Poging 2

Knulletje

Zware baard
Baardbroeders!
Allereerst complimenten voor jullie doorzettingsvermogen. Wat een mooie exemplaren heb ik voorbij zien komen op dit forum. Zo nu en dan diep onder de indruk. Halverwege 2015 mijn eerste poging voor een yeard. (Wel altijd een full beard (2 a 3mm) gedragen)
Na veel twijfel en onzekerheid toch na 10 maanden de schaar er in.
Nu weer helemaal vol nieuwe energie op naar die yeard! Gedreven als nooit tevoren!
Ik zal jullie op de hoogte houden van de reis en zo nu en dan wat posten.
Tips and tops uiteraard welkom!

Gr Sander

drgQyF8.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom en succes met deze nieuwe baardreis (Y)



BTW, ik heb me de vrijheid gepermiteerd om je foto's ineens zichtbaar te plaatsen zodat je niet eerst nog op de link moet klikken die jij gepost had ;)
 

Knulletje

Zware baard
Dankjewel!
Helemaal top. Ik kan je zeggen dat het al een hele opgave was om de link zichtbaar te krijgen. Jou gestarte topic ' hoe plaats ik foto's' bood uitkomst.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Na veel twijfel en onzekerheid na 10 maanden de schaar erin??? :confused::eek:
Je hebt een mega mooie baard, waar velen jaloers op kunnen zijn.:)>(Y)
Ik wacht met spanning de komst van de Yeard af en de foto's van de vorderingen.:)
 

Knulletje

Zware baard
Heren, goedemiddag,
Een tussenstand vanaf mijn kant. Inmiddels 3,5 maand op weg. Ik geniet met volle teugen van het hele proces en ook leuk om al die verschillende baarden hier te zien. Wat verzorging betreft, 2 a 3 keer per dag borstelen (zwijnenhaar, 8 euro etos) en dagelijks in de olie, meestal 2 keer. Om de dag conditioner, top. Verder laat ik m lekker groeien en ben ik een trotse baarddrager. Barbierbezoek laat ik voorlopig achterwege. Ik kan niet wachten totdat ik een heard bereikt heb!


 
Banner image
Top