Japster's Baardgroei Log

Japster

Baard
8 weken / 2 maanden alweer.
Ik merk deze week niet echt veel veranderingen. Hopelijk gaat het vanaf nu wat voller worden. We gaan t zien.

21en3tt.jpg


hvt9jd.jpg


8vyija.jpg


9aplcj.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Gaat prima toch?
Om het wat te fatsoeneren zou je die stukken er onder weg kunnen scheren. Zeg maar vanaf die inham naar achteren if you know what I mean..
 

Japster

Baard
Gaat prima toch?
Om het wat te fatsoeneren zou je die stukken er onder weg kunnen scheren. Zeg maar vanaf die inham naar achteren if you know what I mean..

Bedoel je daar onder mijn oor? En dan gewoon de lijn van mijn kaak aanhouden? Ben een beetje bang om het totaal te verneuken als ik dat ga bijwerken:rolleyes:

Edit:
Zoiets?
dhe0r4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er al goed uit. Ik kan me ook wel beetje vinden in wat je zegt over geen verandering. Maar bij mij kwam het vooral omdat ik er te veel mee bezig was elke dag kijken hoe lang die is ten opzichte van de dag ervoor. Denk omdat ik zo vaak keek dat ik de verandering me ook niet meer opviel. Maar als je fotos vergelijkt mer die van vandaag en paar weken terug. dan merk je wel degelijk een verschil en dat motiveerde me ook. Dat het allemaal wel goed komt.
 

maximum

Zware baard
Ik zou eens beginnen met elke maand een pic te nemen als vergelijkings materiaal(Y)Bij 3x in een week is verschil nauwelijks merkbaar gezien het feit dat haar gemiddeld 1cm per maand groeit;)Goeie tip overigens van het wat strakker trekken:)Verder wederom geduld:cool:Beard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Vond het advies van Arjay een goed idee en het resultaat mag er zeker zijn (Y)

Zelf zou ik ook niet TE vaak foto's nemen om te vergelijken (bij mij is het zelfs maar om het half jaar of zo en soms is er dan zelfs weer een stukje...........af :confused:

Gewoon goed verzorgen en geduld en het komt helemaal goed ;)
 

Barca

Baard
Hey, ziet er inderdaad goed uit hoor. Ben zelf net begonnen en als ik naar jouw eerste foto's kijk zie ik veel gelijkenissen. Dus heel interessant om volgen voor mij! Doe zo verder!!
 

Japster

Baard
Beetje boos op t moment. Ik naar de turkse kapper voor een normale knipbeurt. Na dat ie klaar was doen ze altijd even de lijntjes na lopen met zo een old school straight razor. En voordat ik fucking stop kan zeggen heeft ie mn wanglijn gedaan terwijl ik gezegd had dat ie er niet aan mocht komen. Ben niet snel aggresief maar moest me toch ff inhouden.

Hij heeft mn wanglijn echt 1-1,5cm naar beneden gehaald en links is een stuk meer dan rechts.

Wat zijn nu mn opties?
Laten gaan en de wanglijn trekt weer bij? Of overnieuw beginnen?

35kmw76.jpg


212ebh3.jpg
 
Banner image
Top