Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Joep

Zware baard
dus Kay kon bij dit lied helemaal los gaan door een duet met haarzelf te zingen.
Lekker plaatje hoor!
En ik snap haar helemaal. Ik zing ook graag een duet met mijzelf. Ik benader natuurlijk niet het niveau van Kay. Ik ben een echt amateur, meer van het "pom pompiedom" en "Tralala tidoe", maar ik heb er plezier in. Ik zing niet alleen een duet met mijzelf, ik praat ook graag met mezelf. We kunnen het goed met elkaar vinden, we hebben zelden ruzie en zeggen nooit teveel. Heerlijk is dat :D
 

Joep

Zware baard
Naar mijn bescheiden doch zeer dwingende mening ( ;):D:D:D ) is dit een van de mooiste platen ooit gemaakt!!!! Elk nummer op deze elpee/cd is een meesterwerk!
Hotel California van The Eagles

Haha, die speelde ik vroeger op de gitaar en dan zong mijn vrouw. Een versimpelde versie, dat wel, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik had toen ook lang krullend haar.......nou dat is al weer lang geleden :D
 

zenn

Zware baard
@Yainderidoo Ja, ff een rust muziekje op hier; 'k woon namelijk vlakbij de finish van de dam-tot-damloop en het is al de hele dag rommelig qua geluid. Vanmiddag de wandeltocht, nu de dam-to-dam by night... En straks in de nacht opbouw van al het hekwerk afzettingen ivm de echte loop morgen.

@Ardjan was jij niet van het hardlopen trouwens...!?
 

Yainderidoo

Zware baard
Als ik dat zo hoor........ben ik toch wel heel blij dat ik in een simpel dorpje ergens in Fryslân woon! :p
[DOUBLEPOST=1569092188][/DOUBLEPOST]En dan ook nog in een doodlopende straat....rrrrruuuuusssssssttt...:cool:
 

zenn

Zware baard
Haha, ben het wel gewend hoor. Het hangt ook net af hoe de wind staat, en die staat nu mijn kant op.
'K hoorde net de laatste start beginnen met... hava naquila, lolz. *stuiterd mee* :D:D


Morgen vind 'k altijd leuk, beetje mensen kijken enzow, biertje erbij, prima. :)
 

Yainderidoo

Zware baard
Oh ja!! @zenn Vind ik prachtig ! Dank je! (Y)(Y)(Y) Niet zo ver van ons vandaan woonde Rutger Hauer. Onlangs is hij naar zijn graf gebracht! :( Vanbinnen altijd een speciaal plekje voor hem gehad....en nog! Ik ben gek op die Blade Runner films.
 

zenn

Zware baard
Ah, Rutger... Wel echt een Nederlander, lekker nuchter en gewoon gebleven. Ja, Blade Runner blijft goed (BR 2049 trouwens ook).
'K hou wel van Dystopische Scifi films; volgens mij gaat de toekomst er zo uitzien.

Doet me trouwens denken aan de serie 'Altered Carbon', ken je dat toevallig? Erg goeie series, zeker een aanrader. :D


En het liedje die je hoort in de trailer is van Nine Inch Nails, dus...

 

Yainderidoo

Zware baard
Doet me trouwens denken aan de serie 'Altered Carbon', ken je dat toevallig? Erg goeie series, zeker een aanrader. :D
Het zegt me zo niks....zal er eens naar kijken. Ziet er wel heftig uit. :confused:
(Y)
[DOUBLEPOST=1569164425][/DOUBLEPOST]Ik heb nog bij Vangelis op school gezeten toen hij nog bij Aphrodite's Child speelde met Demis Roussos ;):D....hier een bekend nummer uit die tijd "Rain and Tears":


Wat me op de een of andere manier weer doet denken aan "White Plains" met "When you are a king":

 
Banner image
Top