Naar welke muziek luister jij op dit moment?

zenn

Zware baard
'K ben niet zo van het songfestival, de meeste nummers zijn zo verschrikkelijk slecht. Maar 'k moet zeggen dat nummer van Duncan is goed.
'K vroeg mij trouwens af; waarom sturen zo nooit een bekend artiest, die op dat moment een top 10 hit heeft naar het songfestival? Dan win je hem toch geheid?

Nog zown songfestivalnummer die in je hoofd blijft hangen, en mooie meid om te zien trouwens;

 

Yainderidoo

Zware baard
'K ben niet zo van het songfestival, de meeste nummers zijn zo verschrikkelijk slecht. Maar 'k moet zeggen dat nummer van Duncan is goed.
'K vroeg mij trouwens af; waarom sturen zo nooit een bekend artiest, die op dat moment een top 10 hit heeft naar het songfestival? Dan win je hem toch geheid?

Nog zown songfestivalnummer die in je hoofd blijft hangen, en mooie meid om te zien trouwens;

Verrukkelijke zangeres, heerlijke stem! :);) Maar wat waren die dansers slecht....wowww...:eek::rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Het was een iconisch songfestival liedje en de dansers moesten marionetten voorstellen.
Helaas is France Gall vorig jaar op 70 jarige leeftijd overleden.
 

Yainderidoo

Zware baard
Nou wil ik eigenlijk op "leuk" klikken voor je...maar het bericht dat ze overleden is natuurlijk niet leuk. We gaan allemaal een keer....:oops: (Y)
 

Yainderidoo

Zware baard
@zenn of deze:

[DOUBLEPOST=1559492183][/DOUBLEPOST]En als je het misschien over stemmingsmuziek hebt.....dit past op dit moment heel goed bij mijn stemming:

 

Texman

Koning Baard
@Texman Tsja, 70 jaar pas... Haar stem doet me denken aan dit nummer;

Ook een heel jonge stem. France Gall was 15 jaar toen ze deelnam aan het songfestival.
[DOUBLEPOST=1559497723][/DOUBLEPOST]Dit is heel lang geleden(1959) op genomen in de huisstudio van een van de leden van de Spotnicks.
Let even op de prachtige sound en het bijzondere gitaarwerk.
De LP waar het opstaat heb ik nog steeds:). Ook een beetje nostalgie (Y)
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
iu
 

Yainderidoo

Zware baard
Het lukt me niet om dit soort gedoe uit te luisteren. Afschuwelijk!!!! Er schijnen liefhebbers voor te zijn...ik ben er zeer zeker niet een van.:rolleyes:
Die vorige foto van mij was een grapje natuurlijk ;)
 

Texman

Koning Baard
Die foto vond ik juist heel leuk. Ik ben echter een groot liefhebber van Volbeat en dat blijft ook zo.
Amorfhis was van mijn zijde een grapje want ik had echt niet verwacht dat je dat wel mooi zou vinden.
Om weer even bij te komen speciaal voor jou dit nummer van Deuter.
 
Banner image
Top