Laatste poging.

Christian

Baard
QUOTE="WTRebel, post: 90771, member: 2646"]Groeit snel man, ben net zo lang bezig alleen is nogmaar de helft zolang :p:)[/QUOTE]

Ik kan deze post van vorige week nog herinneren maar zo te zien heb jij geen klagen. Dat word een toffe baard.
Kon ik hem overnemen dan deed ik het.
 

WTRebel

Baard
QUOTE="WTRebel, post: 90771, member: 2646"]Groeit snel man, ben net zo lang bezig alleen is nogmaar de helft zolang :p:)

Ik kan deze post van vorige week nog herinneren maar zo te zien heb jij geen klagen. Dat word een toffe baard.
Kon ik hem overnemen dan deed ik het.[/QUOTE]
Laten we hopen, allebij volhouden dan weten we over 5 weken wat er in zit ! , wat voor baard zou jij willen ?
 

Christian

Baard
Ik kan deze post van vorige week nog herinneren maar zo te zien heb jij geen klagen. Dat word een toffe baard.
Kon ik hem overnemen dan deed ik het.
Laten we hopen, allebij volhouden dan weten we over 5 weken wat er in zit ! , wat voor baard zou jij willen ?[/QUOTE]

Zat zelf aan onderstaande baard te denken alleen dan met de bakkebaarden aansluitend met hoofdhaar.
Gezien mijn lage baardlijn heb ik weinig keus dan dit of goattee.
Met mijn volume gaat dit alleen nog minstens 2 maanden duren om het ergens op te laten lijken.
En dan nog een paar om deze lengte te bereiken.
A2689A17-4746-454E-9AA7-52C4242143C3.jpeg
 
Laatst bewerkt:

WTRebel

Baard
Laten we hopen, allebij volhouden dan weten we over 5 weken wat er in zit ! , wat voor baard zou jij willen ?

Zat zelf aan onderstaande baard te denken alleen dan met de bakkebaarden aansluitend met hoofdhaar.
Gezien mijn lage baardlijn heb ik weinig keus dan dit of goattee.
Met mijn volume gaat dit alleen nog minstens 2 maanden duren om het ergens op te laten lijken.
En dan nog een paar om deze lengte te bereiken.
Bekijk bijlage 15403[/QUOTE]
Oh dat komt helemaal goed !
 

WTRebel

Baard
Week 8 oftewel maand 2: Check.

Het word als maar makkelijker om van de tondeuse af te blijven, ondanks dat ik geen mooie volle baardgroei ben ik toch blij met wat ik tot nu toe heb en denk dat hij nog wel mooier word met een paar maanden, tot volgende week !
 

Bijlagen

  • 20200419_080542.jpg
    20200419_080542.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 142
  • 20200419_080557.jpg
    20200419_080557.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 145
  • 20200419_080617.jpg
    20200419_080617.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 139

Bolt

Zware baard
Week 8 oftewel maand 2: Check.

Het word als maar makkelijker om van de tondeuse af te blijven, ondanks dat ik geen mooie volle baardgroei ben ik toch blij met wat ik tot nu toe heb en denk dat hij nog wel mooier word met een paar maanden, tot volgende week !

Gaat harstikke goed kerel.
Kijk over 2 maanden nog maar eens weer, je zult zien dat de Baard veel voller is geworden.
Lekker doorbaarden :)>(Y)
 

Skaggy

Volle Baard
Jouw Topic helemaal gemist. Je had een lange aanloop maar inmiddels ben je alweer mooi op weg. Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En natuurlijk ook met jouw baard. Succes met verder groeien. (Y):)>
 

WTRebel

Baard
Jouw Topic helemaal gemist. Je had een lange aanloop maar inmiddels ben je alweer mooi op weg. Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En natuurlijk ook met jouw baard. Succes met verder groeien. (Y):)>
Kan gebeuren zijn ook wel heeel veel topics he :), dankjewel en dat gaat helemaal goedkomen ik blijf er mooi vanaf ! :)>:)>
 

WTRebel

Baard
Beste baardmannen, ik heb hier een foto met rode cirkels getekent met de kale plekken nu is mijn vraag, denken jullie dat met een maandje of 6 mijn snor over die plekken kan laten groeien en dat middenstuk onder de lip een flink stuk dicht zal groeien ?

Thanks and beard on ! :)>:)>
 

Bijlagen

  • 20200419_190346.jpg
    20200419_190346.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 104

Texman

Koning Baard
Beste baardmannen, ik heb hier een foto met rode cirkels getekent met de kale plekken nu is mijn vraag, denken jullie dat met een maandje of 6 mijn snor over die plekken kan laten groeien en dat middenstuk onder de lip een flink stuk dicht zal groeien ?

Thanks and beard on ! :)>:)>
Ik vind dat je baard al heel mooi begint te worden. Je baard gaat zich de komende tijd nog wel verder uitbreiden. Dus de kale plekken zullen zich nog wat gaan opvullen. Hoe er rekening mee dat dat langzaam gaat. Ondertussen kan je je snor wat langer laten groeien en daarmee de kale plekken wat camoufleren.
 
Banner image
Top