Ook is een keer proberen

Henkie76

Baard
Weer wat verder nu helaas geen fotos ben me smartphone verloren kutzooi :(
Maar ik heb ff een vraag. Onder in mijn hals zeg maar tot de neklijn word best wel een dik tapijt is het niet de bedoeling dat het daar
korter is als zeg maar op de kin zelf ? Of groeit dat ook vanzelf omlaag met de kin mee ?
Verder bevalt het prima nu dus ik zet lekker door :)>(Y)
 

Henkie76

Baard
Nou weer een nieuwe smarptfone dus ff wa fotokes
Moet er iets bij geknipt worden of laten groeien ?
Ik hoef niet zon strakke baard in ieder geval beetje wild hou ik wel van :)>
Maar nog een lange weg te gaan (Y)
 

Bijlagen

  • 20180722_095717.jpg
    20180722_095717.jpg
    289,6 KB · Weergaven: 170
  • 20180722_095724.jpg
    20180722_095724.jpg
    263,6 KB · Weergaven: 172
  • 20180722_095136.jpg
    20180722_095136.jpg
    334,9 KB · Weergaven: 146

Texman

Koning Baard
Ha @Henkie76 ,
Als je van een wat wildere baard houd zou ik het voorlopig lekker laten groeien en kijken waar je op uit komt.
Tot nu toe ziet het er al heel aardig uit.(Y)(Y)
Kan alleen maar beter worden,
Texman:)>
 

Henkie76

Baard
Ik heb jouw raad opgevolgd professor en bijgewerkt met een schaar de wildgroei zeg maar :D
Ik zag op b4men dat die gast dat zelf deed met een tondeuze de zijkanten zeg maar en dan de voorkant laten groeien.
Maar ben bang dat ik uitschiet :rolleyes:
 

Henkie76

Baard
Ja ik dus vanmiddag ook :mad: dacht dat moet ik ook kunnen wat die gast doet maar met tondeuze is toch verrekte moeilijk.
Gelukkig was het onderin en heb ik de kaaklijn wat hoger gezet.
 

Henkie76

Baard
Nou zo is ie weer een beetje netjes toch. Nu maar weer laten groeien .
Klein baardje maar de lengte onder komt vanzelf wel neem ik aan :D
Ik krijg wel neigingen om hem der af te halen zoals vandaag met die hitte
maar dan kan ik weer van voor af aan beginnen, valt nog niet mee een baard laten groeien haha ;)
 

Bijlagen

  • baardje.jpg
    baardje.jpg
    23,3 KB · Weergaven: 87

DNA76

Baard
Topic eens doorgelezen! Beste raad die ik kan geven is gewoon afblijven! Makkelijker gezegd dan gedaan doch dit is wat het meeste helpt om een langere baard te krijgen :). Zoek je plezier in het verzorgen van je baard want die is echt niet mis hoor! Probeer wat balsems/waxen en oliën uit, brush eens enz... maar hou schaar en trimmer weg. Ban daarbij iedere spiegel in je huis en alle problemen zijn zo weg. Lees je eigen topic nog eens door en zie wat je al bereikt heb (Y). Goeie baard, gewoon nog een maandje of 2/3 volhouden en ik vermoed dat je hem daarna nooit meer kwijt wil! Succes :)>
 

Henkie76

Baard
Mijn baardharen beginnen scheef te groeien,ik heb nu zon cm of 5 als ze recht zijn.
Ik wilde net zo als ragnar lotbrok dus onder een stuk langer. Dus heb ik een stuk eraf geknipt onder de hals.
maar dat heeft niets geholpen haha.
Ik heb ook een balsem nu, maar blijft moeilijk om die haren naar beneden te krijgen,ik heb het idee dat
de haren in de hals te lang zijn ?
Kammen jullie de haren elke keer recht of gaan die ook scheef ??
[DOUBLEPOST=1533568188][/DOUBLEPOST]Ik bedoel zoiets

CE56xZOWgAEopCk.jpg
 
Banner image
Top