Langzaam maar zeker

Texman

Koning Baard
Zo,

Snel nog even een postje!
Morgen word ik opgenomen voor de operatie van de omgekeerde schouder prothese, snel nog even de haartjes bijgewerkt.. want ik zal een hele tijd niet kunnen douchen.. en dan wil je niet met jeukende trim haartjes over je lichaam belanden! :p
Ha @Mapa ,
Ik heb even opgezocht wat een omgekeerde schouder prothese is en het lijkt mij een behoorlijke ingreep maar wel heel mooi dat het kan :).
Ik hoop dat het jouw van je schouderprobleem af helpt.
Heel veel sterkte met de operatie en ik hoop dat je spoedig herstelt.
Aan je baard zal het niet liggen want die ziet er heel mooi uit (Y)(Y)(Y).
Groet Texman:)>
 

Geert77

Baard
Zo,

Snel nog even een postje!
Morgen word ik opgenomen voor de operatie van de omgekeerde schouder prothese, snel nog even de haartjes bijgewerkt.. want ik zal een hele tijd niet kunnen douchen.. en dan wil je niet met jeukende trim haartjes over je lichaam belanden! :p
Ziet er goed uit. Veel succes met de operatie en een spoedig herstel toegewenst.
[DOUBLEPOST=1653037736][/DOUBLEPOST]
Zo,

Snel nog even een postje!
Morgen word ik opgenomen voor de operatie van de omgekeerde schouder prothese, snel nog even de haartjes bijgewerkt.. want ik zal een hele tijd niet kunnen douchen.. en dan wil je niet met jeukende trim haartjes over je lichaam belanden! :p
Ziet er goed uit. Veel succes met de operatie en een spoedig herstel toegewenst.
 

Mapa

Baard
Kleine update!

Intussen ook een nieuwe schouder! Foto's in bijlage.

Ik kom later nog wel even terug met wat meer info ^^ grts mapa

PS: als iemand een goede barbier kent in de buurt van oost Vlaanderen, ik zou graag even een onderhoudsbeurt ergens inplannen... Maar durf niet goed meer
 

Bijlagen

  • IMG_20220528_141844.jpg
    IMG_20220528_141844.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 81
  • IMG_20220523_093431_900.jpg
    IMG_20220523_093431_900.jpg
    82,9 KB · Weergaven: 70

Texman

Koning Baard
Kleine update!

Intussen ook een nieuwe schouder! Foto's in bijlage.

Ik kom later nog wel even terug met wat meer info ^^ grts mapa

PS: als iemand een goede barbier kent in de buurt van oost Vlaanderen, ik zou graag even een onderhoudsbeurt ergens inplannen... Maar durf niet goed meer
Ha @Mapa,
Dat is echt een serieuze baard geworden :)>(Y)(Y)(Y).
Fijn dat de operatie goed is gegaan, je nieuwe schoudergewricht staat er mooi op.
En nu de boel rustig laten genezen.
Texman :)>
 

Mapa

Baard
Hier nog enkele foto's van gisteren, men oma haar 80ste verjaardagsfeestje.

Het was een "good beard day"
 

Bijlagen

  • IMG-20220530-WA0000.jpg
    IMG-20220530-WA0000.jpg
    115,9 KB · Weergaven: 55
  • IMG-20220530-WA0004.jpg
    IMG-20220530-WA0004.jpg
    133,2 KB · Weergaven: 59
  • IMG-20220530-WA0003.jpg
    IMG-20220530-WA0003.jpg
    107,2 KB · Weergaven: 57

Geert77

Baard
Kleine update!

Intussen ook een nieuwe schouder! Foto's in bijlage.

Ik kom later nog wel even terug met wat meer info ^^ grts mapa

PS: als iemand een goede barbier kent in de buurt van oost Vlaanderen, ik zou graag even een onderhoudsbeurt ergens inplannen... Maar durf niet goed meer
Al een ferme baard. Benieuwd wat de barbier ermee gaat doen.Nog een spoedig herstel met je schouder.
 

Mapa

Baard
Al een ferme baard. Benieuwd wat de barbier ermee gaat doen.Nog een spoedig herstel met je schouder.
Ik heb nog steeds geen barbier gevonden... Zolang ik geen doorverwijzing krijg van iemand met zelf een indrukwekkende baard, blijft deze gewoon groeien.. ik vertrouw niemand meer gewoon zo
 

Macx

Baardaap
Ik heb nog steeds geen barbier gevonden... Zolang ik geen doorverwijzing krijg van iemand met zelf een indrukwekkende baard, blijft deze gewoon groeien.. ik vertrouw niemand meer gewoon zo

Ik heb ook dat gevoel, we hebben al zoveel teleurstellingen gelezen dat ik er ook weinig vertrouwen in heb en hou ook zolang mogelijk een bezoek verre van me, maar er zijn natuurlijk goede barbiers maar waar dan hé.
[DOUBLEPOST=1653933667][/DOUBLEPOST]
Heb je baardreis eens helemaal doorgenomen.. wat een evolutie, wat heeft een baard toch een invloed op een persoonlijkheid. Goed bezig!
Dat staat jouw ook te wachten Tobo.
[DOUBLEPOST=1653934037][/DOUBLEPOST]
Hier nog enkele foto's van gisteren, men oma haar 80ste verjaardagsfeestje.

Het was een "good beard day"

Wat een leuke foto's Mapa, lijkt erg gezellig daar bij je oma, ik wens je nog vele jaren met je oma.
Gelukkig de operatie is achter de rug, nu goed herstellen en heel veel succes met je nieuwe schoudergewricht.
Je baard en kapsel zien er weer fantastisch uit.(Y)(Y)(Y)
 

stefke

Baard
Kleine update!

Intussen ook een nieuwe schouder! Foto's in bijlage.

Ik kom later nog wel even terug met wat meer info ^^ grts mapa

PS: als iemand een goede barbier kent in de buurt van oost Vlaanderen, ik zou graag even een onderhoudsbeurt ergens inplannen... Maar durf niet goed meer
Een maat van mij woont in Stekene en is heel tevreden over zijn barbier daar.
[DOUBLEPOST=1654460783][/DOUBLEPOST]
Kleine update!

Intussen ook een nieuwe schouder! Foto's in bijlage.

Ik kom later nog wel even terug met wat meer info ^^ grts mapa

PS: als iemand een goede barbier kent in de buurt van oost Vlaanderen, ik zou graag even een onderhoudsbeurt ergens inplannen... Maar durf niet goed meer
Een maat van mij woont in Stekene en is heel tevreden over zijn barbier daar.
 

Geert77

Baard
Bekijk bijlage 22082 Bekijk bijlage 22083

Zo, weer even een close up - update!
Ben men snor ook wat lengte aan het laten krijgen, als ik dan eens een barbier vind kan hij er misschien ook iets mee doen ^^

@tex heb jij enig idee hoe/waar ik zelf een beetje kan bijwerken?
Das al een ferme rakker hé. Een barbier kan er zeker een mooi model inzetten. Op voorhand goeie afspraken maken met de barbier en hem erop wijzen wat je echt wil.
 

Macx

Baardaap
Bekijk bijlage 22082 Bekijk bijlage 22083

Zo, weer even een close up - update!
Ben men snor ook wat lengte aan het laten krijgen, als ik dan eens een barbier vind kan hij er misschien ook iets mee doen ^^

@tex heb jij enig idee hoe/waar ik zelf een beetje kan bijwerken?
Hoi Mapa, ik zie je wangen gaan van lieverlee steeds wat voller worden hé, als je je wangharen niet trimt wordt het steeds voller, door de lengte vallen de haren dan over elkaar heen en krijgt de baard een nog voller aanzicht. Voor de snor daar zit ik zelf ook altijd mee te kijken, van hoe zal ik het vandaag weer doen, een lichte krul erin of gewoon een natuurlijke snor dus zonder wax etc etc. Texman weet misschien wel iets te vertellen over je snorreke. Succes met het vinden van een barbier, ik zou er niet te veel vanaf laten halen hoor. Her model is heel mooi en dan je mooie kapsel erbij, het staat fantastisch goed. (Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Bekijk bijlage 22082 Bekijk bijlage 22083

Zo, weer even een close up - update!
Ben men snor ook wat lengte aan het laten krijgen, als ik dan eens een barbier vind kan hij er misschien ook iets mee doen ^^

@tex heb jij enig idee hoe/waar ik zelf een beetje kan bijwerken?
Ha @Mapa ,
Ik vind dat je een hele mooie en aparte baard hebt die i.c.m je enorme kuif heel goed staat.
Als je dit al die tijd zelf zo heb bijgehouden zou ik zeggen blijf dat doen want ik ben altijd een beetje bang dat een barbier er wat al te enthousiast de schaar in zet.
Het is een goed idee om je snor langer te laten groeien, ga hem met een borstel dan ook naar de zijkant dwingen dan vult hij heel mooi de baard aan.
Succes Texman :)>
 

Mapa

Baard
Ik kon het niet laten en heb de baard toch even een beetje laten bijwerken :)

Ik wil er intussen wel nog een hoop lengte bij, dus werd het eens tijd om hem een beetje proper te zetten IMG_20220617_124421.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_20220617_125549.jpg
    IMG_20220617_125549.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 33
Banner image
Top