Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Nick Mason van Pink Floyd met zijn band Saucerful Of Secrets heeft een live concert uitgebracht; Nick Mason’s Saucerful Of Secrets Live At The Roundhouse
De muziek (niet het beeld) staat in geheel op Youtube.
Voor de echte Pink Floyd liefhebber een must.

 

Texman

Koning Baard
Nog nooit van "Dare" gehoord dan is het nu het moment om er kennis mee te maken.
Dare heeft een Celtic-inspired sound.

 

Laurent1965

Zware baard
In de auto meestal een van mijn cd's van (maître) Gimes.
Thuis iets heel anders, daar steeds vaker radio 4 op staan...., zal de hectiek van alle dag wel zijn.., of :mad: de leeftijd... :eek::eek:
 

Nib85

Volle Baard
Thuis iets heel anders, daar steeds vaker radio 4 op staan...., zal de hectiek van alle dag wel zijn.., of :mad: de leeftijd... :eek::eek:

Leeftijd vast niet...
Ik zat als klein ventje als op zolder naar de oude radio van opa te luisteren naar radio 4 en “de Duitse”.
Destijds ook vastbesloten om piano te leren spelen. Dat is nooit gelukt, wel in meerdere gitaargeweld-bandjes gespeeld. Eigen nummers, veel optredens, mooie tijd.
Nu verdoe ik mijn tijd liever met muziek luisteren. ;)
Niet veel klassiek, maar ik kan het zeker waarderen met regelmaat.
Mijn laatste “klassieke periode” was ik in de ban van Jean Sibelius, een Finse componist.
Het werk Finlandia is echt fantastisch!

Mijn jongste dochter heeft het nu in haar hoofd dat ze piano wil leren spelen. Heb gelijk een keyboard gekocht en de verschillende noten met kleurtjes aangegeven op de toetsen. Kan zo toch mooi als wat kleine melodietjes spelen.
Binnenkort informeren naar “echt piano-les”, want ze wil het nog steeds en vingerzetting is hierbij wel erg belangrijk.
[DOUBLEPOST=1610922774][/DOUBLEPOST]

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk

Briljante gast! Kan toch meerdere malen per jaar wel een paar uur met zijn filmpjes vermaken. (Y)
 
Banner image
Top