Petjes in combinatie met baard..

Texman

Koning Baard
Hallo. Ik ben nieuw op het forum. Ik Googelde op flatcap en toen kwam dit forum voorbij.
Ik draag zelf ook al een tijdje flatcaps. Ik heb er nu een stuk of 20. De meeste van Stetson.
Welkom op ons forum :),
Ook voor allerlei hoofdbedekking zit je hier goed, mooie baard en snor trouwens.(Y)(Y)(Y)
Veel plezier hier,
Texman:)>
 

Skaggy

Volle Baard
Hallo. Ik ben nieuw op het forum. Ik Googelde op flatcap en toen kwam dit forum voorbij.
Ik draag zelf ook al een tijdje flatcaps. Ik heb er nu een stuk of 20. De meeste van Stetson.
Welkom @johndr. Die flatcap past uitstekend bij jouw mooie snor en baard, staat je goed. (Y):)>
 

Diederik

Volle Baard
Hallo. Ik ben nieuw op het forum. Ik Googelde op flatcap en toen kwam dit forum voorbij.
Ik draag zelf ook al een tijdje flatcaps. Ik heb er nu een stuk of 20. De meeste van Stetson.

.... dat je met zo'n machtige snor en baard op flatcap moet zoeken om om HET baardenforum terecht te komen!

Welkom, broeder
 
W

Wanderoe

Guest
Ik denk dat je moet gaan voor wat jij zelf leuk vindt! Of dat een Alpinopet, Baseballcap, Stetson hoed is...

Ik draag graag een flatcap (platte pet) Of baseball cap soms mijn australische outdoor hoed.
Heb ook naar een Alpinopet gekeken... maar die zijn mij iets te duur. Soms zit zon klep van een pet in de weg en heb ik liever iets anders op de kop.
Nu draag ik ook graag een muts (beanie) vooral op de fiets.
 
W

Wanderoe

Guest
Nou ik denk dat het niet zo bij je past want daar ben je nog te jong voor ;).
Probeer een wat sportiever hoofdeksel :).

Ik draag ook graag een platte pet... ook in het werk... tot een collega bij me kwam... ben ik overgestapt op muts of baseballcap
:D:D:D Ik lig nog dubbel als ik er aan terug denk!
Maar af en toe... draag ik hem nog wel... vind de Platte wel staan.:cool:
 
Banner image
Top