Ook ik ga het eens proberen...

Dan

Baard
Het bevalt me tot nu toe nog erg goed, ik ervaar (nog) geen nadelen.
Mijn vriendin heeft wat last van rode puntjes in haar liezen, maar klaagt hier totaal niet over ;)
[DOUBLEPOST=1569150856][/DOUBLEPOST]B970BC42-3E1C-4505-918D-F3CC48663559.jpeg
[DOUBLEPOST=1569150898][/DOUBLEPOST]En het verzorgingsset bevalt ook! Ruikt erg lekker en alles is meer ‘tembaar’
 

Bolt

Zware baard
Het bevalt me tot nu toe nog erg goed, ik ervaar (nog) geen nadelen.
Mijn vriendin heeft wat last van rode puntjes in haar liezen, maar klaagt hier totaal niet over ;)
[DOUBLEPOST=1569150856][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 13169
[DOUBLEPOST=1569150898][/DOUBLEPOST]En het verzorgingsset bevalt ook! Ruikt erg lekker en alles is meer ‘tembaar’

Moet ze goed wat olie tussen de liezen smeren en dan komt het allemaal goed :p;)
 

Yainderidoo

Zware baard
iu
 

Dan

Baard
Goedenavond mannen!

Ik ben nu op het punt aanbeland dat de haren niet meer doen wat ik wil. Ik heb wat slag in het haar (vooral onder de kin richting nek) en het is hier allemaal erg stug.
Als ik het kam gaat het al wat beter maar dat duurt niet erg lang.
Ik heb nu een kam met verwarmingselement besteld (een stijltang voor de baard zeg maar)
Heeft iemand hier ervaring mee?
[DOUBLEPOST=1569959760][/DOUBLEPOST]C2FE6DA9-7BF1-44C5-B46E-8F5BF9404DC5.png C2FE6DA9-7BF1-44C5-B46E-8F5BF9404DC5.png
[DOUBLEPOST=1569959794][/DOUBLEPOST]Ben benieuwd of het wat is
 

Dan

Baard
Ik had er al naar gezocht, maar kon er niets over vinden. Heb je een link voor me?
 

khuizer

Stoppelbaard
Ik heb deze stijltang, al heb ik hem wel via AliExpress besteld, waar hij trouwens maar iets van 3-6 euro kost :)

Ik had hem initieel wel voor mijn hoofdhaar gekocht, niet om het 'plat' te krijgen, maar juiste om de (lange) stekels een beetje de goeie kant op te krijgen ipv alle kanten op :)

Voor een grote baard is hij denk ik wat minder geschikt, althans, je bent met deze tang dan best lang bezig om alles een beetje netjes/glad te krijgen.
Ik heb voor de baard sinds een week een andere verwarmde borstel (wederom via Ali, zo'n 15 euro), welke er meer als een normale borstel uitziet, de (verwarmde) 'haren' van de borstel komen dan echt in je baard, en deze borstel wordt ook veel sneller warm (en kan ook warmer worden)

Goedenavond mannen!

Ik ben nu op het punt aanbeland dat de haren niet meer doen wat ik wil. Ik heb wat slag in het haar (vooral onder de kin richting nek) en het is hier allemaal erg stug.
Als ik het kam gaat het al wat beter maar dat duurt niet erg lang.
Ik heb nu een kam met verwarmingselement besteld (een stijltang voor de baard zeg maar)
Heeft iemand hier ervaring mee?
[DOUBLEPOST=1569959794][/DOUBLEPOST]Ben benieuwd of het wat is
 
Banner image
Top