooruitgang, dat wordt een heel forse baard. Volhouden en vooral niet twijfelen!

Je snor is echt top! :)>(Y)(Y)
Dank Rothbeard62! Gaat goedkomen(Y)
[DOUBLEPOST=1644593520][/DOUBLEPOST]
Ziet er top uit, zie ik al een beetje grijs?
Grt Silver fox
Haha jazeker Fox! Al een stuk grijzer dan maanden geleden, wat gaat dat snel haha. Maar ben er trots op :D(Y)
[DOUBLEPOST=1644593622][/DOUBLEPOST]
Je baard ziet er nu al mooi uit en je snor is TOP (Y)(Y)(Y).
Ik denk dat je over enige tijd een mooie grote baard hebt ;)
Dank Texman! De tijd zal het leren. (Y)
 

Macx

Baardaap
Dag broeders,

3 weekjes verder, hier een update. Nu ongeveer 3 maanden aan de groei. Het is een proces met hele goede maar heel soms ook mindere dagen. Maar we moeten door, 'meters maken'! Zo'n forse baard komt je gewoon niet aanwaaien, dat weet ik. Daarom is het eigenlijk ook wel een leuk proces. Het is doorzetten, het doel voor ogen houden en je baard gewoon met liefde behandelen! Zo komt de baard tot z'n recht. En we moeten het doen met wat we krijgen. De baard aan de overzijde is altijd dikker of mooier enzv. Toch mooi hè, al die unieke baarden. Geen een is hetzelfde, geweldig!
Allen een goed weekend en may the beard be with you! Bekijk bijlage 21118 Bekijk bijlage 21119 Bekijk bijlage 21122 Bekijk bijlage 21121 Bekijk bijlage 21123 Bekijk bijlage 21124 Bekijk bijlage 21125
Zozozozo, dit had ik echt niet verwacht! wat een mooie baard en snor al, je hebt mijn smaak ongeveer, ik zie al een mooie snor met zo'n kleine krul, ja dat is mooi en een mooie baard en de kleur ook mooi. Het staat je heel goed hé Knulletje, echte knappe kerel zo, je treft het maar, ik gun het je van harte en nu lekker door baarden en snorren hé. Ik wens jouw ook een fijn weekend vriend.
 

Knulletje

Zware baard
Zozozozo, dit had ik echt niet verwacht! wat een mooie baard en snor al, je hebt mijn smaak ongeveer, ik zie al een mooie snor met zo'n kleine krul, ja dat is mooi en een mooie baard en de kleur ook mooi. Het staat je heel goed hé Knulletje, echte knappe kerel zo, je treft het maar, ik gun het je van harte en nu lekker door baarden en snorren hé. Ik wens jouw ook een fijn weekend vriend.
Dank voor jouw warme reactie Macx! (Y)
 

Knulletje

Zware baard
Dag heren! Vrijdag toch maar m'n kapper bezocht en hem de wangen laten inkorten. De snor had ik zelf al ingekort. Ben tevreden zo. Verder naar meer lengte!

Nu ook weer regelmatig met de föhn in de weer. Hieronder het resultaat. Genoeg zon afgelopen en ook komende dagen. Groeien baard!

IMG_20220313_095501.jpgIMG_20220313_111448.jpg
 

VinK

Baard
Dag heren! Vrijdag toch maar m'n kapper bezocht en hem de wangen laten inkorten. De snor had ik zelf al ingekort. Ben tevreden zo. Verder naar meer lengte!

Nu ook weer regelmatig met de föhn in de weer. Hieronder het resultaat. Genoeg zon afgelopen en ook komende dagen. Groeien baard!

Bekijk bijlage 21451Bekijk bijlage 21452
Goed bezig @Knulletje ! Jouw baard groeit heel snel en ziet er top uit! :)>
 
Banner image
Top