Naar welke muziek luister jij op dit moment?

stefke

Baard
Ik had dit jaar niet echt een favoriet. Had wel liever gehad dat Frankrijk de eerste plaats genomen had.
Songfestivalliefhebbers hebben de liedjes al meerdere keren beluisterd en beoordeeld . Voor 90% van de kijkers moet je uw liedje verkopen in 3 minuten en daarbij opvallen is dikwijls de boodschap. België : zoals ik voorspeld had , degelijke punten van de vakjury en een flop bij de kijkers.
En ik kijk al uit naar volgend jaar : hopelijk geraak ik aan kaarten. Verleden jaar had ik kaarten , alles geregeld voor een weekje Rotterdam en toen kwam Covid ertussen.
 

Laurent1965

Zware baard
Ik kijk al naar het Songfestival zolang ik mij kan heugen en uiteraard is meestal na Nederland , La France de grote favoriet, goed of niet, maar we blijven chauvinistisch.. :D
Dit jaar had ik echter ook kwalitatief gehoopt dat de Grande République zou winnen...
De winnaar van dit jaar vind ik persoonlijk op zijn zachtst gezegd waardeloos!
Ik koop al enkele jaren de CD van het hele spektakel, nu dus ook weer. (Y)
Hoewel ik persoonlijk Oekraïne heel catchy vond, en nog steeds vind.

Ik kijk alweer naar volgend jaar uit, noem het de chips en cola avonden.
 

zenn

Zware baard
Over Oekraïne gesproken; het had van mij wel een tandje 'duisterder' gemogen. Deed mij denken aan neo-pagan nummers, had alleen meer zware trommels nodig. Frankrijk daarentegen wel echt frans-frans, waarvan ik die opbouw mooi vond. En Italië, ondanks ik van rock/metal houdt. Gewoon te Rolling Stones/Iggy Pop-achtig, niet echt bijzonder ofzow.
 

Nib85

Volle Baard
Het is BobDay! (Y)

Vandaag is Robert Allen Zimmerman - oftewel Bob Dylan 80 jaar geworden.

Het is neem ik aan wel duidelijk wat hier vandaag het meeste op de platenspeler ligt, in de cd-speler gaat en gestreamd gaat worden...
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hier moet ik gigantisch om lachen!
Hetzelfde liedje in verschillende versies, waarbij hij (fantastische gitarist trouwens) steeds de kleding, lichaamsbeweging en gezichtsuitdrukking parodïeert van het soort muzikanten, die in een bepaalde stijl spelen.

 

Texman

Koning Baard
Happy Fun Retro (Y)(Y)(Y) knap hoe ze op een moderne manier de sfeer van vroeger weten te pakken :).
[DOUBLEPOST=1624781087][/DOUBLEPOST]
Potverdorie....ik ben toch maar eens even gaan kijken wat die lui nog meer te bieden hebben. Bepaald niet vervelend om naar te luisteren. Wat te veel amerikaanse vlaggen maar die muziek is verdomd goed.

Als het om Southern Rock gaat is dit mijn favoriete band 38 Special (Y)(Y)(Y).
Lekker hard afspelen :)
 
Banner image
Top