Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Macx

Baardaap
Hoi allemaal,
Ik ben een echte muziek liefhebber en houdt van zoveel soorten muziek van Trance en dan wel uplifting trance tot aan zeg het maar.
Ik luister nu naar Norman Greenbaum Spirit in de sky, daarna komt Amanda Lear DJ Beatus remix Follow Me dan komt Sonnentanz (Sun Don`t Shine 2) (feat.Will Heard) Original Mix - kopie / Goombay Dance Band - Sun Of Jamaica (Melodien für Millionen, 24.10.1985) / Klangkarussell - Sonnentanz - YouTube
Smokie - Living Next Door to Alice (Official Video) / Sonnentanz (Sun Don`t Shine) (feat.Will Heard) Original Mix / SPIRIT IN THE SKY- NORMAN GREENBAUM (EVOL WALKS COVER) / Green, Green Grass Of Home (Live) / Eurythmics - Love Is A Stranger ( Extended Mix ) / Klangkarussell - Smoothie - HQ - - YouTube

Dit is voor de eerste uren en laat sommige nummers meerere keren repeat repaet, Ik heb 1000den nummertjes gedownload en nu speel ik die af op mijn GOM videoplayer. Hierboven is toevallig een keuze die ik al een paar weken constant luister en er ook lekker op dans. daarom speel ik het op mijn player af en niet via youtube want ik wil direct een herhaling of lekker snel weer wat anders.
[DOUBLEPOST=1642418613][/DOUBLEPOST]Deze draai ik wel een tiental keren op een dag, echt een lekker nummertje
[DOUBLEPOST=1642418905][/DOUBLEPOST]
Hoi allemaal,
Ik ben een echte muziek liefhebber en houdt van zoveel soorten muziek van Trance en dan wel uplifting trance tot aan zeg het maar.
Ik luister nu naar Norman Greenbaum Spirit in de sky, daarna komt Amanda Lear DJ Beatus remix Follow Me dan komt Sonnentanz (Sun Don`t Shine 2) (feat.Will Heard) Original Mix - kopie / Goombay Dance Band - Sun Of Jamaica (Melodien für Millionen, 24.10.1985) / Klangkarussell - Sonnentanz - YouTube
Smokie - Living Next Door to Alice (Official Video) / Sonnentanz (Sun Don`t Shine) (feat.Will Heard) Original Mix / SPIRIT IN THE SKY- NORMAN GREENBAUM (EVOL WALKS COVER) / Green, Green Grass Of Home (Live) / Eurythmics - Love Is A Stranger ( Extended Mix ) / Klangkarussell - Smoothie - HQ - - YouTube

Dit is voor de eerste uren en laat sommige nummers meerere keren repeat repaet, Ik heb 1000den nummertjes gedownload en nu speel ik die af op mijn GOM videoplayer. Hierboven is toevallig een keuze die ik al een paar weken constant luister en er ook lekker op dans. daarom speel ik het op mijn player af en niet via youtube want ik wil direct een herhaling of lekker snel weer wat anders.
[DOUBLEPOST=1642418613][/DOUBLEPOST]Deze draai ik wel een tiental keren op een dag, echt een lekker nummertje
Erg fijn dat ik nu ook hier op het leuke forum m'n eigen muziek kan zetten, fantastisch gewoon!
 

Texman

Koning Baard
Ik hou ook van verschillende soorten muziek die ik vooral beluister met Spotify.
Ik inmiddels een groot aantal playlist gemaakt waarvan sommige gaan over een soort muziek en andere weer over een bepaalde band of zanger enz.
Ik heb een playlist met gezellige muziek vanaf de jaren 50 tot heden met 3420 nummers. Deze playlist werk ik dagelijks bij.
Kopieer dit adres in de zoekbalk van je browser, dan kan je zien wat er allemaal zo in staat.
https://open.spotify.com/playlist/5rKAx3y0opxXhhWQJtTEaV?si=0423e25f0855444b
 

Macx

Baardaap
Hier weer 1 uit mijn favorietenlijst, intro is wat lang maar daarna heb je ook wel wat hoor.
I'm A Hog For You Baby is mijn favoriet, ok volumeknop op 10 en lekker gaan jongens.
Dr Feelgood - Live At Southend Kursaal (15 minutes of magic in the 4 songs)
Great concert (1975), frankly, a lot of energy, pub rock heroes - for example today!
The order of songs:
* introduction 1:10
1. Going Back Home 1:24
2. I'm A Hog For You Baby 5:11
3. Roxette 8:30
4. Shouldn't Call The Doctor 11:21
[DOUBLEPOST=1642551070][/DOUBLEPOST]Op z'n tijd vind ik dit ook lekkere muziek om even te relaxen.
Eerst Status Quo en dan die van Dion.
[DOUBLEPOST=1642551163][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1642551759][/DOUBLEPOST]En Dion met live optreden, ook mooi om te zien en te horen.
[DOUBLEPOST=1642552814][/DOUBLEPOST]En dit is er weer 1 die ik regelmatig draai als ik wakker wordt en aanstalten maak om me te gaan douchen.
Chuck Berry Memphis Tennessee
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik download al mijn muziek op youtube met IDM (idm download manager)dat is een fantastische downloader, ik gebruik deze al vanaf 1995 en krijg nog steeds updates, ik heb dan wel een abonnement voor het leven voor relatief weinig geld. ook even googlen (idm download manager) copy paste dit in je search van je zoekmachine,ik gebruik als zoekmachine DuckDuckGo, is een zoekmachine die je privacy respecteren en geen zoek resultaten bewaard of dergelijke.
En hier dan de laatste nummertjes voor vandaag, ik was dit nummer al bijna vergeten tot ik het toevallig weer tegen kwam op YT, ik kan daar zo lekker op dansen hé,echt heerlijk nummer, en het is
Amanda Lear - Follow Me
En als slot het heerlijke nummer van
Eurythmics - Love Is A Stranger ( Extended Mix )
 

Macx

Baardaap
En om de dag goed te beginnen hier een lekker opgewekt nummertje van,
Goombay Dance Band - My Bonnie (Official
[DOUBLEPOST=1642600383][/DOUBLEPOST]En dan nu een wat gevoeliger nummer van,
Snow Patrol - Run
[DOUBLEPOST=1642600860][/DOUBLEPOST]Robbie Williams - Angels
<iframe width="560" height="315" src="
" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
 

Macx

Baardaap
Hier boven zie ik dat de embed code niet goed zit, de reden is dat m'n pc vast liep aan gebrek aan geheugen , de browser werd abrupt gesloten vandaar deze slordige afwerking, ik kan dat niet meer herstellen omdat de 30 minuten tijd die er voor staan om iets veranderen voorbij zijn, dus moderator, haal Robbie maar ff weg daarna zet ik het er wel weer op.
 

Macx

Baardaap
Te Kaapren Varen - Jongens van Jan de Witt
[DOUBLEPOST=1642725805][/DOUBLEPOST]The Beard Song
[DOUBLEPOST=1642726222][/DOUBLEPOST]If Your Dad Doesn't Have a Beard, You've Got Two Mums
[DOUBLEPOST=1642726523][/DOUBLEPOST]Mannen met Baarden - You Win Again
[DOUBLEPOST=1642726979][/DOUBLEPOST]The Beards - The Beard Accessory Store
[DOUBLEPOST=1642727118][/DOUBLEPOST]
 
Laatst bewerkt:

stefke

Baard
Ik heb mij ook spotify aangeschaft. Kan ik mijn eigen playlist maken. Ik gebruik het vooral in de wagen. Ik werd onnozel van al dat gebabbel van die deejays. En als het dan nog interessant was.
 
Banner image
Top