Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Ik heb mij ook spotify aangeschaft. Kan ik mijn eigen playlist maken. Ik gebruik het vooral in de wagen. Ik werd onnozel van al dat gebabbel van die deejays. En als het dan nog interessant was.
Spotify is geweldig, ik heb het al een paar jaar en geniet er iedere dag van (Y)(Y)(Y).
 
B

BrotherBeard75

Guest

Het bewijs dat je geen ingewikkelde tekst moet maken om een monsterhit te kunnen maken.
Een top nummer dat toch al even meegaat.
 

Macx

Baardaap
Kijk, als je nou niet zo van klassieke muziek houdt hoewel ik ook wel van klassieke muziek kan houden hoor, en je bent een beetje op zoek naar wat luchtige muziek waar je op mee kunt swingen dan heb ik hier een nummertje voor je waar je best wel blij van wordt. Zulke nummertjes gebruik ik vaak om goed in beweging te blijven, doe m'n oordopjes in en lekker swingen, en soms al als ik net uit bed ben gestapt. Ik kan echt niet zonder muziek.

Peter Kent - 1980 - You're All I Need
En hier een extended version voor als je er niet genoeg van kunt krijgen.


En deze luister ik nu ook, wel een wat gevoeliger liedje dan van Peter Kent.
Het volgende prachtige liedje is van
Roberta Flack - First Time Ever I Saw Your Face (1975)
En hier een studio opname van het zelfde liedje maar dan nog mooier.
The First Time Ever I Saw Your Face (2020 Remaster) · Roberta Flack
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Nou dat was toch wel erg mooi hé, en nu zal ik jullie iets laten horen waar ik een grote liefhebber van ben en dat is uplifting trance muziek.
Ik heb in mijn auto ongeveer 1400 tracks van hoofdzakelijk Trance muziek en natuurlijk ook andere muziek uit de jaren 70 en 80, maar waar ik onder het rijden het meest van hou is trance muziek en dan de uplifting trance. Ik heb jaren terug Andy Blueman ontdekt en vandaar kwam ik andere producers tegen waaronder mijn grote favoriet Simon O'Shine. Van hem heb ik heel veel gedownload en op mijn harddisk in de auto gezet, ik heb ongeveer 5 gb aan geheugen dus er kunnen veel nummers op als je die dan eerst wel naar mp format configureerd want dat scheelt natuurlijk veel ruimte. Dus het is best wel wat werk hoor maar dat is geen probleem ik heb hier de juiste programma's voor en dan is het een fluitje van een cent.
Hier zijn een paar nummers die ik de laatste tijd regelmatig draai in de auto.

Simon O'Shine - Your Distant World
En hier een nummer van één van mijn favoriete producers SounEmot, ik hoop wel dat jullie geduld hebben want het beste zit altijd vanaf het midden naar het eind toe, dus gewoon luisteren tot het eind toe a.u.b.
SounEmot - Love Is Real
[DOUBLEPOST=1643674260][/DOUBLEPOST]
Nou dat was toch wel erg mooi hé, en nu zal ik jullie iets laten horen waar ik een grote liefhebber van ben en dat is uplifting trance muziek.
Ik heb in mijn auto ongeveer 1400 tracks van hoofdzakelijk Trance muziek en natuurlijk ook andere muziek uit de jaren 70 en 80, maar waar ik onder het rijden het meest van hou is trance muziek en dan de uplifting trance. Ik heb jaren terug Andy Blueman ontdekt en vandaar kwam ik andere producers tegen waaronder mijn grote favoriet Simon O'Shine. Van hem heb ik heel veel gedownload en op mijn harddisk in de auto gezet, ik heb ongeveer 5 gb aan geheugen dus er kunnen veel nummers op als je die dan eerst wel naar mp format configureerd want dat scheelt natuurlijk veel ruimte. Dus het is best wel wat werk hoor maar dat is geen probleem ik heb hier de juiste programma's voor en dan is het een fluitje van een cent.
Hier zijn een paar nummers die ik de laatste tijd regelmatig draai in de auto.

Simon O'Shine - Your Distant World
En hier een nummer van één van mijn favoriete producers SounEmot, ik hoop wel dat jullie geduld hebben want het beste zit altijd vanaf het midden naar het eind toe, dus gewoon luisteren tot het eind toe a.u.b.
SounEmot - Love Is Real

Als je het vervelend vindt dat een track wordt onderbroken op YT dan raad ik je aan nu direct "AdBlock plus" in je browser te installeren, deze houdt alle advertenties tegen zodat je zonder onderbrekingen kunt genieten van je muziek. copy paste "AdBlock plus" in de search en volg de aanwijzingen, het stelt echt niets voor om te installeren en je hebt veel meer plezier op YT en het is geheel gratis. YT zonder onderbrekingen is top, en anders is het gewoon niet leuk om op YT muziek af te spelen.
 

Texman

Koning Baard
Ik hoop dat je niet te veel van Neil Young en Joni Mitchell houdt. ;)
Ik hou gelukkig niet van Neil Young en van Joni Mitchell ook niet. Maar ik vind wel dat ze een punt hebben.
[DOUBLEPOST=1643707045][/DOUBLEPOST]
Kijk, als je nou niet zo van klassieke muziek houdt hoewel ik ook wel van klassieke muziek kan houden hoor, en je bent een beetje op zoek naar wat luchtige muziek waar je op mee kunt swingen dan heb ik hier een nummertje voor je waar je best wel blij van wordt. Zulke nummertjes gebruik ik vaak om goed in beweging te blijven, doe m'n oordopjes in en lekker swingen, en soms al als ik net uit bed ben gestapt. Ik kan echt niet zonder muziek.

Peter Kent - 1980 - You're All I Need
En hier een extended version voor als je er niet genoeg van kunt krijgen.


En deze luister ik nu ook, wel een wat gevoeliger liedje dan van Peter Kent.
Het volgende prachtige liedje is van
Roberta Flack - First Time Ever I Saw Your Face (1975)
En hier een studio opname van het zelfde liedje maar dan nog mooier.
The First Time Ever I Saw Your Face (2020 Remaster) · Roberta Flack
Peter Kent had ik nog niet eerder gehoord en is wel leuk.
Van Roberta Flack wel maar van dat soort muziek hou ik niet.
 

Texman

Koning Baard
Nou dat was toch wel erg mooi hé, en nu zal ik jullie iets laten horen waar ik een grote liefhebber van ben en dat is uplifting trance muziek.
Ik heb in mijn auto ongeveer 1400 tracks van hoofdzakelijk Trance muziek en natuurlijk ook andere muziek uit de jaren 70 en 80, maar waar ik onder het rijden het meest van hou is trance muziek en dan de uplifting trance. Ik heb jaren terug Andy Blueman ontdekt en vandaar kwam ik andere producers tegen waaronder mijn grote favoriet Simon O'Shine. Van hem heb ik heel veel gedownload en op mijn harddisk in de auto gezet, ik heb ongeveer 5 gb aan geheugen dus er kunnen veel nummers op als je die dan eerst wel naar mp format configureerd want dat scheelt natuurlijk veel ruimte. Dus het is best wel wat werk hoor maar dat is geen probleem ik heb hier de juiste programma's voor en dan is het een fluitje van een cent.
Hier zijn een paar nummers die ik de laatste tijd regelmatig draai in de auto.

Simon O'Shine - Your Distant World
En hier een nummer van één van mijn favoriete producers SounEmot, ik hoop wel dat jullie geduld hebben want het beste zit altijd vanaf het midden naar het eind toe, dus gewoon luisteren tot het eind toe a.u.b.
SounEmot - Love Is Real
[DOUBLEPOST=1643674260][/DOUBLEPOST]

Als je het vervelend vindt dat een track wordt onderbroken op YT dan raad ik je aan nu direct "AdBlock plus" in je browser te installeren, deze houdt alle advertenties tegen zodat je zonder onderbrekingen kunt genieten van je muziek. copy paste "AdBlock plus" in de search en volg de aanwijzingen, het stelt echt niets voor om te installeren en je hebt veel meer plezier op YT en het is geheel gratis. YT zonder onderbrekingen is top, en anders is het gewoon niet leuk om op YT muziek af te spelen.
Die Simon O'Shine lijkt mij lekkere muziek om op te trainen dus dat ga we proberen.
 

Macx

Baardaap
Ik hou gelukkig niet van Neil Young en van Joni Mitchell ook niet. Maar ik vind wel dat ze een punt hebben.
[DOUBLEPOST=1643707045][/DOUBLEPOST]
Peter Kent had ik nog niet eerder gehoord en is wel leuk.
Van Roberta Flack wel maar van dat soort muziek hou ik niet.
Roberta Flack is ook niet het genre waar ik op zoek naar ga maar deze stond in het lijstje van YT en vond dit wel een mooi liedje om te laten horen, het is weer totaal iets anders dan waar ik wel echt van hou.
[DOUBLEPOST=1643715589][/DOUBLEPOST]
Die Simon O'Shine lijkt mij lekkere muziek om op te trainen dus dat ga we proberen.

Als je het te pakken krijgt het trance virus dan ben je verkocht Texman. En dan de uplifting trance ook wel emotional trance genoemd is heerlijk, ik gebruik deze muziek als ik in de tuin bezig ben, lekker de oordopjes in en tuinieren met Simon O'Shine dat is echt te gek. Leuk dat je het wel iets vind, ga lekker op zoek op YT en hopenlijk gaat er een nieuwe wereld voor je open en zul je deze muziek zeer gaan waarderen.
 

Texman

Koning Baard
Roberta Flack is ook niet het genre waar ik op zoek naar ga maar deze stond in het lijstje van YT en vond dit wel een mooi liedje om te laten horen, het is weer totaal iets anders dan waar ik wel echt van hou.
[DOUBLEPOST=1643715589][/DOUBLEPOST]

Als je het te pakken krijgt het trance virus dan ben je verkocht Texman. En dan de uplifting trance ook wel emotional trance genoemd is heerlijk, ik gebruik deze muziek als ik in de tuin bezig ben, lekker de oordopjes in en tuinieren met Simon O'Shine dat is echt te gek. Leuk dat je het wel iets vind, ga lekker op zoek op YT en hopenlijk gaat er een nieuwe wereld voor je open en zul je deze muziek zeer gaan waarderen.
Ik vind dit geweldig Spacesynth van Vanelle,
 

Macx

Baardaap
Is ook wel leuke muziek om op te trainen lijkt me, ik heb hier nog een mooie track die ik ook regelmatig draai.
Dit is weer emotional trance oftewel uplifting trance
tranzLift - Forever In My Heart (Emotional Mix) [Beyond The Stars]
En deze track van Simon en z'n maatje Sergey wil ik je ook laten horen.
Sergey Nevone & Simon O'Shine - In Spite Of Everything
En deze track wil ik je ook laten horen, ook één van m'n favorieten
SounEmot - Cuando Tu No Estas (Emotional Extended Mix)
En om dan nu voor vandaag te eindigen met de beste tracks van Simon O'Shine lijkt me een goed idee.
Hier is 80 minuten lang
Emotional Trance - Best Of Simon O'Shine
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Ja, deze vind ik ook leuk (Y) .
Ik hou ook van "space rock" op mijn werk had ik het altijd over "hallucinerende spacerock"
Hierbij een mooi nummer van The Spacelords.
 
Banner image
Top