Mannen met een baard op de motorfiets

Ronster

Baard
Ik ben ook alweer een tijdje aan het rondneuzen naar motoren.
Heb 3 Duc monsters gehad en denk ik dat ik wel eens wat anders zou willen.
Wat me aanspreekt zijn sommige nakeds, cafe racers, eenvoudige Harleys.
Ben sowieso fan van 2 cilinder. De enige die me aanspreekt en hier buiten valt is de Triumph Speed Triple.

Zag deze custom 883 sportster uit 1986 op marktplaats en vond hem meteen helemaal geweldig:

w9wahf.jpg


Terwijl ik normaal vind 'hoe meer zwart, hoe beter' :)
Maar mn vrouw moet wel achterop kunnen, dus helaas valt deze af...
 

Jeepie

Baard
Ik ben ook alweer een tijdje aan het rondneuzen naar motoren.
Heb 3 Duc monsters gehad en denk ik dat ik wel eens wat anders zou willen.
Wat me aanspreekt zijn sommige nakeds, cafe racers, eenvoudige Harleys.
Ben sowieso fan van 2 cilinder. De enige die me aanspreekt en hier buiten valt is de Triumph Speed Triple.

Zag deze custom 883 sportster uit 1986 op marktplaats en vond hem meteen helemaal geweldig:

w9wahf.jpg


Terwijl ik normaal vind 'hoe meer zwart, hoe beter' :)
Maar mn vrouw moet wel achterop kunnen, dus helaas valt deze af...


Achterop...... jammer, anders had ik nog een custom xs voor je;)
 

GuBre

Baard
Ik heb niets met motoren of met (single malt) whisk(e)y of met sigaren.:)>

Lol, maar vast een andere hobby?

Ik vind t mooi, maar zonder rijbewijs en zonder tijd om een rijbewijs te halen kom je niet ver:(
De gedachte van een MP3 oid speelde nog op, maar daar wil ik dan eigenlijk ook weer niet op gezien worden...
 

Lennchu

Baard
Lol, maar vast een andere hobby?

Ik vind t mooi, maar zonder rijbewijs en zonder tijd om een rijbewijs te halen kom je niet ver:(
De gedachte van een MP3 oid speelde nog op, maar daar wil ik dan eigenlijk ook weer niet op gezien worden...

Als je een MP3 rijd, word je verbannen wist je dat :p?
 

Ronster

Baard
Hoe zit het eigenlijk met beessies in de baard op de motor? :)
Ben me eens aan het bedenken, maar bij het type motor waar ik nu naar aan het kijken ben past denk ik een jet of pot het best, maar volgens mij is dat niet zo praktisch icm een baard. Ik wil hem ook voor woon-werk verkeer gaan gebruiken maar heb niet zo'n zin om elke dag mijn baard helemaal te moeten gaan stylen op het werk :)>

Anders maar een Shark raw. Past volgens mij ook wel bij cafe racer achtige bikes...

shark-raw-mat-black-kma-[3]-167-p.jpg


Edit:
Ja, dat gaat :)


Zo'n scrambler vind ik ook erg gaaf trouwens. Grote kans dat het zoiets gaat worden.
 
Laatst bewerkt:

Ronster

Baard
morgen testritje :)

2m7f2fn.png


Ik vind hem helemaal geweldig...

Origineel een Triumph Scrambler uit 2009 met 14k op de teller.

- Zadel van british customs
- Kleine knipperlichten
- cr race carburateurs
- airbox removal kit
- k&n luchtfilters
- aluminium voorspatbord
- aluminium clipons
- motogadget mini km teller
- rs6 grijs gespoten tank
- aluminium passagiers steuntjes
- custom lamporen en koplamp
- swept back uitlaat bochten die een prachtig geluid geven en niet meer te vinden zijn.

Als jullie de waarde zouden moeten schatten...?
 

Japster

Baard
Zeer mooie motor is dat Ronster! Met zoveel opties erop zal de prijs wel richting de 9-10.000 gaan denk ik zo. Maar dan heb je wel een redelijk unieke bike!
 

Jeepie

Baard
morgen testritje :)

2m7f2fn.png


Ik vind hem helemaal geweldig...

Origineel een Triumph Scrambler uit 2009 met 14k op de teller.

- Zadel van british customs
- Kleine knipperlichten
- cr race carburateurs
- airbox removal kit
- k&n luchtfilters
- aluminium voorspatbord
- aluminium clipons
- motogadget mini km teller
- rs6 grijs gespoten tank
- aluminium passagiers steuntjes
- custom lamporen en koplamp
- swept back uitlaat bochten die een prachtig geluid geven en niet meer te vinden zijn.

Als jullie de waarde zouden moeten schatten...?
Rooitje of 6/7 is marktplaats waarde denk ik, maar denk dat et toch wel zo'n 8/8.5 waard is
 

Ronster

Baard
Hij zegt dat hij hem een jaar geleden heeft gekocht en er sindsdien voor 4k aan versleuteld heeft.
Een Scrambler in goede staat met deze tellerstand lijkt me toch wel zo'n 6.5 a 7k waard. Dus als koopprijs nu lijkt me 9.5k wel een goede prijs.
Thx voor het meedenken :)
 

Jeepie

Baard
Ik heb ook voor 6k verspijkerd aan mn eigen fiets maar dat haal ik er ook never nooit niet uit. Ik zou gewoon lekker laag beginnen, vind 9.5k wel echt een hele hoop geld voor die fiets. Daar kan je een survivor triumph uit de 60's/70's in goeie staat voor halen, wat dan toch wel wat meer karakter heeft in mijn ogen. Maargoed, dat is mijn mening. Neemt niet weg dat het een dikke fiets is:D:D
[DOUBLEPOST=1467806624][/DOUBLEPOST]
Hoe zit het eigenlijk met beessies in de baard op de motor? :)
Ben me eens aan het bedenken, maar bij het type motor waar ik nu naar aan het kijken ben past denk ik een jet of pot het best, maar volgens mij is dat niet zo praktisch icm een baard. Ik wil hem ook voor woon-werk verkeer gaan gebruiken maar heb niet zo'n zin om elke dag mijn baard helemaal te moeten gaan stylen op het werk :)>

Anders maar een Shark raw. Past volgens mij ook wel bij cafe racer achtige bikes...

shark-raw-mat-black-kma-[3]-167-p.jpg


Edit:
Ja, dat gaat :)


Zo'n scrambler vind ik ook erg gaaf trouwens. Grote kans dat het zoiets gaat worden.
Op caferacers en scramblers horen naar mijn mening gewoon open pothelmen. Een dichte bandit helm kan ook nog wel haha
 

Ronster

Baard
Ik heb ook voor 6k verspijkerd aan mn eigen fiets maar dat haal ik er ook never nooit niet uit. Ik zou gewoon lekker laag beginnen, vind 9.5k wel echt een hele hoop geld voor die fiets. Daar kan je een survivor triumph uit de 60's/70's in goeie staat voor halen, wat dan toch wel wat meer karakter heeft in mijn ogen. Maargoed, dat is mijn mening. Neemt niet weg dat het een dikke fiets is:D:D
[DOUBLEPOST=1467806624][/DOUBLEPOST]
Op caferacers en scramblers horen naar mijn mening gewoon open pothelmen. Een dichte bandit helm kan ook nog wel haha
Klopt. wat je erin investeert haal je er niet helemaal uit. Maar hij heeft er wel een mooie machine van gemaakt. Zelf zou ik het niet kunnen / heb ik het werk / geduld er niet voor over :D
Omdat ik geen technisch wonder ben en ook de tijd niet heb (of wil maken) om dit wel te worden en liever op de fiets rijdt, koop ik liever een wat nieuwere fiets waarbij de kans op stukken onderweg wat kleiner zijn :)

Die helm is nogal extreem. Dat is altijd love it or hate it. Kan me dus goed voorstellen dat mensen hem helemaal niks vinden.
Ik vind hem iig wel gaaf en bij een cafe racer passen. Andere reden is dat ik hem hoogstwaarschijnlijk ga aanschaffen is dat je het masker eraf kan halen en hem als pot kan gebruiken, wat in de zomer ook ook meestal zal gebeuren.

Ik heb nog een bekraste Craft met donker vizier thuis die veel op een gesloten Bandit lijkt :)

117603.jpg
 

Jeepie

Baard
Klopt. wat je erin investeert haal je er niet helemaal uit. Maar hij heeft er wel een mooie machine van gemaakt. Zelf zou ik het niet kunnen / heb ik het werk / geduld er niet voor over :D
Omdat ik geen technisch wonder ben en ook de tijd niet heb (of wil maken) om dit wel te worden en liever op de fiets rijdt, koop ik liever een wat nieuwere fiets waarbij de kans op stukken onderweg wat kleiner zijn :)

Die helm is nogal extreem. Dat is altijd love it or hate it. Kan me dus goed voorstellen dat mensen hem helemaal niks vinden.
Ik vind hem iig wel gaaf en bij een cafe racer passen. Andere reden is dat ik hem hoogstwaarschijnlijk ga aanschaffen is dat je het masker eraf kan halen en hem als pot kan gebruiken, wat in de zomer ook ook meestal zal gebeuren.

Ik heb nog een bekraste Craft met donker vizier thuis die veel op een gesloten Bandit lijkt :)

117603.jpg
Ik snap je helemaal, ik vind het juist heerlijk om op die gare oude troep te rijden. Houd je bezig hahahaha
 
Banner image
Top