Langzaam maar zeker

tijn

Zware baard
Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
[DOUBLEPOST=1649601314][/DOUBLEPOST]Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
Wat een mooie baard en wat een mooie kuif( dat had ik al eens gezegd geloof ik hahaha). Ik ben bang dat de baard niet voller gaat worden. Maaaaaar ik ben natuurlijk geen helderziende dus wie weet. Maar jet ziet er nu al goed uit vind ik.
 

Mapa

Baard
Wat een mooie baard en wat een mooie kuif( dat had ik al eens gezegd geloof ik hahaha). Ik ben bang dat de baard niet voller gaat worden. Maaaaaar ik ben natuurlijk geen helderziende dus wie weet. Maar jet ziet er nu al goed uit vind ik.
Hehe klopt! Je hebt al eens gezegd dat de kuif in de smaak valt ;) maakt het daarom natuurlijk niet minder leuk om te horen ;-)

(De kuif wordt trouwens ook gewoon behandeld met baard productjes van reuzel^^)
 

Macx

Baardaap
Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
[DOUBLEPOST=1649601314][/DOUBLEPOST]Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?



Geweldig! Je mooie kuif en de baard lijkt wel of die voor elkaar zijn gemaakt, zo mooi om te zien. Helemaal Maps!(Y)(Y)(Y)
 

Geert77

Baard
Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
[DOUBLEPOST=1649601314][/DOUBLEPOST]Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
Je hebt een mooie baard. De lengte vind ik goed. Wat je kaken betreft zul je nog wat geduld moeten hebben ,doch denk ik dat je niet de aanleg hebt om een volle haargroei op je wangen te ontwikkelen. Niettemin vind ik je baard je geweldig staan, houden zo.
[DOUBLEPOST=1649667782][/DOUBLEPOST]
Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
[DOUBLEPOST=1649601314][/DOUBLEPOST]Heyhey iedereen!

Bij deze een update!

Qua lengte denk ik wel dat het voldoende is... Maximaal nog een centimeter erbij (voorlopig toch)

Enkel qua "volheid" laat het nog steeds wat te wensen over op de kaken.

Zouden deze nog opvullen denk je?
Je hebt een mooie baard. De lengte vind ik goed. Wat je kaken betreft zul je nog wat geduld moeten hebben ,doch denk ik dat je niet de aanleg hebt om een volle haargroei op je wangen te ontwikkelen. Niettemin vind ik je baard je geweldig staan, houden zo.
 

Olav1975

Volle Baard
Ziet er al goed uit!
Ik betrap 'ons' baardmannen er steeds op om zeer kritisch te zijn op de eigen baard.
Als je een baard als deze in 'het wild' tegen komt is het een prima en opvallend goede baard. Door de kritische blik van de baardman zelf over volheid op de wangen ga je er op letten en zie ik ook wel dat het wat voller mag, anders was het niet eens opgevallen!

Veel baardplezier!
[DOUBLEPOST=1649759536][/DOUBLEPOST]Ziet er al goed uit!
Ik betrap 'ons' baardmannen er steeds op om zeer kritisch te zijn op de eigen baard.
Als je een baard als deze in 'het wild' tegen komt is het een prima en opvallend goede baard. Door de kritische blik van de baardman zelf over volheid op de wangen ga je er op letten en zie ik ook wel dat het wat voller mag, anders was het niet eens opgevallen!

Veel baardplezier!
 

Mapa

Baard
Gewoon even een vergelijking van december tov april (vandaag)

Ik begin het zelf steeds leuker te vinden!
[DOUBLEPOST=1650020190][/DOUBLEPOST]Gewoon even een vergelijking van december tov april (vandaag)

Ik begin het zelf steeds leuker te vinden!
 

Bijlagen

  • GridArt_20220415_125449785.jpg
    GridArt_20220415_125449785.jpg
    3,7 MB · Weergaven: 67

tijn

Zware baard
Gewoon even een vergelijking van december tov april (vandaag)

Ik begin het zelf steeds leuker te vinden!
[DOUBLEPOST=1650020190][/DOUBLEPOST]Gewoon even een vergelijking van december tov april (vandaag)

Ik begin het zelf steeds leuker te vinden!
Zo das even een verschil. Wat een baard al niet kan doen met een man.
 

Macx

Baardaap
Gewoon even een vergelijking van december tov april (vandaag)

Ik begin het zelf steeds leuker te vinden!
[DOUBLEPOST=1650020190][/DOUBLEPOST]Gewoon even een vergelijking van december tov april (vandaag)

Ik begin het zelf steeds leuker te vinden!
Wat een groot verschil met december, in een paar maanden tijd ben je echt een pracht vent geworden! (Y)(Y)(Y)
 

Mapa

Baard
Ik post snel nog 1 vergelijking, en ga daarna ipv (]Ik post snel nog 1 vergelijking, en ga daarna ipv (bijna) wekelijks men updates maandelijks doen ! Dan zie je hopelijk een mooi verschil, keer op keer !
GridArt_20220419_155157742~2.jpg
Ik kom natuurlijk wel nog vaker even kijken hoe de reisjes van anderen gaan!

Deze vergelijking is april VS februari, een kleine 2 maandjes dus!
 

tijn

Zware baard
Ik post snel nog 1 vergelijking, en ga daarna ipv (]Ik post snel nog 1 vergelijking, en ga daarna ipv (bijna) wekelijks men updates maandelijks doen ! Dan zie je hopelijk een mooi verschil, keer op keer !
Bekijk bijlage 21809
Ik kom natuurlijk wel nog vaker even kijken hoe de reisjes van anderen gaan!

Deze vergelijking is april VS februari, een kleine 2 maandjes dus!
Pfff wat kan er veel veranderen in 2 maanden. Ziet er geweldig uit
 

Geert77

Baard
Ik post snel nog 1 vergelijking, en ga daarna ipv (]Ik post snel nog 1 vergelijking, en ga daarna ipv (bijna) wekelijks men updates maandelijks doen ! Dan zie je hopelijk een mooi verschil, keer op keer !
Bekijk bijlage 21809
Ik kom natuurlijk wel nog vaker even kijken hoe de reisjes van anderen gaan!

Deze vergelijking is april VS februari, een kleine 2 maandjes dus!
Ziet er fantastisch uit. Volhouden en het wordt een mooie baard.
 

Mapa

Baard
Zo,

Snel nog even een postje!
Morgen word ik opgenomen voor de operatie van de omgekeerde schouder prothese, snel nog even de haartjes bijgewerkt.. want ik zal een hele tijd niet kunnen douchen.. en dan wil je niet met jeukende trim haartjes over je lichaam belanden! :p
 

Bijlagen

  • IMG_20220518_204248.jpg
    IMG_20220518_204248.jpg
    2,7 MB · Weergaven: 49
  • IMG_20220518_204211.jpg
    IMG_20220518_204211.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 48

Macx

Baardaap
Zo,

Snel nog even een postje!
Morgen word ik opgenomen voor de operatie van de omgekeerde schouder prothese, snel nog even de haartjes bijgewerkt.. want ik zal een hele tijd niet kunnen douchen.. en dan wil je niet met jeukende trim haartjes over je lichaam belanden! :p

Zo, dat ziet er weer keurig netjes uit, zo kun je je wel aanmelden hoor hahaha. Ik heb net nog even je andere foto's bekeken, wat is het toch ontzettend mooi geworden hé! In een paar maanden tijd zoveel veranderd in de positieve zin. Ik wens je een geslaagde operatie toe en een voorspoedig herstel, we zullen aan je denken Mapa. Hou je taai en tot horens en nogmaals veel beterschap gewenst en dat je weer snel thuis mag komen. (Y)
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top