Laat je baard zien

Mrgourmet

Baard
IMG_20170225_162547_963_zpsr9poffgc.jpg


Lagavulin 16 Years... <3
 

TheKid

Stoppelbaard
Hoi iedereen,

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal feliciteren met dit forum...echt leuk om lezen allemaal !!!

Ikzelf ben 36 jaar en laat voor de eerste keer mijn baard groeien. Ik zit momenteel bijna in week 10 en vrijdag voor het eerst naar de barbier... :)
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik nu juist met mijn snor wil gaan doen. Ze is wel lekker vol en momenteel heb ik er geen last vast... Zou ik ze laten knippen gelijk met de lip of gewoon lekker verder laten groeien en dan wel zien?
Ik hoor graag jullie mening (Y);)
 

Bijlagen

  • IMG_4437.JPG
    IMG_4437.JPG
    120,6 KB · Weergaven: 136
  • IMG_4440.JPG
    IMG_4440.JPG
    274,5 KB · Weergaven: 137

Edd

Baard
Welkom The KID .
Ik zeg ziet er al goed uit.(Y)
Zou het lekker laten groeien.:)>
Maar goed daar ben jij zelf baas over.
Barbier??? Kun je zelf ook hoor.
Tip niet teveel aan doen .
Ziet er toch top uit kun je beter heen gaan als het goed door gegroeid is .
Suc6 met jouw baardtrip.
Groet ED.
 

TheKid

Stoppelbaard
Dank jullie wel voor de leuke commentaren! (Y)
Het enige wat me op dit moment eigenlijk een beetje stoort is dat mijn baard een beetje te "bol" staat naar mijn mening door dikke haren opzij van mijn hoofd. o_O
Misschien kom ik vrijdag wel terug dat ik eigenlijk bijna niets heb laten doen :p
 
  • Like
Reactions: Edd

backscratcher

Stoppelbaard
Hoi iedereen,

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal feliciteren met dit forum...echt leuk om lezen allemaal !!!

Ikzelf ben 36 jaar en laat voor de eerste keer mijn baard groeien. Ik zit momenteel bijna in week 10 en vrijdag voor het eerst naar de barbier... :)
Ik weet alleen nog niet zo goed wat ik nu juist met mijn snor wil gaan doen. Ze is wel lekker vol en momenteel heb ik er geen last vast... Zou ik ze laten knippen gelijk met de lip of gewoon lekker verder laten groeien en dan wel zien?
Ik hoor graag jullie mening (Y);)
ik zou zeggen lekker laten zitten! ziet er goed verzorgd uit! :)
 
Banner image
Top