Langzaam maar zeker

Macx

Baardaap
Heyhey baardbroeders

Nog een weekje er bij,

Foto met deftige kleren aan is van afgelopen zaterdag, men moeder was jarig... Dan doe je wel nog eens wat moeite.

Fotos in de pyjama zijn van zojuist ^^

Men kapsel heb ik zelf gedaan, ik vertrouw niemand meer met een trimmer if scheermesje ;)

Elke week zie ik idd het geheel iets dichter begroeid raken.. dus we zetten de baardreis gewoon verder ;)


Mooie foto's Mapa, wat ik mooi vind zijn de aerodynamische lijnen, net of alle haren door de wind naar 1 punt toe gaan, daaronder je oor, dat is erg mooi om te zien.
Het ziet er allemaal erg snel uit en ook grappig en dus leuk om te zien. Ga zo door baardbroeder Mapa.
 

Texman

Koning Baard
Heyhey baardbroeders

Nog een weekje er bij,

Foto met deftige kleren aan is van afgelopen zaterdag, men moeder was jarig... Dan doe je wel nog eens wat moeite.

Fotos in de pyjama zijn van zojuist ^^

Men kapsel heb ik zelf gedaan, ik vertrouw niemand meer met een trimmer if scheermesje ;)

Elke week zie ik idd het geheel iets dichter begroeid raken.. dus we zetten de baardreis gewoon verder ;)
Ha @Mapa,
Je baard wordt steeds beter zeker het front van je baard is al mooi vol geworden.
Ga lekker door met je baardreis want het wordt nog wat ......(Y)(Y)(Y).
Texman :)>
 

Giant

Zware baard
Heyhey baardbroeders

Nog een weekje er bij,

Foto met deftige kleren aan is van afgelopen zaterdag, men moeder was jarig... Dan doe je wel nog eens wat moeite.

Fotos in de pyjama zijn van zojuist ^^

Men kapsel heb ik zelf gedaan, ik vertrouw niemand meer met een trimmer if scheermesje ;)

Elke week zie ik idd het geheel iets dichter begroeid raken.. dus we zetten de baardreis gewoon verder ;)

Dat kapsel heb je goed gedaan!
Mijn complimenten.
En je baard wordt mooi vol.
 

Peter1960

Baard
Ha @Mapa ,
Wat een waardeloze barbier is dit, heb je ook nog moeten betalen.:eek::eek::eek:
Helaas lees ik het vaker hier en zelf heb ik zo'n vervelende ervaring gehad.
Ik ging al nooit naar een barbier. Maar ja ik wilde toch gebruik maken van die cadeaubon.
Het was de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij een barbier ben geweest.
Ook bij jou zie ik dat de halslijn veel te hoog is gezet (barbierprobleem).
Waarom luisteren sommige barbieren niet naar wat hun klanten willen :confused::mad::confused::mad:.
Texman:)>
Barbiers luisteren niet omdat zij hun eigen ideeën willen uitvoeren, zij willen bepalen hoe je er hoort uit te zien :D Ben sinds 1998 niet meer bij de barbier geweest:)> En van mijn baard blijven ze zeker af! :)>:)>:)> Gewoon lekker laten groeien, die kaakstruik!:cool:
[DOUBLEPOST=1645257422][/DOUBLEPOST]
Ha @Mapa ,
Wat een waardeloze barbier is dit, heb je ook nog moeten betalen.:eek::eek::eek:
Helaas lees ik het vaker hier en zelf heb ik zo'n vervelende ervaring gehad.
Ik ging al nooit naar een barbier. Maar ja ik wilde toch gebruik maken van die cadeaubon.
Het was de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij een barbier ben geweest.
Ook bij jou zie ik dat de halslijn veel te hoog is gezet (barbierprobleem).
Waarom luisteren sommige barbieren niet naar wat hun klanten willen :confused::mad::confused::mad:.
Texman:)>
Barbiers luisteren niet omdat zij hun eigen ideeën willen uitvoeren, zij willen bepalen hoe je er hoort uit te zien :D Ben sinds 1998 niet meer bij de barbier geweest:)> En van mijn baard blijven ze zeker af! :)>:)>:)> Gewoon lekker laten groeien, die kaakstruik!:cool:
 

Mapa

Baard
Het is alweer maandag,

Dat wil zeggen .. een update in men vooruitgang!

Buiten de 2 foto's, niet zo veel te melden..
Absurd weinig geslapen doordat ik onze Newfoundlander (hond van 63kg) 24u per dag gezelschap hou na haar operatie van haar knie. Intussen dus al 6 dagen op enkele uurtjes slaap hier en daar tussendoor :) vergeef me dus de onverzorgde en vermoeide look ^^
 

Bijlagen

  • IMG_20220221_172231.jpg
    IMG_20220221_172231.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 71
  • IMG_20220221_172210.jpg
    IMG_20220221_172210.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 71

Texman

Koning Baard
Het valt reuze mee met de onverzorgde en vermoeide look (Y).
Het is mooi dat je zo goed voor je hond zorgt.
Ik hoop dat hij weer snel de oude is ;).
 

Mapa

Baard
Het valt reuze mee met de onverzorgde en vermoeide look (Y).
Het is mooi dat je zo goed voor je hond zorgt.
Ik hoop dat hij weer snel de oude is ;).
Die hond is men alles :)

Ze zal wel nog even moeten afzien, maar de eerste week zou de zwaarste zijn.. daarna nog 5 weken heel rustig houden en langzaam met fysiotherapie beginnen.

Als dat in orde is, moet de andere knie hetzelfde ondergaan
(2200€ per knie trouwens :0 )

Maarjah, een hond geeft je onvoorwaardelijke liefde, dan geef je die terug!
 

Macx

Baardaap
Ik zie alweer wat meer dichtheid, en het blijft een prachtige baard met mooie lijnen zo langs de kaaklijn, is toch wel bijzonder mooi en ziet er
flitsend uit, de kleur is ook mooi, jij boft wel met zo'n mooie baardlijn, dit is weer een unieke baard, zo zie je maar, elke baard is weer anders en de jouwe is echt mooi van lijn.
Het is goed dat je zo goed voor je huisdier zorgt, dus je slaapt bij de hond zodat ie niet rond gaat lopen of zo? Mag ie niet op bed slapen? Ik heb een Kerry Blue terriër gehad en die sliep elke nacht op bed, ik weet dat veel mensen dat niet erg hygiënisch vinden, maar ik vind dat wel mee vallen. Maar 63 kilo draag je niet ff naar boven de trap op natuurlijk, dus ik begrijp het eigenlijk al wel. Je bent in ieder geval goed bezig met alles.
 

Mapa

Baard
Ik zie alweer wat meer dichtheid, en het blijft een prachtige baard met mooie lijnen zo langs de kaaklijn, is toch wel bijzonder mooi en ziet er
flitsend uit, de kleur is ook mooi, jij boft wel met zo'n mooie baardlijn, dit is weer een unieke baard, zo zie je maar, elke baard is weer anders en de jouwe is echt mooi van lijn.
Het is goed dat je zo goed voor je huisdier zorgt, dus je slaapt bij de hond zodat ie niet rond gaat lopen of zo? Mag ie niet op bed slapen? Ik heb een Kerry Blue terriër gehad en die sliep elke nacht op bed, ik weet dat veel mensen dat niet erg hygiënisch vinden, maar ik vind dat wel mee vallen. Maar 63 kilo draag je niet ff naar boven de trap op natuurlijk, dus ik begrijp het eigenlijk al wel. Je bent in ieder geval goed bezig met alles.
Ze kan zelfstandig de trap niet oplopen nu, of in bed springen.. vandaar heb ik een matras beneden gelegd en kan ik haar idd goed in het oog houden.
Ze hebben haar kruisbanden van de rechter knie hersteld, en haar scheenbeen doormidden gezaagd en het deel dat naar de knie gaat onder andere hoek geplaatst op het raakoppervlakte van de knie groter te maken. Deze "breuk" is dan met een metalen plaat vastgemaakt. Ze mag dus 5 minuten per dag even wandelen (aan de leiband) om een plasje te doen.. maar meer kan en mag nog niet. Vandaar dat ik er bij blijf :) nu weet ik ook ineens hoe ouders met baby's hun voelen^^
 

Macx

Baardaap
Ze kan zelfstandig de trap niet oplopen nu, of in bed springen.. vandaar heb ik een matras beneden gelegd en kan ik haar idd goed in het oog houden.
Ze hebben haar kruisbanden van de rechter knie hersteld, en haar scheenbeen doormidden gezaagd en het deel dat naar de knie gaat onder andere hoek geplaatst op het raakoppervlakte van de knie groter te maken. Deze "breuk" is dan met een metalen plaat vastgemaakt. Ze mag dus 5 minuten per dag even wandelen (aan de leiband) om een plasje te doen.. maar meer kan en mag nog niet. Vandaar dat ik er bij blijf :) nu weet ik ook ineens hoe ouders met baby's hun voelen^^

Je hond boft met een baasje die zijn verantwoording weet en neemt om 4400€ te betalen voor het welzijn van zijn huisdier. Fijn dat je het doet en ook kunt betalen, velen zouden het niet kunnen of misschien niet willen doen. Ik wens je veel sterkte met de hond en hopelijk gaat alles voorspoedig verlopen en is deze periode weer snel voorbij zodat je weer lekker buiten kunt lopen met de hond en jij weer je nodige slaaprust kunt krijgen.
 

Mapa

Baard
Je hond boft met een baasje die zijn verantwoording weet en neemt om 4400€ te betalen voor het welzijn van zijn huisdier. Fijn dat je het doet en ook kunt betalen, velen zouden het niet kunnen of misschien niet willen doen. Ik wens je veel sterkte met de hond en hopelijk gaat alles voorspoedig verlopen en is deze periode weer snel voorbij zodat je weer lekker buiten kunt lopen met de hond en jij weer je nodige slaaprust kunt krijgen.
Kunnen en willen is iets anders...

Het is (doordat ik al lang werkonbekwaam ben met men schouder) voor ons heel moeilijk geweest om aan het geld te geraken.. maar het is je dier, dus je zorgt er voor ;-)

Heb dan maar wat van onze spullen die meer als "luxe" gezien konden worden, verkocht.. als ik het niet dagelijks nodig had, zou ik ook zonder kunnen! De hond heeft haar knietjes namelijk wel dagelijks nodig ;-)

Het houdt ook niet op bij 4400eu, de revalidatie achteraf zal er ook nog eens 2000 zijn tegen het einde van de rit .. maar die kunnen we per sessie betalen (gelukkig!)
In bijlage een foto van m'n knapperd,
Haar naam is Dora, en ze heeft een schofhoogte van 73cm ;) een reusachtige knuffelbeer dus
 

Bijlagen

  • IMG_20210529_065059.jpg
    IMG_20210529_065059.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 40

Macx

Baardaap
Kunnen en willen is iets anders...

Het is (doordat ik al lang werkonbekwaam ben met men schouder) voor ons heel moeilijk geweest om aan het geld te geraken.. maar het is je dier, dus je zorgt er voor ;-)

Heb dan maar wat van onze spullen die meer als "luxe" gezien konden worden, verkocht.. als ik het niet dagelijks nodig had, zou ik ook zonder kunnen! De hond heeft haar knietjes namelijk wel dagelijks nodig ;-)

Het houdt ook niet op bij 4400eu, de revalidatie achteraf zal er ook nog eens 2000 zijn tegen het einde van de rit .. maar die kunnen we per sessie betalen (gelukkig!)
In bijlage een foto van m'n knapperd,
Haar naam is Dora, en ze heeft een schofhoogte van 73cm ;) een reusachtige knuffelbeer dus

Ja het ziet er echt als een knuffelbeer uit hoor, zou fijn zijn als jullie weer saampies lekker buiten kunnen stoeien. Ik hoop dat je je niet te veel zorgen maakt over de hond en de kosten en dat je rustig kunt slapen. Ik gun je dat tenminste van harte, veel sterkte en beterschap gewenst voor Dora en jij met je schouder problemen en hopelijk gaat het straks weer een stuk beter met jullie beide. Hou je taai Mapa en je weet wij zijn er ook altijd voor je hier op het forum.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Die hond is men alles :)

Ze zal wel nog even moeten afzien, maar de eerste week zou de zwaarste zijn.. daarna nog 5 weken heel rustig houden en langzaam met fysiotherapie beginnen.

Als dat in orde is, moet de andere knie hetzelfde ondergaan
(2200€ per knie trouwens :0 )

Maarjah, een hond geeft je onvoorwaardelijke liefde, dan geef je die terug!
Ik sluit mij aan bij alles wat @Macx gezegd heeft.
Onze kat is inmiddels bijna 22 jaar oud en dat brengt ook de nodige kosten met zich mee, maar dat heb ik er graag voor over.
Nogmaals heel veel sterkte met alles,
Texman:)>
 

Mapa

Baard
Ik sluit mij aan bij alles wat @Macx gezegd heeft.
Onze kat is inmiddels bijna 22 jaar oud en dat brengt ook de nodige kosten met zich mee, maar dat heb ik er graag voor over.
Nogmaals heel veel sterkte met alles,
Texman:)>
Wow! 22 jaar! Dat is al een knappe leeftijd!

Zolang het beestje nog kan genieten van het leven, zal een goede eigenaar het nodige doen denk ik dan! Fijn dat dit bij jullie ook het geval is!
[DOUBLEPOST=1645555726][/DOUBLEPOST]
Ik sluit mij aan bij alles wat @Macx gezegd heeft.
Onze kat is inmiddels bijna 22 jaar oud en dat brengt ook de nodige kosten met zich mee, maar dat heb ik er graag voor over.
Nogmaals heel veel sterkte met alles,
Texman:)>
Wow! 22 jaar! Dat is al een knappe leeftijd!

Zolang het beestje nog kan genieten van het leven, zal een goede eigenaar het nodige doen denk ik dan! Fijn dat dit bij jullie ook het geval is!
 

HrFreek

Baard
Hey Mapa, heb even door je berichten gelezen.
Haha wat een slechte Barbier.
Ben zelf maar 1 keer naar een barbier geweest.
Alleen om eens mee te maken.
Maar ik doe het nu lekker zelf. Scheelt een hoop geld en met een trimmer en schaar kom je een heel eind. Het gaat niet altijd even handig maar daar kan je jezelf gelukkig dan de schuld voor geven.
En geduld is alles wat je nodig hebt voor het groeien van een baard. Je bent al een heel eind op weg.
Ik las ook een verschrikkelijk bericht over de hond.
Het is inderdaad zuur geld. maarja, wat moet je anders. Je wilt je huisdier
Alles gunnen.
Er zijn natuurlijk ook verzekeringen voor huisdieren maar ook dat moet je elke maand weer opbrengen uiteraard.
Veel succes en tot horens.
 

Mapa

Baard
Hey Mapa, heb even door je berichten gelezen.
Haha wat een slechte Barbier.
Ben zelf maar 1 keer naar een barbier geweest.
Alleen om eens mee te maken.
Maar ik doe het nu lekker zelf. Scheelt een hoop geld en met een trimmer en schaar kom je een heel eind. Het gaat niet altijd even handig maar daar kan je jezelf gelukkig dan de schuld voor geven.
En geduld is alles wat je nodig hebt voor het groeien van een baard. Je bent al een heel eind op weg.
Ik las ook een verschrikkelijk bericht over de hond.
Het is inderdaad zuur geld. maarja, wat moet je anders. Je wilt je huisdier
Alles gunnen.
Er zijn natuurlijk ook verzekeringen voor huisdieren maar ook dat moet je elke maand weer opbrengen uiteraard.
Veel succes en tot horens.

De barbier was idd verschrikkelijk.. maar elke slechte ervaring is een goed verhaal ;) intussen lachen we er hier al mee .. ;)

Kwestie van de verzekeringen, die bevatten allemaal een clausule met hele kleine lettertjes waarin staat dat kosten aan poten en heupen niet gedekt worden . . Dit omdat grote rashonden hier vaak problemen aan vertonen, en dit ook de grootste kosten zijn . Je bent dus beter om elke maand het bedrag van zo een verzekering opzij te zetten, en dan die rekening leeg te halen wanneer je het nodig hebt :)

Komt je op termijn beter uit denk ik dan ^^ het is zuur geld, ja.. maar ik zou er geen 10 seconden over moeten denken moest het nog eens gebeuren! Ik hou van die hond :)
[DOUBLEPOST=1645565254][/DOUBLEPOST]
Hey Mapa, heb even door je berichten gelezen.
Haha wat een slechte Barbier.
Ben zelf maar 1 keer naar een barbier geweest.
Alleen om eens mee te maken.
Maar ik doe het nu lekker zelf. Scheelt een hoop geld en met een trimmer en schaar kom je een heel eind. Het gaat niet altijd even handig maar daar kan je jezelf gelukkig dan de schuld voor geven.
En geduld is alles wat je nodig hebt voor het groeien van een baard. Je bent al een heel eind op weg.
Ik las ook een verschrikkelijk bericht over de hond.
Het is inderdaad zuur geld. maarja, wat moet je anders. Je wilt je huisdier
Alles gunnen.
Er zijn natuurlijk ook verzekeringen voor huisdieren maar ook dat moet je elke maand weer opbrengen uiteraard.
Veel succes en tot horens.

De barbier was idd verschrikkelijk.. maar elke slechte ervaring is een goed verhaal ;) intussen lachen we er hier al mee .. ;)

Kwestie van de verzekeringen, die bevatten allemaal een clausule met hele kleine lettertjes waarin staat dat kosten aan poten en heupen niet gedekt worden . . Dit omdat grote rashonden hier vaak problemen aan vertonen, en dit ook de grootste kosten zijn . Je bent dus beter om elke maand het bedrag van zo een verzekering opzij te zetten, en dan die rekening leeg te halen wanneer je het nodig hebt :)

Komt je op termijn beter uit denk ik dan ^^ het is zuur geld, ja.. maar ik zou er geen 10 seconden over moeten denken moest het nog eens gebeuren! Ik hou van die hond :)
 

Peter1960

Baard
Hey Mapa, heb even door je berichten gelezen.
Haha wat een slechte Barbier.
Ben zelf maar 1 keer naar een barbier geweest.
Alleen om eens mee te maken.
Maar ik doe het nu lekker zelf. Scheelt een hoop geld en met een trimmer en schaar kom je een heel eind. Het gaat niet altijd even handig maar daar kan je jezelf gelukkig dan de schuld voor geven.
En geduld is alles wat je nodig hebt voor het groeien van een baard. Je bent al een heel eind op weg.
Ik las ook een verschrikkelijk bericht over de hond.
Het is inderdaad zuur geld. maarja, wat moet je anders. Je wilt je huisdier
Alles gunnen.
Er zijn natuurlijk ook verzekeringen voor huisdieren maar ook dat moet je elke maand weer opbrengen uiteraard.
Veel succes en tot horens.
Leuke avatar, mooie baard
 

HrFreek

Baard
De barbier was idd verschrikkelijk.. maar elke slechte ervaring is een goed verhaal ;) intussen lachen we er hier al mee .. ;)

Kwestie van de verzekeringen, die bevatten allemaal een clausule met hele kleine lettertjes waarin staat dat kosten aan poten en heupen niet gedekt worden . . Dit omdat grote rashonden hier vaak problemen aan vertonen, en dit ook de grootste kosten zijn . Je bent dus beter om elke maand het bedrag van zo een verzekering opzij te zetten, en dan die rekening leeg te halen wanneer je het nodig hebt :)

Komt je op termijn beter uit denk ik dan ^^ het is zuur geld, ja.. maar ik zou er geen 10 seconden over moeten denken moest het nog eens gebeuren! Ik hou van die hond :)
[DOUBLEPOST=1645565254][/DOUBLEPOST]

De barbier was idd verschrikkelijk.. maar elke slechte ervaring is een goed verhaal ;) intussen lachen we er hier al mee .. ;)

Kwestie van de verzekeringen, die bevatten allemaal een clausule met hele kleine lettertjes waarin staat dat kosten aan poten en heupen niet gedekt worden . . Dit omdat grote rashonden hier vaak problemen aan vertonen, en dit ook de grootste kosten zijn . Je bent dus beter om elke maand het bedrag van zo een verzekering opzij te zetten, en dan die rekening leeg te halen wanneer je het nodig hebt :)

Komt je op termijn beter uit denk ik dan ^^ het is zuur geld, ja.. maar ik zou er geen 10 seconden over moeten denken moest het nog eens gebeuren! Ik hou van die hond :)

Oké, die kleine lettertjes heb ik dan nooit gelezen.
Maar dan heb je gelijk om het dan maar maandelijks opzij te leggen.
[DOUBLEPOST=1645623440][/DOUBLEPOST]
De barbier was idd verschrikkelijk.. maar elke slechte ervaring is een goed verhaal ;) intussen lachen we er hier al mee .. ;)

Kwestie van de verzekeringen, die bevatten allemaal een clausule met hele kleine lettertjes waarin staat dat kosten aan poten en heupen niet gedekt worden . . Dit omdat grote rashonden hier vaak problemen aan vertonen, en dit ook de grootste kosten zijn . Je bent dus beter om elke maand het bedrag van zo een verzekering opzij te zetten, en dan die rekening leeg te halen wanneer je het nodig hebt :)

Komt je op termijn beter uit denk ik dan ^^ het is zuur geld, ja.. maar ik zou er geen 10 seconden over moeten denken moest het nog eens gebeuren! Ik hou van die hond :)
[DOUBLEPOST=1645565254][/DOUBLEPOST]

De barbier was idd verschrikkelijk.. maar elke slechte ervaring is een goed verhaal ;) intussen lachen we er hier al mee .. ;)

Kwestie van de verzekeringen, die bevatten allemaal een clausule met hele kleine lettertjes waarin staat dat kosten aan poten en heupen niet gedekt worden . . Dit omdat grote rashonden hier vaak problemen aan vertonen, en dit ook de grootste kosten zijn . Je bent dus beter om elke maand het bedrag van zo een verzekering opzij te zetten, en dan die rekening leeg te halen wanneer je het nodig hebt :)

Komt je op termijn beter uit denk ik dan ^^ het is zuur geld, ja.. maar ik zou er geen 10 seconden over moeten denken moest het nog eens gebeuren! Ik hou van die hond :)

Oké, die kleine lettertjes heb ik dan nooit gelezen.
Maar dan heb je gelijk om het dan maar maandelijks opzij te leggen.
 

Mapa

Baard
Het is intussen al eventjes geleden,
En ik moest zojuist echt zoeken naar men thread (tussen de duizend posts van Popeye :p)


Maar bon! Hier weer een update!

Ik denk, tegen dit tempo, dat het nog een maand of 2 is voor men doel bereikt is!
 

Bijlagen

  • IMG_20220314_075454.jpg
    IMG_20220314_075454.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 67
  • IMG_20220314_075446.jpg
    IMG_20220314_075446.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 63
  • IMG_20220314_075451.jpg
    IMG_20220314_075451.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 59
Banner image
Top