Laatste poging.

WTRebel

Baard
Ik vind dat je baard al heel mooi begint te worden. Je baard gaat zich de komende tijd nog wel verder uitbreiden. Dus de kale plekken zullen zich nog wat gaan opvullen. Hoe er rekening mee dat dat langzaam gaat. Ondertussen kan je je snor wat langer laten groeien en daarmee de kale plekken wat camoufleren.
Dankjewel , ik laat alles lekker wild groeien ben zelf ook niet van strakke lijnen dus kan mooi alles zijn gang laten gaan, hoop dat mijn snor inderdaad die plekken wat kan opvullen dan ben ik al helemaal tevreden :):)>
 

Bart1986

Baard
Beste baardmannen, ik heb hier een foto met rode cirkels getekent met de kale plekken nu is mijn vraag, denken jullie dat met een maandje of 6 mijn snor over die plekken kan laten groeien en dat middenstuk onder de lip een flink stuk dicht zal groeien ?

Thanks and beard on ! :)>:)>
Ik vind hem zo ook wel heel leuk staan, het is maar wat je zelf wil natuurlijk
 

WTRebel

Baard
Ik vind hem zo ook wel heel leuk staan, het is maar wat je zelf wil natuurlijk
Dankjewel , ja het is niet dat ik hem zo niks vind maar als ik dat een beetje dichter kan maken met behulp van mijn snor denk ik dat ie nog net iets mooier is :)>:)>
[DOUBLEPOST=1587402142][/DOUBLEPOST]
Het is een baard die bij je past .Ik vind het er goed uit zien (Y)
Dankjewel en ik laat hem lekker groeien dus we zullen wel zien !:)>:)>
 

Christian

Baard
Beste baardmannen, ik heb hier een foto met rode cirkels getekent met de kale plekken nu is mijn vraag, denken jullie dat met een maandje of 6 mijn snor over die plekken kan laten groeien en dat middenstuk onder de lip een flink stuk dicht zal groeien ?

Thanks and beard on ! :)>:)>

zelfs als het niet dicht groeit is het nog steeds een toffe baard.
Lekker laten groeien:)>
 

tijn

Zware baard
Gaat idd goed. Als e de eerste foto s bekijkt en nu dan zit er een wereld van verschil.
Het gaat mischien niet zo snel (denkje) maar het is geen wedstrijd toch. Gewoon lekker door laten groeien en dan overeen maand of 2 moet je eens kijken.
Fijne baardreis verder:)>(Y)
 

WTRebel

Baard
Gaat idd goed. Als e de eerste foto s bekijkt en nu dan zit er een wereld van verschil.
Het gaat mischien niet zo snel (denkje) maar het is geen wedstrijd toch. Gewoon lekker door laten groeien en dan overeen maand of 2 moet je eens kijken.
Fijne baardreis verder:)>(Y)
Nee het is zeker geen wedstijd, ik heb tijd genoeg en heb nu ook het geduld omdat ik nu zelf ook echt progressie zie dus komt helemaal goed :)
 
Banner image
Top