Mannen met een baard op de motorfiets

Jeepie

Baard
Ben wat rond aan het kijken om de velgen zwart te laten poedercoaten, maar dat kost klauwen met geld omdat de spaken eraf moeten.
Dan wilde ik meteen de clip-ons en koplamp mee laten poedercoaten.



Als je nog meer bruikbare links heb houd ik me aanbevolen (Y)

Gewoon zwart blaffen met spuitbus joh;)

Enneh als je nog meer parts nodig hebt of iemand die et fikse voor je, depends on where u are in het land, ga is kijken bij Short cut choppers in Ede. Heb daar 2 jaar gewerkt en Tjeerd heeft wel iets met triumphs, hij kan je sowieso verder helpen en je hebt gelijk genoeg te kijken in de shop daar
 

Ronster

Baard
Thanks Svvander! De eerste kende ik al, de 2e nog niet.

Nee joh, ik ga niet zelf spuiten. Zeg wel altijd voor de grap dat ik hem helemaal matzwart ga rollen met de roller :D
Ede is wel een stukje sturen vanuit Zuid Limburg, maar zal het eens onthouden.
 

BotteRik

Baard
Hierbij een foto van mijn yamaha tdm. Heerlijke sportieve toermotor waarmee ik regelmatig de eiffel en de harz in duik.
6ae6fa0d69f7733728d931d9251c32e5.jpg


Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
 

Ronster

Baard
Schitterend, de Eiffel.
Daar hoop ik ook weer regelmatig te vinden gaan zijn, al ben ik er niet zo gerust op aangezien de originele Triumph auspuffen geen E keur hebben :confused:

Wel blij met mn nieuwe spiegeltje:

28144591270_e9367d76d1_c.jpg
 

BotteRik

Baard
Gave bike! Ik hebeen dubbele set uitlaten. De "for race use only" liggen nu op de plank omdat ik vaak duitsland in ga. Veels te veel herrie haha maar klinkt geweldig. Maar durf het niet aan. Als je pech hebt kun je op de aanhanger naar huis....
 

Ronster

Baard
Thanks :)
Precies... ik heb 3 Duc Monsters met open uitlaten gehad. In al die jaren welgeteld 1 keer de originele uitlaten erop gezet om naar de Eiffel te gaan. Voor de rest vooral Ardennen en Luxemburg. Bij Franchorchamps 1 keer aan de kant gezet, maar kon na papieren controle gewoon doorrijden gelukkig. Maar da's al zo'n 12 jaar geleden. Ik weet niet of het daar ook veranderd is.
Mijn uitlaten zijn originele Triumph sportuitlaten waar geen db killers voor te krijgen zijn. Je kan er gelukkig beschaafd mee rijden, maar als je hem opentrekt geeft hij een behoorlijk kabaal. Dit heb je dus zelf in de hand. Volgens de verkoper (al 40 jaar uitsluitend Triumph) heeft hij nog nooit gehoord dat iemand trubbels heeft gehad in Duitsland, maar toch ben ik er niet gerust op. Je zou maar zo'n zeiksnor (hoe toepasselijk op dit forum) tegenkomen...
 

BotteRik

Baard
Ik durf het risico niet meer te nemen. Vroeger wel, gewoon met open uitlaten. Maar ben wat voorzichtiger geworden. En een voordeel: als ik nu veels te hard aan het jagen ben valt het niet zo op.
 

Ronster

Baard
Ik heb een open uitlaat op mijn 125... maakt kabaal als een 500cc. Wel leuk. Nooit problemen mee gehad.

Deze wou ik jullie ook nog laten zien (ik zou graag mijn speeltje ombouwen naar deze, maar dan zal ik nog heel veel tijd nodig hebben);

http://www.bikeexif.com/enginethusiast-honda-cb550
Echt een mooi ding...
Als ik wat handiger was en er de tijd voor over had zou ik zoiets ook graag willen bouwen.
Ach, wie weet in de toekomst ergens :)
 

Jeepie

Baard
Yessssss!! De chopper komt naar curacao. Na maanden lang proberen dat ding te verkopen zonder succes heb ik de knoop doorgehakt en besloten de bike op transport hierheen te zetten!! Vergt nog wel het een en ander aan knutselwerk om de keuring hier te halen maar dan kan ik eindelijk het eiland rond crossen!!!
 
Mooie motoren. Zelf heb ik geen rijbewijs. Mijn broer had vroeger een oude Jawa 355 voor 250 gulden toen gekocht. Vaak achterop gezeten. Overwoog toen het rijbewijs te willen halen. De motor kreeg een scheur in het blok echter en is aan een hobbyist verkocht.
 
Banner image
Top