Mijn poging

Texman

Koning Baard
Zo, dat is weer voldoende inspiratie om even vol te houden. Bedankt allemaal!
Je moet het zeker volhouden je hebt zo'n schitterende baardgroei dat iedere aanpassing en ieder model mogelijk is (Y)(Y)(Y).
Daarnaast ziet hij er nu prima onderhouden uit. Naarmate je baard langer wordt ga je je ook minder storen aan de uitstekende haren en is hij ook wat makkelijk in model te brengen.
Groet Texman:)>
 

Jurre

Baard
Nou, ik heb volgehouden en kruip richting de drie maanden.

De vraag is nu hoe lang ik door zal geen. Ik weet in ieder geval al wel dat ik niet een héél lange baard wil.
 

Bijlagen

  • 78721016-A61A-419C-8082-BF210854167A.jpeg
    78721016-A61A-419C-8082-BF210854167A.jpeg
    54,6 KB · Weergaven: 120
  • 44B16DA9-663B-46A3-A735-77AB5CE9876D.jpeg
    44B16DA9-663B-46A3-A735-77AB5CE9876D.jpeg
    49,6 KB · Weergaven: 116
  • 0490434E-1418-4440-A2F3-3E1E809FAB06.jpeg
    0490434E-1418-4440-A2F3-3E1E809FAB06.jpeg
    73,8 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt:

Joep

Zware baard
Goeie baardgroei hoor. Er is veel mogelijk bij jou.
Ik vind de strakke lijn tussen je kaak en oor minder mooi, maar dat is persoonlijk, een ander houd daar juist wel weer van, dus daar moet je vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Die sprieten waar jij het over hebt, die zie ik niet. Ik vermoed dat je iets te veel in de spiegel kijkt. Is niet erg hoor, dat doen we geloof ik allemaal wel :D
Het gaat helemaal goed komen, geef het gewoon nog wat meer tijd en vergeet niet, vooral ook genieten van je baard!
 

Jurre

Baard
Goeie baardgroei hoor. Er is veel mogelijk bij jou.
Ik vind de strakke lijn tussen je kaak en oor minder mooi, maar dat is persoonlijk, een ander houd daar juist wel weer van, dus daar moet je vooral doen waar jij je prettig bij voelt. Die sprieten waar jij het over hebt, die zie ik niet. Ik vermoed dat je iets te veel in de spiegel kijkt. Is niet erg hoor, dat doen we geloof ik allemaal wel :D
Het gaat helemaal goed komen, geef het gewoon nog wat meer tijd en vergeet niet, vooral ook genieten van je baard!

Dank, ik geniet er steeds meer van. Het is eigenlijk een hobby geworden. Bedoel je de lijn op mijn wang, dus van mijn mondhoek naar mijn bakkebaard?
 

Joep

Zware baard
Dank, ik geniet er steeds meer van. Het is eigenlijk een hobby geworden. Bedoel je de lijn op mijn wang, dus van mijn mondhoek naar mijn bakkebaard?
Nee ik bedoel aan de achter/onderkant. Zeg maar van recht onder je oorlel naar de voorkant van je nek. Maar het is maar een mening hoor en zeker geen vaste regel. Zoals ik al zei, een ander vind dat juist wel mooi.
 

Texman

Koning Baard
Nou, ik heb volgehouden en kruip richting de drie maanden.

De vraag is nu hoe lang ik door zal geen. Ik weet in ieder geval al wel dat ik niet een héél lange baard wil.
Je hebt een hele goeie en sterke baardgroei waardoor er ook heel veel mogelijk is.
Bij dit soort baardgroei staat een korte baard al gelijk goed, wat dat aangaat zit je dus goed.
Mijn advies is laat het front van je baard nog een beetje langer worden en laat je hals lijn nog 1 cm zakken.
Dit geeft je baard een nog veel beter aanzien ook als hij voor de rest kort is.;)
 

Jurre

Baard
Je hebt een hele goeie en sterke baardgroei waardoor er ook heel veel mogelijk is.
Bij dit soort baardgroei staat een korte baard al gelijk goed, wat dat aangaat zit je dus goed.
Mijn advies is laat het front van je baard nog een beetje langer worden en laat je hals lijn nog 1 cm zakken.
Dit geeft je baard een nog veel beter aanzien ook als hij voor de rest kort is.;)

Bedankt, aan dit soort tips heb ik zeker iets. Ik vind het altijd lastig om precies te bepalen waar die halslijn nou ‘hoort’. Ik ga proberen om bij te laten groeien dan. Volgens mij is dat in zekere zin ook wat Joep bedoelt.
 

Joep

Zware baard
Bedankt, aan dit soort tips heb ik zeker iets. Ik vind het altijd lastig om precies te bepalen waar die halslijn nou ‘hoort’. Ik ga proberen om bij te laten groeien dan. Volgens mij is dat in zekere zin ook wat Joep bedoelt.
Ik weet zelf af en toe niet eens wat ik bedoel :p maar ik denk dat dat het wel goed zou doen ja.
Maar ik heb al lang spijt dat ik kritisch ben geweest, want ik vind dat de nadruk moet liggen op het feit da je een hele mooie baard hebt! :)> (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik vind het nu al een fantastisch mooie baard! :)>(Y)
Iets langer is mogelijk en ik geloof, dat @Joep het deel vóór de oren bedoeld, dat door het zorgvuldig bijwerken een té brede kale strook vertoond,mwaardoor het lijkt of je oren naar achteren zijn geschoven.
Je hebt een jaloersmakende dichte baardgroei.:)
 

Skaggy

Volle Baard
Afgelopen tijd ben ik wat minder actief op het forum geweest maar vandaag jouw Topic nog eens doorgelezen. Ondanks jouw geweldige baardgroei toch telkens die twijfel. Goed dat je hebt volgehouden want je hebt inmiddels een hele mooie baard. (Y):)>
 
Banner image
Top