Mijn poging

Joep

Zware baard
Ik vind het er heel mooi uit zien, maar je hebt van nature al een mooie baard en dat help enorm. Er is gelukkig niet te veel afgehaald, helaas zijn niet alle barbiers zo voorzichtig. Ik heb menig baard van dit forum al verpest zien worden door een barbier. Ik durf om die rede nog steeds niet naar een barbier te gaan.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Joep heeft gelijk: je hebt van nature al een heel goeie baard. Maar complimenten voor de barbier: hij geeft er iets heel moois van gemaakt en verstaat zijn vak erg goed! Een mooie basis om weer verder te van met je baardreis! :)>(Y)(Y)
 

Jimmy16

Baard
Is een fase waar we allemaal doorheen moeten! 't Is een testfase of we wel snorwaardig zijn! :D
Fantastisch verwoord! :D(Y)
[DOUBLEPOST=1592751499][/DOUBLEPOST]

Ik ben eigenwijs en ben vandaag toch naar de barbier geweest. Ik ben er zó blij mee. Qua lengte is er vrijwel niets veranderd, maar de enorm krullende haren bij de hals zijn verdwenen en het ziet er in het algemeen veel verzorgder uit. Echt een aanrader voor iedereen die ‘een moeilijke periode’ heeft en twijfelt.

Mijn baard is nu ruim drie en een halve maand oud en had dit nooit voor mogelijk gehouden.
Fantastisch mooie baard! De barbier heeft ook fijn werk geleverd.
Die baard staat je echt fantastisch, hij geeft net dat tikje extra karakter aan je kop, twijfel is dus totaal niet nodig!
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top