Mannen met een baard op de motorfiets

Danny

Baard
Ten eerste lijkt het me een super idee om een dagje / weekendje motor te gaan rijden met z'n allen.
Zo kunnen wij elkaar ook buiten het virtuele leven leren kennen.


Zelf rij ik een Honda CBF500, niet zo spannend qua uiterlijk maar wel een hele fijne motor om mee te rijden.
Het is een lesmotor geweest van mijn rijschool waarbij ik heb gelest en voor prikkie kunnen overnemen.
Technisch helemaal in orde en je kunt er leuk mee gooien en smijten, daarmee bedoel ik het gooien en smijten in de bochten ;)

Hiervoor heb ik een Yamaha XS400 SE (Amerikaanse Uitvoering) uit 1981 gehad.
Het probleem met deze motor was dat deze motor meer een projectmotor was dan dat de motor gereden heeft.

Hierbij ook een fotootje van toen ik de Honda net had, let niet op foeilelijke spiegels, deze zijn inmiddels vervangen.

20140726_153956-1024x576.jpg
 
Laatst bewerkt:

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Mooie fiets Danny, relax rijden op zo'n ding!
Heb 10 jaar geleden gelest op zo een, de 600 Hornet versie.
 

Yannick

Baard
Hier rij ik tegenwoordig op:
Deze foto is gemaakt bij MF-meeting in veenendaal 2 jaar terug.
Yamaha FZS 600 Fazer
Retrofit xenon lenzen + zwart gespoten koplampen

Heb t plaatje even toepasselijk gemaakt hoor..

Grotefoto-VBAAKMNZ.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Gisteren nog wezen kijken bij deze Harley-machine, een plaatje (Y)
Gelukkig had ik een dweil bij me want dat was wel nodig nadat ik er omheen gelopen had :oops:

20150608_195455 (2).jpg 20150608_195506 (2).jpg 20150608_195514 (2).jpg 20150608_195543 (2).jpg
 

Johan

Baard
Kleine tip hans.... niet kopen.280 achterband denk ik? Lekker glijden... werkt echt niet... trust me.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Dergelijke machines zijn ook niet gemaakt om mee te rijden hé.

Eigenlijk moeten die enkel in staat zijn om je naar het eerstvolgende terras te brengen om daar iets te gaan drinken terwijl je kijkt hoe de rest van de mensen om je motor heen zwermen :D

Bij ons ligt het accent "iets" meer op het rijden zelf (in total met mijn beide motoren zit ik gemiddeld aan 45.000km per jaar) waardoor het poetsen en bijhorende terrasstaren iets minder hoog op de prioriteitslijst staan ;)

Onze reis van dit jaar gaat naar Ierland. Kwestie van zowel leuke wegen, leuk volk en leuke uitzichten met elkaar te combineren (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Kleine tip hans.... niet kopen.280 achterband denk ik? Lekker glijden... werkt echt niet... trust me
Bedankt voor de tip maar kopen zit er toch ff niet in, ben wel een liefhebber
van alles wat afwijkt van "normaal" dus wat betreft zit het wel goed :D

Ooit een leuke photoshoot gehad met mijn oldtimer, ook afwijkend van doorsnee :p



 
Banner image
Top