Nieuwe poging!

Texman

Koning Baard
Een kort en super-strak kapsel staat inderdaad heel goed en past zeker bij je baard.
Ik vind trouwens dat er in dit opzicht veel meer mogelijk is dan vroeger toen kort alleen maar kort was.
Je zal zien dat je baard dan ook nog meer opvalt en als je de lijnen dan mooi strak houd komt hij nog beter tot zijn recht. Laat maar zien wat het geworden is. :)>
 

Amens

Baard
Er komt steeds meer echt baard in, je ziet het op de kin, prachtig, hoor!(Y)(Y)(Y)
De aanhouder wint :)
Een kort en super-strak kapsel staat inderdaad heel goed en past zeker bij je baard.
Ik vind trouwens dat er in dit opzicht veel meer mogelijk is dan vroeger toen kort alleen maar kort was.
Je zal zien dat je baard dan ook nog meer opvalt en als je de lijnen dan mooi strak houd komt hij nog beter tot zijn recht. Laat maar zien wat het geworden is. :)>
ga ik zeker doen!
 

Amens

Baard
Zo, dat ziet weer wat frisser uit na een bezoekje aan de kapper. Baard met rust gelaten, springers in de bakkebaarden een beetje bijgewerkt.
 

Bijlagen

  • 5AB8CCDE-1A62-41DD-AB46-E388D8ED513B.jpeg
    5AB8CCDE-1A62-41DD-AB46-E388D8ED513B.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 45
  • A3744A9B-7662-4A72-86CE-D16BA026A081.jpeg
    A3744A9B-7662-4A72-86CE-D16BA026A081.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 45
  • D61BBFEC-49EA-409F-B200-59AB70197B63.jpeg
    D61BBFEC-49EA-409F-B200-59AB70197B63.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 45

Texman

Koning Baard
Lekker strak zo en een mooie combinatie met je baard.(Y)(Y)
Als je je haar steeds zo laat doen en je baard door laat groeien komt de focus ook steeds meer op je baard te liggen. :)>
 

Amens

Baard
Thanks mannen! Ik ga zeker voor meer lengte. Hoe lang? Nog geen idee. We zien het wel :)

En gelukkig is de kapster weer in goede gezondheid!
 

Macx

Baardaap
Business look vandaag. alvast een fijn weekend iedereen!
Hoe zit het nu met het commentaar? Nu alleen nog maar positieve opmerkingen hé. Het staat je heel goed , zover ben je nog nooit gekomen hé? Gelukkig heb je goed volgehouden, nu gaan we voor langer en kan het alleen nog maar beter en mooier worden. Ik wens je ook een fijn weekend en geniet ervan.(Y)(Y)(Y)
 

Amens

Baard
Hoe zit het nu met het commentaar? Nu alleen nog maar positieve opmerkingen hé. Het staat je heel goed , zover ben je nog nooit gekomen hé? Gelukkig heb je goed volgehouden, nu gaan we voor langer en kan het alleen nog maar beter en mooier worden. Ik wens je ook een fijn weekend en geniet ervan.(Y)(Y)(Y)
Yes, de reacties zijn positief! Vandaag dus een meeting met een hok vol vrouwen, die vonden het allen goed staan :)
 

Texman

Koning Baard
Yes, de reacties zijn positief! Vandaag dus een meeting met een hok vol vrouwen, die vonden het allen goed staan :)
Dat motiveert natuurlijk enorm en het is ook heel erg leuk :).
Op mijn werk kreeg ik ook wel eens commentaar van de dames maar dan als ik mijn baard per ongeluk te kort had getrimd. Dat vonden ze dan minder geslaagd :eek::)>.
 

Amens

Baard
Dat motiveert natuurlijk enorm en het is ook heel erg leuk :).
Op mijn werk kreeg ik ook wel eens commentaar van de dames maar dan als ik mijn baard per ongeluk te kort had getrimd. Dat vonden ze dan minder geslaagd :eek::)>.
Daarom ga ik de baard niet trimmen, haha. Af en toe even langs de snor, maar verder niet.
 
Banner image
Top