Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Nib85

Volle Baard
Wij draaien met een marantz versterker, Pro-Ject PerspeX Anniversary met een ortofon quintet black element, en B&W CM10 S2 speakers, dit alles op een Spectral meubel.

Ben benieuwd naar jou set

Fantastische set!
Welke Marantz? Ik vind Marantz een prachtig merk (ben er mee begonnen, heb de cd-speler nog), ook om te zien erg mooi.
Ik kan zien dat platen draaien bij jullie het belangrijkste is, mooi element en mooie tafel.

Zelf draai ik met een Pro-ject RPM 1 (met Ortofon 2M Red element). En op mijn zolderset (Denon Stereo set met Kef speakers) heb ik een Thorens TD160 met een Denon DL110. Erg fraaie combinatie, eigenlijk mooier dan de Pro-Ject/2M red, maar beneden moet het esthetisch ook verantwoord zijn blijkbaar. ;)
Ooit ga ik de Pro-Ject upgraden, maar het laatste jaar is de spaarrekening vrij hard geslonken dus dat duurt nog even.

Qua versterking en streaming doe ik alles met Linn. Ik ben dol op het gemak waarmee alles werkt en de controle is enorm (Akurate 2200 eindversterker) op mijn speakers (Scansonic MB2.5 B).
 

Spinaker

Stoppelbaard
Fantastische set!
Welke Marantz? Ik vind Marantz een prachtig merk (ben er mee begonnen, heb de cd-speler nog), ook om te zien erg mooi.
Ik kan zien dat platen draaien bij jullie het belangrijkste is, mooi element en mooie tafel.

Zelf draai ik met een Pro-ject RPM 1 (met Ortofon 2M Red element). En op mijn zolderset (Denon Stereo set met Kef speakers) heb ik een Thorens TD160 met een Denon DL110. Erg fraaie combinatie, eigenlijk mooier dan de Pro-Ject/2M red, maar beneden moet het esthetisch ook verantwoord zijn blijkbaar. ;)
Ooit ga ik de Pro-Ject upgraden, maar het laatste jaar is de spaarrekening vrij hard geslonken dus dat duurt nog even.

Qua versterking en streaming doe ik alles met Linn. Ik ben dol op het gemak waarmee alles werkt en de controle is enorm (Akurate 2200 eindversterker) op mijn speakers (Scansonic MB2.5 B).
Dank het is inderdaad een fijne set, we gebruiken een Marantz 7005 maar zijn al even aan het rondkijken voor een andere versterker maar komen er nog niet helemaal uit.

Jij ook mooie set!
 

Weeble

Volle Baard
Op dit moment luister ik naar muziek van lex Christensen & The Berlin Orchestra, die klassieke versies maken van muziek veelal uit de jaren '90 en de zero's:

 

zenn

Zware baard
'K kwam ze random tegen, klinken wel goed.

(een cover van Christopher Cross)

Dan ook maar effe... Nostalgie naar m'n kindertijd op de achterbank van m'n pa's auto, terug rijden van een familie verjaardag, radio aan, de oranje lantaarnpalen voorbij zien flitsen, regendruppels op de ramen strepen zien trekken... :)

 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
'K kwam ze random tegen, klinken wel goed.

(een cover van Christopher Cross)

Dan ook maar effe... Nostalgie naar m'n kindertijd op de achterbank van m'n pa's auto, terug rijden van een familie verjaardag, radio aan, de oranje lantaarnpalen voorbij zien flitsen, regendruppels op de ramen strepen zien trekken... :)

Heel herkenbaar de plaat van Christopher Cross heb ik nog in de kast staan maar de cover van Saxon ken ik niet.
[DOUBLEPOST=1613120368][/DOUBLEPOST]
Lekker wakker worden

Vind ik niet zo chill om wakker op te worden :confused:.
 

Texman

Koning Baard
Zo kan die wel weer mijnheer Oerwout ;).
Ik wordt ook wel wakker met Volbeat maar ook wel met de Alpenzusjes:D
Als het maar een beetje positief en vrolijk is.
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top