Langzaam maar zeker

Macx

Baardaap
Ha @Mapa,
Niets aan de hand volg je gevoel dat is vaak het beste.
De barbier heeft je baard prima bijgewerkt (Y)(Y)(Y).
Texman :)>
Hoi Mapa, dit is weer netjes gedaan door de barbier, het lijkt of de wangen steeds meer tot ontwikkeling gaan komen, mooi hoor. Op deze foto mis ik wel de mooie omhoog staande kuif, maar dat geeft niet het gaat nu over de baard en die ziet er weer fantastisch en mooi verzorgd uit.
Heb je al gekeken bij het topic, 'naar welke muziek luister jij' dan moet je eens kijken naar de laatste video die ik daar op heb gezet, op de tijdlijn 2.46 , daar lijk jij wel een beetje op, die gast heeft ook een hele mooie baard. Fijn weekend gewenst en lekker genieten met je vriendin van het mooie weer, en ik hoop dat het met je schouder ook de goede kant opgaat.(Y)
 

Geert77

Baard
Ik kon het niet laten en heb de baard toch even een beetje laten bijwerken :)

Ik wil er intussen wel nog een hoop lengte bij, dus werd het eens tijd om hem een beetje proper te zetten Bekijk bijlage 22257
Mooi bijgewerkt. De lengte vind ik prima hoor. Als je hem nog langer wilt moet je zeker voor gaan maar geregeld laten verzorgen door de barbier ,dan wordt het een serieuze rakker. Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
[DOUBLEPOST=1655818287][/DOUBLEPOST]
Ik kon het niet laten en heb de baard toch even een beetje laten bijwerken :)

Ik wil er intussen wel nog een hoop lengte bij, dus werd het eens tijd om hem een beetje proper te zetten Bekijk bijlage 22257
Mooi bijgewerkt. De lengte vind ik prima hoor. Als je hem nog langer wilt moet je zeker voor gaan maar geregeld laten verzorgen door de barbier ,dan wordt het een serieuze rakker. Hou ons op de hoogte. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
 

Mapa

Baard
Na lange tijd nog even een update.

Met de schouder gaat de revalidatie z'n gangetje.. ging heel goed, maar toch enkele dagen geleden beetje ongelukkig gevallen over een hekje en dat deed me geen goed natuurlijk, maar bon.. hopelijk geneest het verder goed .. binnen enkele weken staat er weer een scan ingepland.. intussen tijd zoveel mogelijk rustig blijven.. (in hoeverre dat gaat, want qua honden opvang zit ik heel de zomer volgeboekt)IMG_20220716_204853~2.jpg IMG-20220716-WA0028.jpg
 

Macx

Baardaap
Goh, wat woon je mooi daaro, zo lekker landelijk en zo'n mooi wijds uitzicht en dan ook nog zulke leuke honden erbij, kan niet beter, ik hoop dat het ook met je schouder weer goed komt, operatie was goed gelukt en nu val je over een hekkie, je moet wel een beetje rustig aan doen hé Mapa, want we willen wel dat je zo snel
en goed mogelijk hersteld van die operatie. Ik zie dat je er verder goed uitziet, je hebt nog steeds die prachtige baard met die mooie golven en de snor ook leuke snor, afgezien van die valpartij ziet het er al bij al wel heel goed uit met je, doe de groeten maar aan je vriendin en woef woef voor de hondjes en maak er een leuke tijd van, en dat zal wel gaan denk ik. (Y)Groet Macx
 
Laatst bewerkt:

Geert77

Baard
Na lange tijd nog even een update.

Met de schouder gaat de revalidatie z'n gangetje.. ging heel goed, maar toch enkele dagen geleden beetje ongelukkig gevallen over een hekje en dat deed me geen goed natuurlijk, maar bon.. hopelijk geneest het verder goed .. binnen enkele weken staat er weer een scan ingepland.. intussen tijd zoveel mogelijk rustig blijven.. (in hoeverre dat gaat, want qua honden opvang zit ik heel de zomer volgeboekt)Bekijk bijlage 22501 Bekijk bijlage 22502
Ik hoop dat je schouder snel beter wordt. Die baard van jou is al een ferme rakker eworden, het staat je goed.
[DOUBLEPOST=1658043939][/DOUBLEPOST]
Na lange tijd nog even een update.

Met de schouder gaat de revalidatie z'n gangetje.. ging heel goed, maar toch enkele dagen geleden beetje ongelukkig gevallen over een hekje en dat deed me geen goed natuurlijk, maar bon.. hopelijk geneest het verder goed .. binnen enkele weken staat er weer een scan ingepland.. intussen tijd zoveel mogelijk rustig blijven.. (in hoeverre dat gaat, want qua honden opvang zit ik heel de zomer volgeboekt)Bekijk bijlage 22501 Bekijk bijlage 22502
Ik hoop dat je schouder snel beter wordt. Die baard van jou is al een ferme rakker eworden, het staat je goed.
 

Texman

Koning Baard
Wees inderdaad voorzichtig met je schouder want anders wordt het een langdurend probleem :confused:.
Het is natuurlijk verleidelijk om lekker met de honden te dollen maar toch even oppassen.
Leuke foto trouwens met je honden en je woon mooi landelijk ook.
Gelukkig gaat het met je baard prima dus houden zo (Y)(Y)(Y),
Texman :)>
 

Giant

Zware baard
Na lange tijd nog even een update.

Met de schouder gaat de revalidatie z'n gangetje.. ging heel goed, maar toch enkele dagen geleden beetje ongelukkig gevallen over een hekje en dat deed me geen goed natuurlijk, maar bon.. hopelijk geneest het verder goed .. binnen enkele weken staat er weer een scan ingepland.. intussen tijd zoveel mogelijk rustig blijven.. (in hoeverre dat gaat, want qua honden opvang zit ik heel de zomer volgeboekt)Bekijk bijlage 22501 Bekijk bijlage 22502
Je baard ziet er goed uit. Gelukkig gaat de revalidatie goed. En zo’n val, heel vervelend. Ik hoop dat dit geen nare gevolgen heeft.
Je woont lekker buiten. Je zult een drukke tijd hebben met de hondenopvang. Maar dat je volgeboekt zit betekent ook dat veel mensen hun honden aan jou toevertrouwen, en dat zegt iets.
 
Er zijn er vele die tevreden zijn over z'n diensten als kapper, blijkbaar..
Ik vermoed ook ergens dat het wel zal schelen als je z'n moedertaal spreekt of iets dergelijks, geen idee .. .
Ik kan ook gewoon pech gehad hebben, dat hij een slechte dag had.. geen idee
Hey kerel, ik geef het ook regelmatig aan. Ga naar een echte pasionele barbier, niet een tientjes barbier waar de steden vol mee zitten..ga naar een echte vakman, desnoods reis je er een uur voor..dan pas is een bezoek aan een barbier waardevol. Maar al met al is er potentie zat voor een dikke baart. Succes!
 

Mapa

Baard
En, hoe is het met je? Gaat het goed met de schouder? En je baard ook goed? Ik hoop dat alles goed gaat met je Mapa.
Hey Macx!

Hier gaat alles een gangetje! De schouder was na de val nog oké volgens de rx foto's ! Dus dat was al goed .. verder is het een langzaam herstel, maar we komen er wel!

Ben zojuist een weekje gaan kamperen met de honden en men vriendin.. en de baard, die is nog steeds volop aan het groeien!
Ik post enkele imgur links, want men mooie foto's van de reis en baard zijn te groot :p
 

Macx

Baardaap
Hey Macx!

Hier gaat alles een gangetje! De schouder was na de val nog oké volgens de rx foto's ! Dus dat was al goed .. verder is het een langzaam herstel, maar we komen er wel!

Ben zojuist een weekje gaan kamperen met de honden en men vriendin.. en de baard, die is nog steeds volop aan het groeien!
Ik post enkele imgur links, want men mooie foto's van de reis en baard zijn te groot :p


Fijn iets van je te horen en gelukkig dat het goed gaat met je schouder.
Je zult het wel erg druk hebben gehad met de opvang van de honden in deze vakantieperiode, dus ik denk dat je het wel nodig hebt gehad om er een weekje tussen uit te gaan met je vriendin.
Ik ben benieuwd hoe de baard er nu bijstaat, maar ik vermoed dat je er goed uit ziet met de mooie baard en kuif.
Je zegt dat de foto's te groot zijn, dat klopt, dat heb ik ook met buitenfoto's, dan zijn ze iets van 4 mb of zo, ik gebruik al vanaf 1995 een graphic viewer van Irfanview, het is totaal gratis en is een super stukje software.
Hier is de link als je interesse hebt. https://www.irfanview.com/ het is erg simpel om je foto van 4 mb terug te brengen naar laat ik zeggen 1,2 mb, dan kun je ze wel uploaden. Het is gewoon een kwestie van de foto een andere grote te geven.
Fijn weekend gewenst Mapa, en doe de groeten aan je vriendin van de baardbroeders.:):)>(Y)(Y)(Y)
 

Mapa

Baard
Ik
Fijn iets van je te horen en gelukkig dat het goed gaat met je schouder.
Je zult het wel erg druk hebben gehad met de opvang van de honden in deze vakantieperiode, dus ik denk dat je het wel nodig hebt gehad om er een weekje tussen uit te gaan met je vriendin.
Ik ben benieuwd hoe de baard er nu bijstaat, maar ik vermoed dat je er goed uit ziet met de mooie baard en kuif.
Je zegt dat de foto's te groot zijn, dat klopt, dat heb ik ook met buitenfoto's, dan zijn ze iets van 4 mb of zo, ik gebruik al vanaf 1995 een graphic viewer van Irfanview, het is totaal gratis en is een super stukje software.
Hier is de link als je interesse hebt. https://www.irfanview.com/ het is erg simpel om je foto van 4 mb terug te brengen naar laat ik zeggen 1,2 mb, dan kun je ze wel uploaden. Het is gewoon een kwestie van de foto een andere grote te geven.
Fijn weekend gewenst Mapa, en doe de groeten aan je vriendin van de baardbroeders.:):)>(Y)(Y)(Y)
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik geen computer heb! Ik doe alles via de telefoon tegenwoordig ^^ zal eens zoeken of er geen app is om foto's te verkleinen!
De kuif is intussen te lang om omhoog te blijven, maar te kort voor men eind doel, dus nu bind ik het geheel samen om het vanvoor m'n ogen te houden ^^
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ik

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik heb computer heb! Ik doe alles via de telefoon tegenwoordig ^^ zal eens zoeken of er geen app is om foto's te verkleinen!
De kuif is intussen te lang om omhoog te blijven, maar te kort voor men eind doel, dus nu bind ik het geheel samen om het vanvoor m'n ogen te houden ^^

Oh, daar heb ik niet bij stil gestaan, ik ging ervan uit dat je een desktop of laptop in huis zou hebben. Dan mis je wel veel internet plezier en nog veel meer leuke dingen die je kunt doen. Maar goed, je moet dat zelf weten, als jij alles af kan doen met een phone dan vind ik dat erg knap.
Ik ga is even kijken of ik iets kan vinden. Als je dropbox hebt en ze daar inzet dan kan ik ze voor je bewerken. Dropbox is gratis en daar kun je van alles inzetten en iemand dan tijdelijk toegang geven voor een bepaald bestandje om te downloaden.

Ik heb deze net ff uitgetest en het werkt goed. https://fotobewerkenonline.nl/
 
Laatst bewerkt:

Mapa

Baard
Resizer_166213485338325.jpg Resizer_166213485338325.jpg Resizer_166213484493723.jpg Resizer_166213484493723.jpg Resizer_166213483446621.jpg
[DOUBLEPOST=1662136530][/DOUBLEPOST]En hier nog 2 van vandaag!

Heb een app gevonden die het doet ^^

En goh, iets missen doen we hier niet hoor ^^ dingen opzoeken kan ik op de gsm, we hebben een smart tv, een NAS vol films en series, dus er was gewoon geen nood meer aan een computer. M'n vriendin heeft er wel eentje van haar werk, maar verder.. weinig meerwaarde ^^
 

Bijlagen

  • Resizer_166213482710519.jpg
    Resizer_166213482710519.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 52
  • Resizer_166213482074117.jpg
    Resizer_166213482074117.jpg
    2,5 MB · Weergaven: 52
  • Resizer_166213481037813.jpg
    Resizer_166213481037813.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 48
  • Resizer_16621347837029.jpg
    Resizer_16621347837029.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 51
  • Resizer_16621347598635.jpg
    Resizer_16621347598635.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 52
  • Resizer_16621363865221.jpg
    Resizer_16621363865221.jpg
    2,4 MB · Weergaven: 54
  • Resizer_16621363928223.jpg
    Resizer_16621363928223.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 54

Macx

Baardaap
Zo, wat een mooie foto's man, en leuke vriendin zo te zien, ziet er goed uit en de baard is prachtig!

Die foto hieronder had ik geupload om je te laten zien dat ik iets had gevonden dat goed werkt, maar je hebt al iets goeds gevonden zie ik.
 

Bijlagen

  • image (1).jpeg
    image (1).jpeg
    81,3 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:

Mapa

Baard
Zo, wat een mooie foto's man, en leuke vriendin zo te zien, ziet er goed uit en de baard is prachtig!

Die foto hieronder had ik geupload om je te laten zien dat ik iets had gevonden dat goed werkt, maar je hebt al iets goeds gevonden zie ik.
Bedankt!

Men vriendin is een toppertje, ik zeg vaak dat : ofwel ze iets heel slecht gedaan heeft in een vorig leven, of ik iets heel goed .. misschien beiden! Maar ik ben allesinds dolgelukkig met haar ^^

De baard begint vorm te krijgen, nu de snor nog even doorbijten voorbije het vervelende gedeelte.. wil ze ook nog iets langer, maar zit nu in de tussenfase dat ze alles wat in men mond zou moeten gaan tegenhoudt ^^
[DOUBLEPOST=1662137799][/DOUBLEPOST]
Ja, is wel handig man, zo'n appie, ik zie je rijdt ook bmw, dat is een 5 serie toch?
Dat is de oude X5 e53 (een model uit 2001)

Heb hem zelf 3de hands aangekocht, is opgebouwd naar lichte vrachtwagen, en zit een Leefbatterij van een camper bij ingebouwde (met omvormer etc) om overal toch effe autonoom stroom te hebben
 

Macx

Baardaap
Bedankt!

Men vriendin is een toppertje, ik zeg vaak dat : ofwel ze iets heel slecht gedaan heeft in een vorig leven, of ik iets heel goed .. misschien beiden! Maar ik ben allesinds dolgelukkig met haar ^^

De baard begint vorm te krijgen, nu de snor nog even doorbijten voorbije het vervelende gedeelte.. wil ze ook nog iets langer, maar zit nu in de tussenfase dat ze alles wat in men mond zou moeten gaan tegenhoudt ^^
[DOUBLEPOST=1662137799][/DOUBLEPOST]
Dat is de oude X5 e53 (een model uit 2001)

Heb hem zelf 3de hands aangekocht, is opgebouwd naar lichte vrachtwagen, en zit een Leefbatterij van een camper bij ingebouwde (met omvormer etc) om overal toch effe autonoom stroom te hebben

leuk man! heb je goed gedaan. Ik heb ook van die omvormers van 12 volt naar 220. werkt uitstekend hé.
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 22859 Bekijk bijlage 22859 Bekijk bijlage 22860 Bekijk bijlage 22860 Bekijk bijlage 22861
[DOUBLEPOST=1662136530][/DOUBLEPOST]En hier nog 2 van vandaag!

Heb een app gevonden die het doet ^^

En goh, iets missen doen we hier niet hoor ^^ dingen opzoeken kan ik op de gsm, we hebben een smart tv, een NAS vol films en series, dus er was gewoon geen nood meer aan een computer. M'n vriendin heeft er wel eentje van haar werk, maar verder.. weinig meerwaarde ^^
Ha @Mapa,
Wat een mooie vakantie foto's heb je geplaatst en ik zie dat jullie er echt even lekker tussen uit zijn.
Ik zie een mooie baard, een lieve vriendin en prachtige honden wat wil een mens nog meer.
Over computers gesproken ik doe juist nog heel veel met een computer (maar wel een hele snelle) want ik heb hobby's die zich niet lenen voor een smartfone.
Ik maak ook gebruik van een smartfone en heb ook een labtop. Bij mij is het meer wat is het handigste gereedschap om te gebruiken voor de dingen die ik doe.
En ik moet je zeggen dat het baardforum op een smartfone voor mij niet te doen is.(leeftijd probleempje ;)).
Groet Texman :)>
 
Banner image
Top