Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Je had in de jaren '60 en '70 het programma "Hollywood a Go Go" met de Go-Go girls :D.
Deze dames danste bij ieder nummer dus het was nooit saai :)
De video van Bobby Fuller komt denk ik ook uit die show.
 

Macx

Baardaap
Dit mooie nummer heb ik uit gekozen omdat ik het mooi vind maar ook omdat ik denk dat onze Texman die zoveel doet voor dit leuke forum het een goede keuze vind en ik denk daarom ook dat hij hier wel van houdt. Dus Texman, speciaal voor jouw dit mooie nummer van,
Mflex Sounds - Tears in my eyes (Epic ballad version)
 

Texman

Koning Baard
Ha @Macx ,
Wat aardig van je dat speciaal voor mij deze muziek op het forum hebt geplaatst.
Ik ben er even voor gaan zitten en ja ik vind het heel mooi en ook wel relaxt.
Lekker om naar te luisteren.(Y)(Y)(Y)
Het doet mij een beetje denken aan "Call Me van Ivana Spagna" (Italo dance classic).

 
W

Wanderoe

Guest
Fimbul Radio


af en toe wel voor in deze muziek.
Meestal CCR of iets van die aard...
 

Macx

Baardaap
Zo baardmannen, laten we dit natte winderige weekend swingend afsluiten met,
Born to be alive - Patrick Hernandez

Toen iedereen echt in het moment leefde, geen telefoons, geen opnames voor verhalen. Gewoon puur genieten.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Als je dan toch bezig bent dan kan deze natuurkijk niet gemist worden, ik was toen 22, 43 jaar later nog steeds een geweldig nummer.
Hier is,
John Travolta And Olivia Newton John - You're The One That I Want
[DOUBLEPOST=1645387621][/DOUBLEPOST]En deze knal ik er ook nog ff bij want ik hield toen al van dit nummer en hou er nog steeds van nu 40 jaar later in februari 2022
Hier is,
Smokie - Living Next Door to Alice
Alice, who the f*** is Alice?
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
En wij beginnende baardmannen hebben veel geduld nodig voor het beste resultaat en daarom een nummertje
van Guns N' Roses Patience
 
W

Wanderoe

Guest
[DOUBLEPOST=1645390899][/DOUBLEPOST]Oh Maria... ik hou van jou....

[DOUBLEPOST=1645390978][/DOUBLEPOST]Nou nog n Hertog Jan en morgen aan het werk voor mijn broer @McSol

Slaap ze!:D
 
Banner image
Top