Japster's Baardgroei Log

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Nou wat een amateur! Zit idd flink verschil in. Niet aankomen zou ik zeggen en na een maand zie je het niet meer..
 

Lennchu

Baard
Ben het volledig met de bovenstaande reacties eens..
Ik heb hetzelfde probleem al eens gehad, alleen dan mijn eigen schuld.. Ik ben toen door gaan prutsen tot ik niks meer over had haha!
 

Japster

Baard
Bedankt voor de reacties guys. Werkt niet echt motiverend als zoiets gebeurd natuurlijk. Baal dr wel van maar het is niet het eind van de wereld.. Ff een maandje afzien dan maar.
 

Lennchu

Baard
Bedankt voor de reacties guys. Werkt niet echt motiverend als zoiets gebeurd natuurlijk. Baal dr wel van maar het is niet het eind van de wereld.. Ff een maandje afzien dan maar.

Afzien is het niet, jou baard jou stijl.. Gewoon een lulverhaal omheen hangen of de kapper blamen haha!
 

PerryS

Baard
Dit soort dingen zijn natuurlijk nooit leuk maar blijf gemotiveerd, uiteindelijk groeit het gelukkig weer terug:)>
Volgende keer beter naar iemand anders gaan dan..
 

GlennBG

Volle Baard
Ken het...
Zou naar een barber gaan next time als je t perse wilt laten bijwerken.
Mijn mening is wat Jeepie zegt verder...
 

Almer

Baard
Tjongejonge, je hebt het dus besproken van te voren? Raar dat hij er nog mee aan de gang ging...alsof je een broodje shoarma besteld en je krijgt een salade....

Ik heb het niet zo op turkse kappers eerlijk gezegd....zoek een goede heren kapper bij gebrek aan een barbier in de omgeving. Als je er een paar keer bent geweest dan gaat het net zo goed als bij de barbier!
 

Japster

Baard
Ook weer tijd voor een update van mijn kant! Nu 12 weken bezig, nog een weekje en dan zit ik op 3 maanden, maar ik heb al besloten zoiezo voor 4 maanden te gaan. Verder gaat alles best prima, linker wanglijn groeit langzaam terug, en ik hoop dat mn snor nou is een beetje gaat groeien.

Heb ook over 3 weken een afspraak bij Valentino Barbers in Alphen. De dag erna ga ik op vakantie en wil toch alles ff netjes hebben, zodat ik ook weer een basis heb om verder te groeien.

Pics:
23sww8k.jpg

2ryfv2o.jpg

v7h4k1.jpg
 
Banner image
Top