Petjes in combinatie met baard..

Snoekbaas

Stoppelbaard
Ik ben zelf ook altijd kaal geweest. En stiekem nog steeds. Beetje off topic maar ik ben zelf voor een micro haar pigmentatie tattoo gegaan. Misschien ook leuk voor mijn mede lot genoten. Ik raad 't zeker aan. Maar zelf draag ik zelf nog steeds veel een pet.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190603_223112.jpg
    Screenshot_20190603_223112.jpg
    145,2 KB · Weergaven: 97

Weeble

Volle Baard
@Snoekbaas Ik heb video's gezien van mannen die een haar pigmentatie tattoo hebben genomen, maar dat deze er spijt van hebben omdat het licht nog steeds erg reflecteert op hun bol. Heb jij daar geen last van?
 

TMG1961

Baardaap
Ik ben kaal sinds mijn 15e maar heb er nooit 1 seconde over nagedacht om een toupet, haartransplantatie of een zogenaamde micro haar pigmentatie tattoo te nemen. Vindt mezelf toch best lelijk maar dat heb ik op mijn 50ste toch geaccepteerd. Ik hou het gewoon bij mijn eigen lichaam en laat de toevoegingen achterwege.
 

Snoekbaas

Stoppelbaard
@Snoekbaas Ik heb video's gezien van mannen die een haar pigmentatie tattoo hebben genomen, maar dat deze er spijt van hebben omdat het licht nog steeds erg reflecteert op hun bol. Heb jij daar geen last van?
Ja een beetje. Maar als je 't zo kort houdt aan de zeikanten is 't gewoon shaven look. Als die goed gezet wordt is 't licht niet finest voor de look :)
 

K9Beard

Baard
Hier ook haast vergroeid met m'n flatcap en af en toe een baseball cap. Ook al voordat ik een bold baldy werd.
Ook dat wordt deel van je persona wat je omgeving betreft.

Enige lastige is het vinden van een flatcap die bij je past. Ik heb nogal een kleine harde schijf, dus de felbegeerde Stetson doet mij helaas op een champignonnetje lijken.
 

Skaggy

Volle Baard
Het haar op mijn hoofd wordt almaar dunner en enige tijd geleden m’n bolletje iets te lang aan de zon bloot gesteld. Ik draag nooit iets op m’n hoofd maar daar moet dan misschien toch verandering in komen. Zelf al een beetje gezocht naar een flatcap maar nog onzeker of dat iets voor me is. Maar de keuze werd voor mij al gemaakt door mijn vrouw en onze dochter. Als verrassing kreeg ik van hen een mooie Stetson cap op vaderdag. De foto is op vaderdag in het zonnetje gemaakt en (door het hele COVID-19 gebeuren) met een bedankje naar dochterlief gestuurd.
6571321C-5432-4DAF-9942-A78F5A6A8DB4.jpeg
 

Skaggy

Volle Baard
‘Dat het mij niet staat’ gevoel ken ik :( Leuk die link naar de Jeep Cap waar Radar uit M*A*S*H ‘m draagt. Niet bepaald het coolste personage uit deze serie :cool: maar de Jeep Cap is echter zo gek nog niet met korte klep en de oor flappen die afhankelijk van het weer omhoog of omlaag gedragen kunnen worden. En je stopt ‘m makkelijk weg als je ‘m niet niet draagt :D
 

Skaggy

Volle Baard
Ben niet zo van de petjes, maar deze is idd best stoer en staat je prima (Y)

Dankjewel Marcel. Hoeden vind ik ook mooi zoals jij en andere forumleden deze kunnen dragen. Mijn opa had ook een aantal hoeden. Ikzelf moet er nog aan wennen om iets op m’n hoofd te hebben maar wie weet vind ik er een die bij mij past. (Y):)>
[DOUBLEPOST=1596281259][/DOUBLEPOST]
Ha @Skaggy ,
Ik vind het een prima petje en het staat best goed (Y)(Y)(Y).
Leuk om cadeau te krijgen.
Texman :)>.
Dankjewel Willem. (Y):)> Het is zeker een leuk en nuttig cadeau wat z’n dienst al bewezen heeft. Tijdens het wandelen hier in Noorwegen werd ik ook veelvuldig door muggen in m’n hoofd gestoken. Het helicopterdek dat zich op m’n achterhoofd aan het vormen is nodigt hiervoor blijkbaar uit. :confused:
 

Carlstein11

Volle Baard
Ben zelf al een hele tijd naar een hoofd deksel maar geen idee wat nou bij mij past
Heeft een van de mannen nog een tip voor me ;):p
 
Banner image
Top