Naar welke muziek luister jij op dit moment?

Texman

Koning Baard
Voor mij is dit nostalgie dus ga ik ook helemaal uit mijn dak :D:D:D:D:D
De uitvoering door The Classic Rock Show is een feest en ook het nummer van The Who is wat er direct achteraan komt is geweldig. Ja ik ben een kindje van mijn tijd:p
 
Laatst bewerkt:

zenn

Zware baard

Hahaha, krijg 'k de tunes van de JP films gewoon niet uit m'n hoofd. :rolleyes::D

Komt door mijn neefje; wordt 4 over een paar weken, krijgt een 'grote jongens dino kamer'. En omdat het regende, konden we niet naar buiten. Maar hij wilde graag dino's kijken, dus Jurassic Park (en the Lost World) opgezet, wel de enge stukjes geskipt natuurlijk... "Neuh, ben nie ang, ben al gloot" :p
 

Texman

Koning Baard

Hahaha, krijg 'k de tunes van de JP films gewoon niet uit m'n hoofd. :rolleyes::D

Komt door mijn neefje; wordt 4 over een paar weken, krijgt een 'grote jongens dino kamer'. En omdat het regende, konden we niet naar buiten. Maar hij wilde graag dino's kijken, dus Jurassic Park (en the Lost World) opgezet, wel de enge stukjes geskipt natuurlijk... "Neuh, ben nie ang, ben al gloot" :p
Dat noemen we een "oorwurm" als je een liedje niet meer uit je hooft krijgt.:confused::eek:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Drie jaar geleden met vrienden in het mega-zwembad in Sofia (Bulgarije) en men had een DJ ingehuurd, die in de openlucht snoeihard muziek draaide. De hersenloze begon om 10:00 uur in de ochtend en hield het vol tot 17:00 uur in de na-middag met welgeteld ÉÉN plaatje: de extended version van Depeche Mode's 'I Just Can't Get Enough' en dat dus 7 uur onafgebroken.

Als ik met die vrienden ergens dat nummer hoor, dan schieten we allemaal in de lach. Dat is geen oorwurm meer, maar een hersenspoeling!

 
Banner image
Top