Laatste poging.

Amens

Baard
Gaaf man! Geduld wordt beloond zie ik. Ik ben inmiddels ook met mijn 3e en laatste poging aan de gang.
Sinds de vorige poging zijn er in mijn leven een aantal zaken veranderd waardoor ik iets makkelijker door kan zetten nu. Inmiddels weer zo'n 2 weken onderweg. Ik zal als het ergens op begint te lijken een foto plaatsen :)
 

Diederik

Volle Baard
Kerel! Wat een verschil in je voordeel!
Je weetje echt zeker dat je scheermessen en meer van dat marteltuig het huishuur kunt knikkeren.
 

WTRebel

Baard
Bekijk bijlage 18317

links... rechts... ik zeg nooit meer scheren :D top!
Nee zeker niet ! :)
[DOUBLEPOST=1611170452][/DOUBLEPOST]
Gaaf man! Geduld wordt beloond zie ik. Ik ben inmiddels ook met mijn 3e en laatste poging aan de gang.
Sinds de vorige poging zijn er in mijn leven een aantal zaken veranderd waardoor ik iets makkelijker door kan zetten nu. Inmiddels weer zo'n 2 weken onderweg. Ik zal als het ergens op begint te lijken een foto plaatsen :)
Komt goed gewoon goed verzorgen en laten groeien en niet teveel gaan vergelijken met andere daar ging ik mee in de fout , roeie met de riemen die je hebt en dan komt da helemaal goed !
[DOUBLEPOST=1611170509][/DOUBLEPOST]
Ha @WTRebel ,
Je baard ziet er nu heel goed uit en zal nog mooier worden (Y)(Y)(Y).
Dus ga zo door;).
Groet Texman :)>
Thanks Texman !
[DOUBLEPOST=1611170553][/DOUBLEPOST]
Kerel! Wat een verschil in je voordeel!
Je weetje echt zeker dat je scheermessen en meer van dat marteltuig het huishuur kunt knikkeren.
Inderdaad weg ermee ! :p
[DOUBLEPOST=1611170699][/DOUBLEPOST]
Ziet er weer goed uit man :)>
Thanks man !
 
Banner image
Top