Ook is een keer proberen

Henkie76

Baard
Hallo baardliefhebbers

Mijn naam is Henk en ik wilde ook is proberen of ik een baard kan laten staan.
Maar de zijkanten groeien totaal niet mee en onder mijn kin groeit veel sneller erg vreemd.
Kan ik onder mijn kin dan maar het beste afscheren of trimmen of laten staan ?
Ben 2 weken aan het sparen nu ;)

Mvg Henk
 

Bijlagen

  • 20180523_172546.jpg
    20180523_172546.jpg
    223,3 KB · Weergaven: 262
  • 20180523_172600.jpg
    20180523_172600.jpg
    342,4 KB · Weergaven: 288
  • 20180523_172607.jpg
    20180523_172607.jpg
    240 KB · Weergaven: 270
  • 20180523_172615.jpg
    20180523_172615.jpg
    342,7 KB · Weergaven: 233

Frags4Breakfast

Stoppelbaard
Hoi Henk,
2 weken is niks joh, een baard werkt anders dan een kapsel. Niet overal groeit het even hard. Ik kan het antwoord van de ervaren baardmannen al wel voorspellen, denk ik.
Laat gaan!! Ik heb hier soms moeite mee, vergt geduld en doorzettingsvermogen. Ook het feit dat je af en toe niet tevreden zult zijn zal je doorheen moeten.
In moeilijke tijden zal je hier op dit forum zeker steun krijgen is mijn ervaring.
Aan de foto's te zien komt het best goed!:):)>:)>
 

Renem

Volle Baard
Welkom hier Henk,

Deze vraag is begrijpelijk, maar zou je jezelf pas na een maand of 3-4 mogen stellen. ;)

Tot die tijd: olie erin tegen de jeuk en vaak in de spiegel loeren om de baardharen eruit te kijken.

Vriendelijke groet, René
 

Henkie76

Baard
Bedankt allemaal dan laat ik het lekker 4 maanden doorgroeien :D
Jeuk krijg ik af en toe maar niet tot vervelends toe gelukkig.
Ik heb hier al veel mooie baarden gezien prachtig !!
 

Texman

Koning Baard
Hallo Henk,
Ook van mij welkom op dit leuke forum.
Ik sluit mij aan bij alles wat hiervoor al gezegd is.
Voor twee weken ziet het er helemaal niet slecht uit, dus ga ervoor.
Succes Texman:)>
 

Henkie76

Baard
Nu krijg ik dus te horen dat ik een nekbaard heb en dat dat onverzorgd is. Het groeit ook veel harder in mijn nek haha.
Dus dan kan ik het beter wat hoger wegscheren ?? Groeit toch zo weer aan bij mij en dan als het op mijn kin wat langer word weer laten staan ? :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha Henkie,
Een nekbaard is een groot voordeel als je een mooie lange baard wil laten staan.
De haren die daar groeien geven steun aan de haren die erboven groeien waardoor je baard een mooiere vorm krijgt.
In het begin ziet een nekbaard er altijd wat onverzorgd uit dus laat hem mee groeien met de voorkant van je baard.
Succes Texman:)>
 

Weeble

Volle Baard
Nu krijg ik dus te horen dat ik een nekbaard heb en dat dat onverzorgd is. Het groeit ook veel harder in mijn nek haha.
Dus dan kan ik het beter wat hoger wegscheren ?? Groeit toch zo weer aan bij mij en dan als het op mijn kin wat langer word weer laten staan ? :)>

Die mensen hebben er geen verstand van. Het is absoluut geen nekbaard.
Zulk soort mensen geef je er zo eentje:
Middlefinger.png
 

RCM

Baardaap
Lekker laten groeien die 'nekbaard' van je, of zal ik het toch maar een 'halsbaard' noemen ;). Bij mij groeien de haren in mijn hals ook een stukje sneller, wat er tijdelijk een beetje minder 'verzorgd' uitziet. Echter komt de winst hiermee achteraf en zul je eerder een 'volle' baard hebben dan dat je het nu afscheert/inkort. Ik zou zeggen, laat maar groeien en bloeien :p:D
 
Banner image
Top