Poging 2

Knulletje

Zware baard
IMG-20220124-WA0003.jpgIMG-20220124-WA0004.jpgIMG-20220124-WA0002.jpg
Dag behaarde vrinden!
Hierbij sinds lange tijd een update van mijn zijde. Nooit helemaal weg geweest maar toch wel op 'slaapstand'. De baard is altijd gebleven en het gemis naar de lengte op m'n profielfoto is groot.
Na 1.5 jaar geleden de schaar erin gezet te hebben heb ik recent besloten weer voor meer lengte te gaan. Mijn doel is een lange baard tot borsthoogte of langer. Daarnaast stel ik een bezoek aan de barbier zo lang mogelijk uit. Er gaat altijd te veel af is mijn ervaring. Een kwartier binnen en je bent een maand of meer aan groei kwijt. Alleen lijkt m'n baard op termijn niet te temmen waardoor de drang naar de barbier groot is. Ach, we zien het wel.. Ik houd jullie op de hoogte!
 

VinK

Baard
Bekijk bijlage 20883Bekijk bijlage 20884Bekijk bijlage 20885
Dag behaarde vrinden!
Hierbij sinds lange tijd een update van mijn zijde. Nooit helemaal weg geweest maar toch wel op 'slaapstand'. De baard is altijd gebleven en het gemis naar de lengte op m'n profielfoto is groot.
Na 1.5 jaar geleden de schaar erin gezet te hebben heb ik recent besloten weer voor meer lengte te gaan. Mijn doel is een lange baard tot borsthoogte of langer. Daarnaast stel ik een bezoek aan de barbier zo lang mogelijk uit. Er gaat altijd te veel af is mijn ervaring. Een kwartier binnen en je bent een maand of meer aan groei kwijt. Alleen lijkt m'n baard op termijn niet te temmen waardoor de drang naar de barbier groot is. Ach, we zien het wel.. Ik houd jullie op de hoogte!
@Knulletje je hebt een hele goede baard!! Ik vind deze lengte ook al goed bij je passen, zoals het nu is moet je echt niet naar een barbier vind ik maar ik begrijp wat je bedoelt met het temmen.

Heb je zelf al geprobeerd om het te onderhouden?

Gaat echt goed! :)>(Y)
 

Knulletje

Zware baard
@Knulletje je hebt een hele goede baard!! Ik vind deze lengte ook al goed bij je passen, zoals het nu is moet je echt niet naar een barbier vind ik maar ik begrijp wat je bedoelt met het temmen.

Heb je zelf al geprobeerd om het te onderhouden?

Gaat echt goed! :)>(Y)

Dank voor je reactie(Y)
Ik heb wel eens wat geknipt hier en daar maar dat valt echt in de categorie 'aanklooien'. Ben al snel bang een misstap te maken. Je leert veel over je baard op termijn. Eerst maar eens "meters" maken en dan zien we wel weer.:)>
 

RBBP

Baard
Dank voor je reactie(Y)
Ik heb wel eens wat geknipt hier en daar maar dat valt echt in de categorie 'aanklooien'. Ben al snel bang een misstap te maken. Je leert veel over je baard op termijn. Eerst maar eens "meters" maken en dan zien we wel weer.:)>

Pas op met zelf knippen gozert, voor je het weet heb je weer een kaal bovenlipje o_O
Het ene moment sta je vol grote plannen met een trimmer voor de spiegel, het volgende moment knipper je met je ogen en sta je gespannen naar je kale kin te staren.:eek:
Je moet een pop kopen, daar een pruik op plakken en dan oefenen :D

Nu zonder de joker uit te hangen:
Goeie baard, houd persoonlijk erg van deze strakke style (Y)
 

Knulletje

Zware baard
Pas op met zelf knippen gozert, voor je het weet heb je weer een kaal bovenlipje o_O
Het ene moment sta je vol grote plannen met een trimmer voor de spiegel, het volgende moment knipper je met je ogen en sta je gespannen naar je kale kin te staren.:eek:
Je moet een pop kopen, daar een pruik op plakken en dan oefenen :D

Nu zonder de joker uit te hangen:
Goeie baard, houd persoonlijk erg van deze strakke style (Y)

Hahaha, klopt helemaal.
Dank voor het compliment (Y)
 

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 20883Bekijk bijlage 20884Bekijk bijlage 20885
Dag behaarde vrinden!
Hierbij sinds lange tijd een update van mijn zijde. Nooit helemaal weg geweest maar toch wel op 'slaapstand'. De baard is altijd gebleven en het gemis naar de lengte op m'n profielfoto is groot.
Na 1.5 jaar geleden de schaar erin gezet te hebben heb ik recent besloten weer voor meer lengte te gaan. Mijn doel is een lange baard tot borsthoogte of langer. Daarnaast stel ik een bezoek aan de barbier zo lang mogelijk uit. Er gaat altijd te veel af is mijn ervaring. Een kwartier binnen en je bent een maand of meer aan groei kwijt. Alleen lijkt m'n baard op termijn niet te temmen waardoor de drang naar de barbier groot is. Ach, we zien het wel.. Ik houd jullie op de hoogte!


Kijk dit is echt een mooie baard ook de lijnen zijn naar mijn smaak precies zoals ik het mooi vind, onderlijn is goed gelukkig niet zo strak waardoor de natuurlijke lijn mooi uitvloeit naar beneden. Bovenlijn ook niet te strak en zo vind ik het in zijn geheel een zeer mooie baard. Ik wist niet dat jij zo'n knappe baard hebt Knulletje.
Volgens mij kun je dat goed zelf een beetje bijwerken als dat nodig mocht zijn. Je mag ook naar de barbier van mij maar dan wel goed aangeven dat het moet vloeien en niet zo erg strak want dat vind ik niet mooi, maar ja, wie ben ik het is jouw baard, je hebt een top baard Knulletje.
 
Laatst bewerkt:

Knulletje

Zware baard
Kijk dit is echt een mooie baard ook de lijnen zijn naar mijn smaak precies zoals ik het mooi vind, onderlijn is goed gelukkig niet zo strak waardoor de natuurlijke lijn mooi uitvloeit naar beneden. Bovenlijn ook niet te strak en zo vind ik het in zijn geheel een zeer mooie baard. Ik wist niet dat jij zo'n knappe baard hebt Knulletje.
Volgens mij kun je dat goed zelf een beetje bijwerken als dat nodig mocht zijn. Je mag ook naar de barbier van mij maar dan wel goed aangeven dat het moet vloeien en niet zo erg strak want dat vind ik niet mooi, maar ja, wie ben ik het is jouw baard, je hebt een top baard Knulletje.
Dank voor deze woorden Macx. Niets mis met strak uitgezette lijnen, dus wie weet op termijn ;). Ik laat 'm voorlopig lekker groeien en mocht het toch te veel chaos worden dan zal het toch nodig zijn om 'de lijnen uit te zetten'. (Y):)>
 

Knulletje

Zware baard
De kortere baard staat je ook heel goed !
Ik persoonlijk vind de lange baard wel mooier staan bij je.
Zelf wordt ik soms niet goed van mezelf , dan de baard er weer af , dan er weer aan.
Het is wat met die baarden van ons , het houd je wel bezig !
Ik wens je succes.
Dank Dijkie! Daarom is het ook fijn dat hij opnieuw groeit. Zo kun je nog eens experimenteren. Leuke hobby!
 

Texman

Koning Baard
Ha @Knulletje,
Ik heb nog even terug gekeken naar je foto's van een tijdje geleden.
Je hebt van je zelf een hele goede baardgroei (Y)(Y)(Y) waardoor je zowel een lange als een korte baard kan hebben.
Beiden staan je goed dus je kan gerust is variëren in lengte. Zelf geef ik de voorkeur aan de langere baard.
Dus lekker door laten groeien en genieten.
Succes Texman :)>
 
Banner image
Top