Nieuwe poging!

Texman

Koning Baard
Ik hoop dat het midden van de kin dan nog wat voller wordt, zou mooi zijn.
Dat zou zeker mooi zijn alleen denk ik dat dit niet op heel korte termijn gaat gebeuren.
Of dit gaat lukken heeft meer te maken met hoe je totale baardgroei zijn de komende tijd gaat ontwikkelen.
De ontwikkeling van je baardgroei is een steeds voortgaand proces en vaak is het zo dat naarmate je ouder wordt je ook meer baardgroei krijgt. Het gaat alleen langzaam.
Ik vind dit niet zo erg want ook aan een baard mag je zien dat iemand nog jong is.
En als je jong bent dan staat eigenlijk alles goed mits je het maar goed verzorgd.:)>
 

Amens

Baard
Vond dit nog wel even een leuke om te plaatsen. Dit is echt wel mijn ‘beste kant’. Andere kant loopt iets achter en daar gaat de groei een beetje wilder. Zal naar verloop van tijd ook wel wat bijtrekken.
 

Bijlagen

  • F73A8228-D3FB-44F9-B24A-8EAAFC917AB3.jpeg
    F73A8228-D3FB-44F9-B24A-8EAAFC917AB3.jpeg
    866,3 KB · Weergaven: 36

Macx

Baardaap
Vond dit nog wel even een leuke om te plaatsen. Dit is echt wel mijn ‘beste kant’. Andere kant loopt iets achter en daar gaat de groei een beetje wilder. Zal naar verloop van tijd ook wel wat bijtrekken.
Dit is een heel mooi begin, en als je het zo zou laten dan heb je een heel mooi kort baardje, dit vinden de dames ook wel sexy, heb ik ergens gelezen.
 

Amens

Baard
Nog even een paar voor in het logboek. Ik zie dat het midden van de kin iets voller begint te raken. Geeft vertrouwen dat ook daar nog ontwikkeling is! Ik heb 3 haren weggehaald die een beetje verdwaald waren tussen de soulpatch en de kin.

Over de linkerwang ben ik aardig tevreden, die vormt al mooi. Rechts loopt nog wat achter, maar ik ga er vanuit dat die vanzelf bijtrekt. Lijkt wat onverzorgd nu misschien, maar daar moet ik maar even doorheen.
 

Bijlagen

  • 8BF906C2-1011-4041-8991-FB00995A70CE.jpeg
    8BF906C2-1011-4041-8991-FB00995A70CE.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 28
  • A7A03514-7356-44C8-9524-FFFF92EC1D91.jpeg
    A7A03514-7356-44C8-9524-FFFF92EC1D91.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 28
  • 73DF3339-30FE-4378-AFF1-CAEE7B5E229E.jpeg
    73DF3339-30FE-4378-AFF1-CAEE7B5E229E.jpeg
    1,6 MB · Weergaven: 28
Nog even een paar voor in het logboek. Ik zie dat het midden van de kin iets voller begint te raken. Geeft vertrouwen dat ook daar nog ontwikkeling is! Ik heb 3 haren weggehaald die een beetje verdwaald waren tussen de soulpatch en de kin.

Over de linkerwang ben ik aardig tevreden, die vormt al mooi. Rechts loopt nog wat achter, maar ik ga er vanuit dat die vanzelf bijtrekt. Lijkt wat onverzorgd nu misschien, maar daar moet ik maar even doorheen.
Gaat lekker! Leuk dat we ongeveer tegelijk aan onze baardreis begonnen zijn, dat motiveert ook :)
 

Texman

Koning Baard
Nog even een paar voor in het logboek. Ik zie dat het midden van de kin iets voller begint te raken. Geeft vertrouwen dat ook daar nog ontwikkeling is! Ik heb 3 haren weggehaald die een beetje verdwaald waren tussen de soulpatch en de kin.

Over de linkerwang ben ik aardig tevreden, die vormt al mooi. Rechts loopt nog wat achter, maar ik ga er vanuit dat die vanzelf bijtrekt. Lijkt wat onverzorgd nu misschien, maar daar moet ik maar even doorheen.
Ik vind dat onverzorgde reuze meevallen je houd de lijnen van je baard aardig strak. (Y)(Y)
Je moet ook niet van te dichtbij in de spiegel kijken want dan zie het kleinste haartje niet goed zitten.
Andere mensen kijken ook niet op zo'n kritische manier naar je baard behalve de barbier maar dat is zijn professie. Probeer er een beetje relaxt mee om te gaan dat is echt veel leuker.;)
 

Amens

Baard
Ik vind dat onverzorgde reuze meevallen je houd de lijnen van je baard aardig strak. (Y)(Y)
Je moet ook niet van te dichtbij in de spiegel kijken want dan zie het kleinste haartje niet goed zitten.
Andere mensen kijken ook niet op zo'n kritische manier naar je baard behalve de barbier maar dat is zijn professie. Probeer er een beetje relaxt mee om te gaan dat is echt veel leuker.;)
Relaxed ben ik er zeker in, maar ik stoorde mij aan een paar haren, haha.
 

Macx

Baardaap
Nog even een paar voor in het logboek. Ik zie dat het midden van de kin iets voller begint te raken. Geeft vertrouwen dat ook daar nog ontwikkeling is! Ik heb 3 haren weggehaald die een beetje verdwaald waren tussen de soulpatch en de kin.

Over de linkerwang ben ik aardig tevreden, die vormt al mooi. Rechts loopt nog wat achter, maar ik ga er vanuit dat die vanzelf bijtrekt. Lijkt wat onverzorgd nu misschien, maar daar moet ik maar even doorheen.
(Y)(Y)(Y)
 

Amens

Baard
Mooi om te zien wat licht doet. Deze is in redelijk donkere omstandigheden gemaakt. De open ruimte onder de kin is dan ineens weer aardig zichtbaar. Trekt met de groei wel bij, maar blijft een lastig punt.
 

Bijlagen

  • C3EB4EC5-BA79-4725-A3CB-6076EC5ED873.jpeg
    C3EB4EC5-BA79-4725-A3CB-6076EC5ED873.jpeg
    922,5 KB · Weergaven: 21
Banner image
Top