Japster's Baardgroei Log

Japster

Baard
Heren,

Even voorstellen dan maar; Jasper, 22 en na baarden altijd al erg mooi gevonden te hebben, ga ik het nu dan maar eens zelf proberen.
Vandaag precies 2 weken geleden dat ik gestopt ben met scheren. Het gaat niet zo hard en ik lijk op een dakloze, maar volgens mij hoort dat erbij.

Vooral van de voorkant is het echt nog een beetje schraal, dus ik vraag me af of de potentie voor een goede volle baard er is, en alle tips en feedback zijn zeer welkom! Het plan is om hem door te laten groeien tot augustus en dan te kijken waar ik sta.

Foto's:
vhckmd.jpg


2vx408p.jpg

Deze is iets te close up geworden haha.

t9d4wl.jpg


2l24qp.jpg


Ik zal proberen elke week/ 2 weken een update te plaatsen.

Gr.
Japster
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
De wil is r.. Das al heel belangrijk!
Je zult echt even een paar maand flink door moeten zetten om een beetje te weten te komen waar het heen gaat met de baard. Maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen.
Je zult verbaasd zijn waar mensen soms weg moeten komen met weinig baardgroei die uiteindelijk toch een flinke baard hebben.
Komt helemaal goed! (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Twee weken niet scheren is niets anders als een beetje lange stoppels en dan zie je er inderdaad uit als de eigenaar van een cabriolet, maar zo te zien wordt het een prima baard. Zeer benieuwd naar de updates ! :)>
 

Andreas

Baard
Welkom! Lekker laten groeien is het voornaamste. Het kan zijn dat op je 22e niet de 'haardichtheid' hebt die je zou willen, dat had ik ook. Maar dat komt goed met de tijd ;)

Veel succes en plezier op je baardtrip!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom hier ;)

Augustus is alvast nog 4 maanden dus dan zou je inderdaad al een beter zicht kunnen hebben op het potentieel.
Eerder zou ik zeker niet kijken of het iets worden kan.
 

maximum

Zware baard
Welkom:)Geen touw aan vast te knopen na 2 weken;)Id lekker laten groeien and you wil know(Y)Beard up:)>
 

Japster

Baard
Bedankt voor de reacties allemaal! Het wordt inderdaad gewoon afwachten. Maar voor mijn gevoel groeit ie goed en ik zie tussen de langere haren al steeds meer kleine haartjes verschijnen dus ik heb voorzichtige hoop dat ik een goed gevulde baard kan krijgen. Ik zal zaterdag (einde week 3) weer wat foto's erop gooien.
 

Japster

Baard
Update: weer een weekje verder, nu ben ik precies 3 weken onderweg. Wangen gaat goed voor mijn gevoel, en ik denk dat die wel vol komen. Ik denk alleen dat de sik en snor lastiger worden of in ieder geval veel meer tijd nodig hebben. Verder lijkt het van de voorkant best wel magertjes, omdat er veel lichte haartjes zitten die je niet goed ziet op de foto.. Gewoon geduldig zijn en rustig laten groeien denk ik, wat denken jullie?

Foto's:
mt110.jpg


28br3ue.jpg


242ab11.jpg


nqnxus.jpg


4vl9h4.jpg
 

Jeepie

Baard
Laten groeien en geduld hebben is waar het om draait als je een volle baard wil. Ik ben nu zon 7.5 maand bezig met de baardreis en nog steeds heb ik 'kale' plekjes waar nu pas kleine donshaartjes door komen. Met name het bruggetje onder mijn neus en de plekken onder mijn onderlip groeien slecht tot niet. Het is jammer maar zo groeit de baard nu eenmaal. Wat de heren boven mij zeggen kan ik dus echt beamen, laat het groeien en dan na een aantal maanden weet je wat voor baard je zal krijgen
 

Japster

Baard
Een maand niet geschoren! Best wel een kleine mijlpaal. De haren op mijn wangen beginnen al lekker te krullen, maar die op mijn kin nog niet. Hoop dat dat ook gaat gebeuren want dan gaat het mijn kin wat beter opvullen en steken ze niet zo stom vooruit haha. Ook had ik deze week iets meer last van jeuk zo af en toe, maar dat overleef ik wel. Vandaag de foto's genomen met flits, dus dat vertekend iets.

Op naar de volgende maand!:)>

25qx0u0.jpg


2qi1jpz.jpg


35k0s4o.jpg


2ekq54p.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Lijkt er op man! Gewoon laten gaan en niet te druk maken om dat krullen. Na een paar maand doet dat er niet meer toe.. ;)(Y)
 

Jeepie

Baard
Mijne doet de laatste tijd niks anders dan krullen! Went vanzelf, wat arjay zegt: niet druk om maken! Hij groeit zoals ie groeit
 

Japster

Baard
Bedankt voor de reacties weer! Inderdaad gewoon lekker laten groeien.

Vanaf wanneer is het handig om een beetje te gaan trimmen? Want sommige haren op mijn kin zijn een heel stuk langer dan andere.
Of gewoon nog een maand vrij laten groeien?
 
Banner image
Top