Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Ardjan

Baardaap

Texman

Koning Baard
Die heb ik ook veel opstaan. Misschien toch de leeftijd, mijn geboortejaar is 1965.
Ik ben van 1951 en luister geen of heel weinig naar klassieke muziek. Soms op zondagmorgen maar dan moet het niet al te zware muziek zijn.
Naar jazz luister ik helemaal niet. Muziek is zo persoonlijk en dat is goed.
Er zijn zelfs mensen die helemaal niet van muziek houden en die ook nooit naar muziek luisteren. Ik had ze onder mijn collega's en ook nu nog iemand in mijn vriendenkring.
 

Texman

Koning Baard
Dit is typisch zo'n nummer wat ik schitterend vind. Aan Marillion heb ik trouwens nog een mooie herinnering.
In Den Haag hebben wij ieder jaar Parkpop (behalve nu door corona). Bij de derde aflevering in 1983 was de openingsact Marillion met Fish toen nog volkomen onbekend. Ik was erbij en genoot ervan. Nu vele jaren later ben ik nog steeds fan :).

 

tijn

Zware baard
Jaaaaaaa Parkpop man wat een fijne herineringen heb ik daar aan zeg wow. In 83 ben ik bang dat ik er nog niet was, maar een paar jaar later was ik toch regelmatig van de partij. Mooie tijd
 

Texman

Koning Baard
Het waren heerlijke festivals voor iedereen, jong en oud kwamen kijken.
Ik bewaar hier ook zeer goede herinneringen aan.
B.v. een optreden van de DollyDots in 1984 met een heel goede begeleidingsband.
Niet alleen kinderen gingen volledig uit hun dak maar ook de ouderen.
Ook een steengoed optreden van INXS in 1986 toen ze hier nog niet zo bekend waren.
Of Parkpop nog in het Zuiderpark georganiseerd kan worden is moeilijk te zeggen er gaan stemmen op om het te verplaatsen naar het Malieveld.
Dat zou heel jammer zijn want juist het Zuiderpark is enorm bepalend voor de sfeer.
Op het internet is heel veel te vinden over Parkpop.
 
Banner image
Top