Nostalgie

Joep

Zware baard
Van die achterste-voren petjes.... :mad::eek::mad:
Pleit voor (goeie) hoeden terug in het straatbeeld, ik ga vandaag in ieder geval weer de straat op met hoed.:)
Zie je ze kijken van, ja ik wil wel, maar ik durf niet....:D:D Eat your heart out, loser!!
Hahaha en toch wel herkenbaar hoor. Misschien ooit in de toekomst, maar nu durf ik inderdaad niet. Blijf voorlopig nog even bij mijn petje, maar niet achterste voren natuurlijk :D
Respect voor allen mannen die wel een mooie hoed hebben en durven te dragen (Y)
 

Laurent1965

Zware baard
Tsja.....dat maakt mij in jou ogen @Laurent1965 ook een loser. :(
;)
Was totaal niet zo bedoeld hoor...., zou niet durven..;);)
Bedoel gewoon die bepaalde afgunstige blikken die er af en toe tussenzitten, ik heb dan wel eens een binnenpretje.

Ben eigenlijk altijd al wat anders geweest, wat iedereen had hoefde ik niet, mijn moeder zei altijd al, gewoon, daar is de wereld van vol, je moet geen grijze muis willen zijn.
Daar komen dan ook nog van vaderskant Franse genen bij, aandacht voor wat je draagt en hoe je eruit ziet.
Zo zal ik nooit in bijvoorbeeld een joggingbroek of zo de straat op gaan.
Een mooie elegante hoed is echt mijn ding.
Maar goed, dat ben ik dan weer, ieder zijn ding.:)
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Was totaal niet zo bedoeld hoor...., zou niet durven..;);)
Bedoel gewoon die bepaalde afgunstige blikken die er af en toe tussen zitten, ik heb dan wel eens een binnenpretje.

Ben eigenlijk altijd al wat anders geweest, wat iedereen had hoefde ik niet, mijn moeder zei altijd al, gewoon, daar is de wereld van vol, je moet geen grijze muis willen zijn.
Daar komen dan ook nog van vaderskant Franse genen bij, aandacht voor wat je draagt en hoe je eruit ziet.
Zo zal ik nooit in bijvoorbeeld een joggingbroek of zo de straat op gaan.
Een mooie elegante hoed is echt mijn ding.
Maar goed, dat ben ik dan weer, ieder zijn ding.:)
Is dikke prima @Laurent1965 ik begrijp en begreep je heel goed hoor.....maar ik wilde je wel even prikkelen. ;) (Y)
Misschien kan ik het uitleggen.De reden waarom ik bv.niet de door mij zo begeerde Bolhoed draag is omdat de rol die ik dan moet spelen totaal onbekend is en veel te veel aandacht trekt. Ik heb totaal geen idee hoe ik moet doen :eek::confused:o_O Veel Autisten moeten dagelijks vreselijk hun best doen om zich zo veel mogelijk aan te passen aan de zgn. meerderheid die van bijna iedereen verwachten dat ze doen en laten zoals zij als meerderheid doen en laten. Ik ben een hele goede acteur en heb veel rollen op mijn repertoire. Veel daarvan kan ik redelijk opvoeren. Maar er zijn er ook bij die ik minder goed beheers. En dan slaat de (sociale) onzekerheid toe. Vroeger dacht ik ook (dat word je wel aangelult door velen...:rolleyes:) dat ik verlegen was....is dus helemaal niet zo....ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren in veel sociale omstandigheden en dat geeft onzekerheid, angsten. Jammer dat de meeste ( ! ) "gewone" mensen niet of nauwelijks zich wil verplaatsen in de problematiek van iemand die "anders" is. Maar volgens mij zijn er hier in het Baardforum genoeg mensen die dat wel kunnen of willen. ;):D EN dat ik een Baard draag en daardoor ook aandacht op me vestig dan? Tsja....klopt....het gaat me in ieder geval redelijk goed af. Echt vervelende opmerkingen heb ik ook nog niet gehad. Ik probeer zo veel mogelijk in de menigte op te gaan. ;)
Trouwens....jou foto zo bekijkende ben je best wel een Grijze muis....:p Alhoewel ik Silver Fox wel mooier vind klinken...jij ook niet? :)
 

Laurent1965

Zware baard
Is dikke prima @Laurent1965 ik begrijp en begreep je heel goed hoor.....maar ik wilde je wel even prikkelen. ;) (Y)
Misschien kan ik het uitleggen.De reden waarom ik bv.niet de door mij zo begeerde Bolhoed draag is omdat de rol die ik dan moet spelen totaal onbekend is en veel te veel aandacht trekt. Ik heb totaal geen idee hoe ik moet doen :eek::confused:o_O Veel Autisten moeten dagelijks vreselijk hun best doen om zich zo veel mogelijk aan te passen aan de zgn. meerderheid die van bijna iedereen verwachten dat ze doen en laten zoals zij als meerderheid doen en laten. Ik ben een hele goede acteur en heb veel rollen op mijn repertoire. Veel daarvan kan ik redelijk opvoeren. Maar er zijn er ook bij die ik minder goed beheers. En dan slaat de (sociale) onzekerheid toe. Vroeger dacht ik ook (dat word je wel aangelult door velen...:rolleyes:) dat ik verlegen was....is dus helemaal niet zo....ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren in veel sociale omstandigheden en dat geeft onzekerheid, angsten. Jammer dat de meeste ( ! ) "gewone" mensen niet of nauwelijks zich wil verplaatsen in de problematiek van iemand die "anders" is. Maar volgens mij zijn er hier in het Baardforum genoeg mensen die dat wel kunnen of willen. ;):D EN dat ik een Baard draag en daardoor ook aandacht op me vestig dan? Tsja....klopt....het gaat me in ieder geval redelijk goed af. Echt vervelende opmerkingen heb ik ook nog niet gehad. Ik probeer zo veel mogelijk in de menigte op te gaan. ;)
Trouwens....jou foto zo bekijkende ben je best wel een Grijze muis....:p Alhoewel ik Silver Fox wel mooier vind klinken...jij ook niet? :)
Is wel ook weer heel herkenbaar dit, denk dat heel veel mensen zich hierin kunnen vinden, we zijn allemaal op een bepaalde manier breekbaar, is mijn overtuiging.
Ik werk oa met mensen die vastgelopen zijn in het leven, vaak dmv voorbeeldgedrag iemand weer vlottrekken.
Dit voorbeeldgedrag is vaak geacteerd van mij uit, toegespitst op de hulpvraag.

Belangrijk is een goede zelfkennis, zodat je weet hoe je je het best kunt manifesteren (overleven) in bepaalde situaties, heb je al de helft gewonnen.
Dit zit bij jou wel goed, helaas ontbreekt bij velen dit.
Wens om op te vallen en intense onzekerheid liggen vaak heel dicht bij elkaar, raken elkaar.
Flamboyante types zijn vaak in de kern uiterst timide, maar dit onder ons...;);)
Geloof in jezelf en ben vooral jezelf, dan komt het helemaal goed!
Het is dik ok zoals we zijn!

Ps, kijk uit met mij een grijze muis te noemen, krijg het zo klaar om de boel weer donker te maken....:D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top