Petjes in combinatie met baard..

RCM

Baardaap
Vind het juist tof wanneer oudere personen lak hebben aan wat anderen vinden en denken en gerust met een base ball cap willen rondlopen....of met sokken in hun sandalen oid!!!
Ieder zijn smaak en voorkeur...

Bekijk bijlage 6010
Daar heb je helemaal gelijk in Glenn. Echter draai ik mijn hoofd niet om voor een baseball cap, maar wel voor iemand zoals op je toegevoegde afbeelding. Dat siert de wereld, ik houd ervan! Lekker doen waar je je zelf goed bij voelt...
 

Hartenheer

Zware baard
Ben er 56 en vind me echt niet te oud voor een baseball cap. Eerder te jong voor een hoed.
Het zijn nu twee uiterste wat je aanhaalt tussen een baseballcap en een hoed
Veel personen hebben niet door dat ze eenmaal ouder worden, maar helaas voor je het beseft is het zo :p
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Ben zelf ook een pettenfanaat.. althans.. heb er een stuk of 15 en draag ze veel (laatst opruiming gehouden).. van regular baseball caps.. tot de oude flat cap van opa.. :)
Ook van die achterlijke natuurlijk, maar allemaal met een betekenis of herinnering.. die dragen we dan niet of nauwelijks.. maar goed..

Moet zeggen, ben niet zo van de simpele petten met een klitteband of zip sluiting aan de achterzijde.. 1 geheel.. one size fits all zeg maar..
Achterzijde moet dicht zijn.. zit toch net ff wat lekkerder.. Nu stillaan op zoek naar een nieuwe flat cap ofzo.. want die zijn toch ook leuk.. :)
 

TMG1961

Baardaap
Was vandaag in het dorp en eens gekeken voor flatcaps. Maat 59, hmmm verdrink bijna in de pet. Andere kleur zelfde odel maat 59, veel en veel te klein.
Hetzelfde met maat 57, of te groot of te klein. Maat 58, schijnbaar niet leverbaar hier in het dorp.

Volgens maatband is het maat 58-59 wat op het bolletje moet. Moet maar eens kijken voor flatcaps online en dan verschillende maten bestellen en die niet passen maar terugsturen. Hier in dorp zit wel een hoedenwinkel maar die begint met flatcaps pas bij 45 euro. En dat vind ik net even teveel.

Dus even rustig kijken waar retour sturen gratis is en dan paar verschillende maten bestellen.
 

LuckyBasterd

Volle Baard
Was vandaag in het dorp en eens gekeken voor flatcaps. Maat 59, hmmm verdrink bijna in de pet. Andere kleur zelfde odel maat 59, veel en veel te klein.
Hetzelfde met maat 57, of te groot of te klein. Maat 58, schijnbaar niet leverbaar hier in het dorp.

Volgens maatband is het maat 58-59 wat op het bolletje moet. Moet maar eens kijken voor flatcaps online en dan verschillende maten bestellen en die niet passen maar terugsturen. Hier in dorp zit wel een hoedenwinkel maar die begint met flatcaps pas bij 45 euro. En dat vind ik net even teveel.

Dus even rustig kijken waar retour sturen gratis is en dan paar verschillende maten bestellen.

Helemaal mee eens! Mijn idee ook.. want de juiste vinden.. een pat/cap/hoed moet meteen zitten zodra je hem opzet...
 

Kale666man

Baardaap
Waarom zou je 'm afdoen tijdens het douchen?
Nooit van een "shower cap" gehoord? :D

Bekijk bijlage 5630
Hahaha ja zo kan het ook natuurlijk.
[DOUBLEPOST=1512108608][/DOUBLEPOST]
Ik draag nooit wat op mijn hoofd en ben al ruim 20 jaar echt kaal kaal kaal... Maar door dit topic heb ik gister een bestelling geplaatst en ontvang ik morgen 2 docker caps. Lijkt mij een leuk begin voor misschien wel een nieuwe hobby/verzameling... haha ;)

:)>(Y)
Ja en anders spelletjes waaronder,wat zien ik en onthoud dat.
Na 10 minuten noem jij ze allemaal weer op.
Maar zo,n docker cap heb je wel een kop voor,en inderdaad misschien nieuwe hobby voor je.
Lekker doen wat je wil vriend;)
[DOUBLEPOST=1512108771][/DOUBLEPOST]Alleen die naam niet: WERKHELM
Maar hij staat je goed past goed bij de baard en leuk kleurtje ook:cool:
 

RCM

Baardaap
En het is natuurlijk lekker warm in de winter @Kale666man . Ik probeer mijn assortiment hoofddeksel ui te breiden, heb dus al docker caps en flat caps, en volgende keer maar eens kijken voor een passende hoed. Tja, je moet wat hé,. maar eerst weer even sparen..... (Y)
 

dijkie

Zware baard
360.jpg


Vrijetijds pet en werk pet :p:p

360.jpg
 

RCM

Baardaap
@dijkie , de flatcap staat je netjes Gerard evenals je baard en bril. Tja, foto 2.... haha, veiligheid staat voorop, en handig dat je naam op je helm staat, zeker nu met die baard!! ;)(Y)
 

Laurent1965

Zware baard
In de winter altijd wollen petten.
Ben ook fan van een Baskische baret, uiteraard schuin links op het hoofd, comme l'habitude.
In de zomer weleens een (Under Armour) cap, bij zon en in de auto altijd een zwarte zonnebril.
 

Hartenheer

Zware baard
In de winter altijd wollen petten.
Ben ook fan van een Baskische baret, uiteraard schuin links op het hoofd, comme l'habitude.
In de zomer weleens een (Under Armour) cap, bij zon en in de auto altijd een zwarte zonnebril.
Maakt niet uit.
De winterpetten waait de wind net zo hard door als de zomer petten.
Daarom heb ik voor de winter een bontmuts :D voor als ik naar buiten ga.:rolleyes:
 
Banner image
Top