Mannen met een baard op de motorfiets

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
hahahaha, op mijn 18e wel ooit eens gesolliciteerd bij de politie, maar afgekeurd wegens "te jeugdig" (was ook volledig waar, overigens.).
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Hahaha, baardloos was ik absoluut, misschien een beetje vlas op mijn kin, maar dat zal het wel geweest zijn.
Op mijn 18e was ik echt nog een broekie, een flierefluiter, lekker feesten, drinken etc... Op dat moment dus absoluut niet klaar voor zo'n verantwoordelijk beroep.
De jaren daarna is het absoluut snel veranderd, maar toen was ik echt nog een puber.
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Thanks Cowboy, ben dr ok erg blij mee.
Het is de "kleine" onder de HD's maar wel een met (meer) power dan de standaard HD en de sportsters zijn erg wendbaar...

Motoragent... van je hobby je beroep maken, gaaf!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
tumblr_m0sh5jN1u71ql6nt1o1_500.jpg

motorbikefashion-and-beard-image-2012.jpg

BikerBeards.jpg
 

Vreemd, ik zie de afbeelding wel als ik ben ingelogd, maar niet als ik ben uitgelogd...
Dit moet hem zijn:
700-00047319w.jpg


---edit---
Haha, bij mij lukt het ook niet. Ik denk dat het te maken heeft met dat deze foto waarschijnlijk niet ge-deep-linkt mag worden...?

Dit moet hem zijn:
700-00047319w.jpg
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Vreemd, ik zie de afbeelding wel als ik ben ingelogd, maar niet als ik ben uitgelogd...
Dit moet hem zijn:
700-00047319w.jpg


---edit---
Haha, bij mij lukt het ook niet. Ik denk dat het te maken heeft met dat deze foto waarschijnlijk niet ge-deep-linkt mag worden...?

Dit moet hem zijn:
Bekijk bijlage 61
NOPE...NOG NIET ?? OWWW TOGG WEL gheheheh
 
Banner image
Top