Laat je baard zien

Arjay

Baardaap
Oerbaard
1417865708351.jpg Wat voor baarden hebben de baardmannen hier. Daar ben ik heel nieuwsgierig naar.. Dus voor wie het durft, kun je hier je baard posten.

Ik zal de eerste zijn.. Let wel, de baard is in ontwikkeling en ik moet nodig naar de kapper. . Ha ha. ..
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Oopzzz
Ik heb een foto van mezelf op een ander topic geplaatst:rolleyes: "Cowboy met een baard"
 

Ratlook

Volle Baard
--
Die van mij staat ook in mijn voorstel-topic, maar zet hem

hier ook nog wel even neer..

6h6afr.jpg
 

Jord

Baard
Oerbaard
Hierbij mijn 10 weken baard. Hij is niet getrimd of bijgewerkt, omdat ik hem graag eerst tot de 13 weken wil laten groeien.
De snor en kin groeien flink door, en de wangen beginnen zich nu ook te vullen.
314we36.jpg

2886zqg.jpg

2dbv71v.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Dat zijn een beste baard en snor, Jord! Wordt je niet helemaal gek van die snor met eten enzo?
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
HIHIHI ZOALS IK REEDS EERDER VERMELD HAD : WAT EEN TOPPER BAAS BAARD :)> EN DAT AL NA EEN PAAR WEKEN:D
 

Jord

Baard
Oerbaard
Dat zijn een beste baard en snor, Jord! Wordt je niet helemaal gek van die snor met eten enzo?

Mijn snor zit af en toe wel in de weg met eten/drinken ;) Maar met een beetje snorrenwax of baardbalsem blijft die wel netjes opzij zitten.
Het grootste probleem ervaar ik nu, gezien ik ontzettend verkouden ben is het niet echt ideaal met snuiten. Dan maar de neus op blijven halen (schijnt ook beter te zijn ;))
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
SOHI BEARD.JPG o_O:eek::oops::rolleyes:Pfiiieeeuwwww :)>:D:p
en ik maar w88 op baardgroei rondom mijn kin hahahaha
( snor laat ik weer groeien hahahah ... )

Model : Tracker in 2015 ...hmmm wordt moeilijk hahahahaa:)>

Al met al baard izzz baard hahahaha
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
beste Hans hahaha
Neen....baardgroei onder mijn mond is minder snel dan de rest hahahaa... pffffffffffffffffffffieuwwww :)>;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Valt toch mee man! Ik vind hem best chill. Snorretje der straks mooi bij! Hoppa! :D
 
Banner image
Top