Nostalgie

Texman

Koning Baard
Voordat het wiel werd uitgevonden gebruikten wij deze fietsen ;)
43a4c9c5953bc23a44847c5298f04c3b.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Geluid was slecht en veel zenders waren niet te ontvangen.:eek:
Maar de batterijen waren toen nog niet zo duur en je mocht ze gewoon overal weggooien (Y)(Y)(Y);)
Ja, het waren barre tijden er is wat af geleden ;):D
Opa gooide ze (batterijen) gewoon in de ton waarin hij rotzooi uit de tuin verbrandde, samen met de bussen haarlak, niemand die ernaar kraaide....gouden tijden!:D, vooral als de buurvrouw de was buiten had hangen...
Maar wacht, dat schreef ik al eens, wordt oud....:eek::eek:
Softies zijn we geworden..
[DOUBLEPOST=1576253814][/DOUBLEPOST]Later had je zo'n Sony walkman, met cassettebandje, 1 uurtje of zo gedraaid en de batterijen waren al leeg...
 

Texman

Koning Baard
Ik ook hoor, wij zijn zelfs heel fanatiek in het scheiden van ons afval.
We hebben een Papierbak, PMD-bak, Groenafvalbak
Glas gaat naar naar de glasbak
Overig klein spul wat niet in de eerder genoemde bakken mag gaat naar de rest-afvalbak
Batterijen en spaarlampen e.d gaan bij AH in een speciale bak.
Kleding die nog goed is gaan naar een speciale kledingbak.
Daarnaast brengen wij ook vaak spullen die nog goed zijn naar de kringloop.
Chemisch afval en grote spullen die stuk zijn gaan naar het afvalstation.
Het is bijna een dagtaak om je rotzooi op een verantwoorde manier weg te doen.
Het maakt je wel bewust van de hoeveelheid afval die we met zijn alle produceren.
Als ik tegenwoordig iets koop vraag ik mij ook af of en hoe ik weer vanaf kan.
Wij kunnen ons grofvuil ook laten ophalen maar er komen steeds meer regels die het lastig maken.
Je mag niet zomaar je hele huishouden op straat zetten want alles moet op een bepaalde manier en grote worden aangeboden.
Je ziet ook regelmatig dat mensen het niet meer begrijpen en het verkeerd aanbieden (tussen de aso struiken).:eek:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Je mist het punt, dat ik aangeef @Texman !
Ik ken diverse personen, die bij de vuilinzameling- en verwerking in dienst zijn en alle goede intenties ten spijt, wordt ALLES in één keer de oven ingeschoven.
Vergeet de batterijenbak dus maar.
 

Laurent1965

Zware baard
En dan een Liga doos om je pols tegen de blauwe plekken van die rot tik-tak ballen, hielp trouwens niets.
Jaaaa, inderdaad deed ik ook, iets met zelfde bouwjaar..???
Die tiktak ballen werden later door de nonnen verboden op de lagere school bij ons, er werd door sommige pestkoppen mee geslagen...., kwamen heel hard aan.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top