Laat je baard zien

JeroenP

Volle Baard
Ik verwacht dat de baard pas echt mooi word als de haren onder mijn lip over de rest heen gaan. Snappen jullie wat ik bedoel? Dan lijkt de baard èèn geheel. Maar dat gaan we proberen. Voorlopig ben ik aardig tevreden met wat er nu al is gegroeid. En ik heb een aantal modellen wat ik mooi vind en ik laat ter zijner tijd de barbier er naar kijken en ga op zijn/haar advies af.
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik verwacht dat de baard pas echt mooi word als de haren onder mijn lip over de rest heen gaan. Snappen jullie wat ik bedoel? Dan lijkt de baard èèn geheel. Maar dat gaan we proberen.
Ik snap wat je bedoelt.
Momenteel zit ik in de fase dat alles half over de lip hangt omdat ik op termijn hoop om de boel "opzij" te kammen d.m.v. snorrenwax.
Ik moet toegeven dat dit, en dan vooral tijdens het eten maar ook op andere momenten, niet altijd even evident is om het niet als "storend" te ervaren maar ik prober door te zetten :)>
 

GlennBG

Volle Baard
That's a beard! (Y)
Goed man, zeer goede kleur ook....(zei hij een tikkeltje jaloers)...;)
Maar goed ik ben eigenlijk van de gedachte, blij met eigen baard, anyhow.
 

Gerard

Stoppelbaard
That's a beard! (Y)
Goed man, zeer goede kleur ook....(zei hij een tikkeltje jaloers)...;)
Maar goed ik ben eigenlijk van de gedachte, blij met eigen baard, anyhow.
Zo is het! Ik zie overal coole baarden op dit forum waar ik ook weer jaloers op ben.
[DOUBLEPOST=1479841107][/DOUBLEPOST]En dank voor de reacties mannen! In tegenstelling tot de omgeving die brult dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd die baardperiode.. dus dit geeft moed.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Geen idee in welke omgeving je verkeert, maar ze hebben het duidelijk niet bij het rechte eind, want je hebt een fantastische baard. Mocht je hem ooit wegdoen, dan neem ik hem graag van je over! :)>(Y)
 

drummer

Baard
Vanmiddag effe naar mijn barber geweest om de zaak een beetje strak te laten maken voor de feestdagen. Meteen mijn kapsel ook een beetje laten aanpassen. Weer mooi werk van deze man!
step0001.jpgstep0001.jpg
 
Banner image
Top