Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Yainderidoo

Zware baard
Heerlijk nummer @zenn !(Y)
Vandaag dachten we ineens aan Kim Wilde en hoe ze er nu uit zou zien. Mijn vrouw was vroeger fan (en nog) Ik vond deze mooie uitvoering van het nummer Cambodia.....samen met broer Ricky thuis op de bank:

 

zenn

Zware baard
Omdat ik de hele tijd die remix hoor van 'Boney M - Rasputin' op de radio...


Moest ik effe hier aan denken, mag ook wel ee n remix van komen hoor... :rolleyes:
Of een mash-up van beide nummers, kan makkelijk.


"Moskau moskau, hohohohohoo! hahahahahaa!" :D
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Die Boney M's :D ken ik wel maar dat nummer over die Rasputin vond ik maar niks.
"Hooray, hooray its a holy day" vond ik wel leuk.
Het nummer van Dschinghis Khan komt waarschijnlijk van de zelfde producers als Boney M want de sound is bijna gelijk.
Net als alle nummers die geproduceerd zijn door Stock, Aiken en Watermen die haal je er ook gelijk tussen uit.
 

stefke

Baard
Al sinds enkele weken kriebelt het bij mij : het songfestival is in aantocht. Heel de collectie platen boven gehaald. Daar luister ik nu elke dag naar. Het is een passie en daar komt niets tussen.
Dschingis Kahn is een produkt van Ralph Siegel. Talloze eurosongfestivalnummers geschreven waarvan het bekendste Ein bisschen Friede van Nicole is.

Na 22 mei wordt weer alles normaal voor een jaar met muziek van Deep Purple tot the Cats , jazz , blues of klassiek en natuurlijk niet te vergeten mijn grote idolen ABBA
 

zenn

Zware baard
Ben helemaal niet van het songfestival en het is altijd een politiek spelletje...
Maar 'k kan wel altijd lachen om die inzendingen, het ene nummer is nog absurder dan de ander... o_O:D
 

zenn

Zware baard
Gister met wat vrienden songfestival gekeken, en ja wat zat er weer veel bagger tussen... :eek:

Beste nummer in mijn ogen, het gaat gewoon niet uit m'n hoofd; Hooverphonic - The Wrong Place. :cool:

 

Texman

Koning Baard
Ik heb er niets van gezien maar ik ben het met je eens dat dit een erg mooi nummers is (Y)(Y)(Y).
Vanochtend heb ik kennis genomen van het winnende liedje maar daar werd ik niet echt vrolijk van :confused::eek:.
Hooverphonic zet ik in mijn Spotify playlist :).
 
Banner image
Top