Ook is een keer proberen

Texman

Koning Baard
Het is inderdaad geen nekbaard maar een halsbaard.
En ja wij hebben ook nog eens een baard in onze keel.
 
  • Like
Reactions: RCM

Henkie76

Baard
Ik krijg nu toch wel jeuk eerlijk gezegd haha
Ik heb al topics gekeken en het beste is denk ik baardolie bij mijnbaard bestellen en een
borstel de mini variant ?
Zou ik ook baard shampoo moeten bestellen die wel wat duur is of is dat nog niet nodig ?
Of andere shampoo ?
 

RCM

Baardaap
Baardolie is inderdaad een goed idee. Ik gebruik zelf ook de mini variant borstel en een fijngetande kam. Baardshampoo is ook wel aan te raden, deze is verkrijgbaar vanaf een paar euro tot ........ Ook een goede conditioner op basis van arganolie of vitamine E is erg verzorgend en verzachtend. Lees eens rustig de topics over baardverzorgingsprodukten om zodoende goed te kunnen inschatten wat passend voor je is. Succes! (Y)
 
Laatst bewerkt:

TMG1961

Baardaap
Ik gebruik tegenwoordig een wet brush, werkt geweldig, kun je gebruiken bij nat en droog haar. Met de borstel die ik had kwam ik niet meer door de baard heen en had ik constant klitten, nu helemaal niet meer.
 

Henkie76

Baard
3 weken nu gedaan, maar de wangen vind ik echt slecht komt dit nog goed ?
Ik hoef niet zon grote baard aan de zijkanten maar lang van onder vind ik tof.
Ik zal een foto plaatsen van wat ik graag wil en of dit mogelijk is
 

Bijlagen

  • image-2018-06-02.jpg
    image-2018-06-02.jpg
    141,6 KB · Weergaven: 145
  • image-2018-06-02 (1).jpg
    image-2018-06-02 (1).jpg
    118,8 KB · Weergaven: 148
  • image-2018-06-02 (2).jpg
    image-2018-06-02 (2).jpg
    105,8 KB · Weergaven: 147
  • zon baard wil ik.jpg
    zon baard wil ik.jpg
    67,5 KB · Weergaven: 133

Ardjan

Baardaap
Even de foto's bekeken:
Ik moet je zeggen dat ik het helemaal zo slecht niet vind voor 3 weken! ;)
Hetgeen wat je nu hebt staan, staat je echt prima!
Volhouden zou ik zeggen! Grote kans dat de wangen tóch nog wel dicht gaan groeien!
Succes en beard on! :)>
 

RCM

Baardaap
Ik ben het helemaal eens met @Ardjan , zo slecht is het zeker niet. Gewoonweg geduldig zijn en afwachten. En je mag je avatar best aanpassen naar een eigen foto, want dat baardje staat je goed hoor ;)
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ook ik ben het helemaal eens met @Ardjan voor drie weken ziet het er prima uit.
Het voorbeeld wat je graag wil behoord wel tot de mogelijkheden.
Maar hier wel aardig wat tijd voor nodig dus houd hier rekening mee.
Succes Texman:)>
 

Henkie76

Baard
ff kleine update 6 weken nu ongeveer, want af en toe heb ik het zit er niet uit haha vooral de zijkanten.
En ook denk ik ja tof man zon baardje, en wat ik wil zoals op mijn avatar duurt toch nog zeker een maand of 8.
Dus zal ik doorgaan :)>:)> ??
En hoe lang duurt het ongeveer dat de haren naar beneden groeien(ook als mijn avatar) ? Dat heeft met zwaartekracht te maken las ik.
Hoeveel cm moet je dan ongeveer hebben ?
 

Bijlagen

  • 20180626_143809.jpg
    20180626_143809.jpg
    156 KB · Weergaven: 145
  • 20180626_143842.jpg
    20180626_143842.jpg
    209,7 KB · Weergaven: 132
  • 20180626_143646.jpg
    20180626_143646.jpg
    383,5 KB · Weergaven: 136
  • 20180626_143656.jpg
    20180626_143656.jpg
    407,2 KB · Weergaven: 120

RCM

Baardaap
Je moet nog zeker een hele tijd geduld hebben, maar wat maakt het uit, je baard ziet er voor nu prima uit hoor! Er komt een moment dat de haren inderdaad 'vloerwaarts' gaan, echter is dat moment bij iedereen anders, dus helaas niet te voorspellen. Gewoon lekker doorgaan!!! SUCCES... (Y)
 

Carlstein11

Volle Baard
je zult gewoon nog even vol moeten houden.Het komt van zelf goed.
Mijn baard is immidels al wat langer als die van jou maar ik heb nog steeds haren die ik zo ongeveeer aan mijn kin moet vast nieten om ze maar een beetje naar de aarde toe te krijgen. Dus een regel is er niet.
 

Ardjan

Baardaap
Geen paniek:D; dit gaat een hele mooie baard worden! De linkerkant blijft wat achter; maar met geduld (ja 'geduld'; raar woord is dat:D) kom je een heel eind!
 

Texman

Koning Baard
Ha @Henkie76 ,
Ik ben het geheel eens met wat er al aanbevolen is.
Nog even volhouden dus. Daarnaast vind ik dat je nu al een prachtig resultaat hebt bereikt.(Y)(Y)(Y)
Mocht het model van jouw avatar niet lukken dan is er vast wel een ander model dat je heel goed staat.
Succes :)>
 

Henkie76

Baard
Ik ga het nog volhouden de aanhouder wint :D
Bedankt voor de motivatie mensen. In augustus weer is wat foto's dan haha :)>:)>:D
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Goeie baard!
En zoals @RCM al opmerkte: er komt een moment, dat de baardharen naar beneden groeien.
Dit heeft natuurlijk niets met de zwaartekracht te maken, want die is niet zo sterk om een haar recht te trekken, anders zouden mensen met kroeshaar een recht-harig kapsel hebben.
 
  • Like
Reactions: RCM

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gaat goed zo (Y)
Gewoon lekker laten groeien en dan komt die lengte en bijhorende groeirichting vanzelf ;)
 
Banner image
Top